Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Swedenrock - festarit joilla on tuntemiasi bändejä.

Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten (12 kommenttia)
http://www.swedenrock.com/

Aika näyttävä lista bändejä tuolla Swedenrockissa? Pitäisiköhän tuollaiseen sirkukseen vääntäytyä mukaan? Ketä lähtee mukaan? Jake?
QUEENSRYCHE, YES, WHITESNAKE, TWISTED SISTER, BLIND GUARDIAN, JETHRO TULL, URIAH HEEP, KROKUS, MOTÖRHEAD, PEER GÜNT, SONATA ARCTICA ja muita.

+/- saldo : 0 |

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No jos samalla festarilla on Queensryche, Whitesnake, Twisted Sister, Krokus ja Yes niin tarviiko tuota kysellä että ollaanko lähdössä, tuotahan on lähdettävä katsomaan vaikka ois raajat amputoitu. Vieläköhän Suomesta saa piljettejä?

Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja onhan siellä FANTOMASkin! ;)

Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liput Tiketistä.

http://www.tiketti.fi/festarit.html

Hinta 108,40 €.

(editointi lisäsi linkin ja hinnan.)\n[Muokattu 29/1/2003 / Sunkka]

KimmoVesajoki kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jee jee, kasarihevi kunniaan! Vain W.A.S.P. ja Mötley Crue puuttuu...

Miten mulla oli tuo Jethro Tull jäänyt näkemättä tuosta listasta, pitäähän huilumies nähdä livenä kun viime Suomen vierailun onnistuin missaamaan.

Onkos Palasokerin lukijakunnasta ketä(än) vakavissaan lähdössä tuonne allekirjoittaneen lisäksi? Sopivalle joukkiolle voisi alkaa jo järkkäämään (keikka)bussia ja kenties sponsoroitua (tavalla tai toisella) reissuakin.

CosmicJazz kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä olen kyllä oikeasti lähdössä sinne.

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä minä olen varovaisen kiinnostunut tuosta tapahtumasta vaikkei siellä minua kiinnostavia orkestereita ole kuin kaksi.

CosmicJazz kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja ne kaksi ovat tietenkin Krokus ja Tankard. :cool:

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja ne kaksi ovat tietenkin Krokus ja Tankard. :cool:

Jep! Hyvinhän minut täällä jo tunnetaan :)

Laitetaanpa linkkiä toisaalle kun kukaan Palasokerin väestä ei tainut ko. festareilla vierailla (tai ole ainakaan tarjonnut festariraporttia julkaistavaksi) eli Suezinessa kattavahkoa festariraporttia Swedenrockista:

http://www.suezine.fi/liveraportit?t=1&sid=81

Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Vain" 17 000 henkeä yleisöä? Eipä ne mitkään megafestarit sitten olleetkaan. Ilmeisesti vanhoista rokki- ja progepieruista suurin osa on jäänyt kotiin. Täytyy ensi vuonna harkita, ainakin jos esiintyjälista pysyttelee samantasoisena.

Adam kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oltiin paikalla. Lauantain parasta antia oli omasta mielestäni päivän avaaja Angra, jolla on powermetal-bändiksi harvinaisen laajalti vaikutteita ja omaa ilmettä. Osoittautui myös lavalla päteväksi. Jethro Tull oli myös taattua laatua, joskin setti oli minun makuun erikoinen käsittäen mm. This Was:ia ja Barren soolomatskua. Queensrychen näimme vain osittain, mutta sekin vähä oli näkemisen arvoista. Operation Mindcrimen biisejä vetivät - vakuuttavasti ja tosi tiukalla otteella.

Sunnuntaina Yes räjäytti pankin. Bändin keikkakunto oli täyttä rautaa ja biisivalinnat täydelliset lyhyehköön, vajaan puolentoista tunnin vetoon. "Awaken" etenkin oli mahtava, samoin Howen ja Wakemanin tavaramerkkisoolot. Löi selvästi toissa syksyn Hartwall-arenan keikan. Uriah Heep heti perään Rock-stagella oli niin ikään erinomainen, ja klassikko-painotteinen setti upposi yleisöön. Harvinaisen hyvä festari kaiken kaikkiaan, niin esiintyjien kuin järjestelyjenkin osalta.