Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

...story and facts of COLOSSUS

COLOSSUS kirjoitti noin 21 vuotta sitten (14 kommenttia)
Enjoy!

http://www.kirjastot.fi/page.asp?_item_id=1488


The Chairman

+/- saldo : 0 |

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hetken aikaa jo luulin että FANTOMASS is back!

    MelancholyMan kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Semmosta vaan, että kyllä jossain on jotain pahasti pielessä jos lehteä tehdään täysin vapaaehtoisvoimin, se on täynnä mainoksia, irtonumero maksaa 7 eur ja silti se tuottaa tappiota.


    Positiivista: Oulun Kaupunginkirjaston musiikkiosastolle oli näköjään Colossus tilattu..

    Pekka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Katsoin kuvaa ja luulin hetken, että haastateltavana on Fripp!;)

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    FANTOMAS is BACK!
    Kuten kaikki mun fanit ovat huomanneet,niin fantomas on ollut pois kuvioista jonkun aikaa...."jake" taitaa olla NO-fantomas fan clubin jäseen,eli kiitos jakelle.

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin. ja mul ois päivään kysymyys.
    Miksi colossus sivulta on SUORAA linkki poistettu palasokeriin????
    Se oli niin helpoa mennä sinne,oi då....


    T:FANTOMAS

    Voffe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin. ja mul ois päivään kysymyys.
    Miksi colossus sivulta on SUORAA linkki poistettu palasokeriin????
    Se oli niin helpoa mennä sinne,oi då....


    T:FANTOMAS

    Varmaankin lähinnä siksi, että kukaan ei halua sinua tänne, ja kaikki muut osaavat kyllä kirjoittaa osoitteen itsekin.
    Tosin en kyllä edes tiedä mistä linkistä puhut.

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noh noh. Fantomas on mun puolesta ihan yhtä tervetullu ku kuka tahansa muukin :)

    Voffe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No joo, kunhan opettelee kirjoittamaan ilman caps lockia ja jollain olemassaolevalla kielellä, jota muutkin osaavat.

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [u:db1f8e0206]Voffe [/u:db1f8e0206],taida olla ne "NO-fantomas fan klubin" ystävät.
    Noh ,ei fantomas pakotta ketään faniksi. :cool:[u:db1f8e0206][/u:db1f8e0206]

    T:FANTOMAS

    jusu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta aivan sama kuka kirjoittaa mutta ei tota "huutamista" caps-lock pohjassa jaksa lukea kyllä kukaan että sori vaan.:mad:

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    htaccess-faili taitaa olla tärviöllä palvelinongelmien takia, kun se:tä ei ole blokattu mäkeen?

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    FANTOMAS is BACK!
    Kuten kaikki mun fanit ovat huomanneet,niin fantomas on ollut pois kuvioista jonkun aikaa...."jake" taitaa olla NO-fantomas fan clubin jäseen,eli kiitos jakelle.


    Hahah. Jake omistaa tämän paikan ja päättää itse ketä ja mitä täällä katselee. Ts. on yksin ja ainoastaan Jaken ansiota, että pääset päiväterapiaan tänne ja silti sanot "ei kiitos". Tietääkseni Ruotsin sosiaalipolitiikaan ei kuulu kaikille myönnettävää oikeutta kirjoittaa Palasokeri.com:iin. Valitusoikeutta ei ole, eikä mitään instanssia, jolle voisi valittaa vammaisten syrjinnästä.

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ok.mä luovutaan noi claps lockit.......
    mut,mä haluaan mun fantomas naamio takaisiin....:D


    T:FANTOMAS

    jusu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämähän on sitten riippuvainen ylemmistä tahoista niin kannaattaa katsella sinne päin ja miettiä mitä tulikaan tehtyä.;)