Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Turbonegro

Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten (10 kommenttia)
Mielipiteistä kyseisestä bändistä. Toistaiseksi olen välttynyt kuulemasta tätä bändiä, mutta kuulemma kannattaisi tutustua. Äskettäin julkaistiin uudelleen levyt Ass Cobra ja Apocalypse Dudes.

+/- saldo : 0 |

    mikko kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hanki molemmat. Jos vain toinen niin sitten Apocalypse Dudes. Erittäin hyviä punk rock biisejä mukavan ärhäkällä otteella esitettynä. En nyt orkesteria maailman parhaimmaksi alkaisi väittämään, mutta kyllähän se levyn keston ajan hakkaa kaikki proge pelleilijät.

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hommasin tuon Apocalypse Dudes -levyn. Ihan hyvää action rockia, mutta odotin ehkä hieman erilaista otetta. Tuollaista tavaraahan tehdään nykyään todella paljon. Jostain syystä minulla oli mielikuva että musa olisi brutaalimpaa, mutta tämä onkin aika professionaalia menoa. Sanoitukset kyllä ovat aika hämäriä. :D

    MrBungle kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko Turbonegro todellakin perus "Actionrockia" steriileillä soundeilla. Minulla oli sellainen muistikuva että se olisi ollut hieman räkäsemmällä otteella veivaava Stoner Bändi. Btw tuo action rock nimitys on kyllä yksi kauheimmista genre nimityksistä. \n[Muokattu 27/2/2003 / MrBungle]

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Btw tuo action rock nimitys on kyllä yksi kauheimmista genre nimityksistä.


    Keksitkö sen itse? :D En ainakaan muista aiemmin tuollaista nimitystä kohdanneeni.

    MrBungle kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, en valitettavasti keksinyt itse, se on lähtösin tuolta "rakkaasta" länsi-naapurista. :P

    mikko kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei TBRNGR ainakaan nuilla viimeisillä levyillään mitenkään erityisen rankka olekaan. Sillä saralla taitta maine ja maneerit mennä itse musiikin yli. Ehkäpä ensimmäiset levytykset ovat rankempia, mutta mitä hittoa? Apocalypse Dudesilla ei ole ainuttakaan huonoa biisiä. Sanotaan niitä sitten vaikka pop-kappaleiksi ettei harhakäsityksiä tule. Levy on yhtä hittiputkea, ja pelkästään hyvässä mielessä.

    Action Rockkia ei taidettu vielä tuntea kun Turbonegrot 90-luvun alussa aloittivat, Death Punkeiksi itseään kutsuen. Taitaapi Hellacopters, varmana tunnetuin toiminta rokkari, nykyään joka tapauksessa olla enemmän jotain southern boogieta.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    CDON:issa on Turbonegro-kampanja! Seuraavaksi varmaan MSN.COM:issa on Turbonegro skaba..

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onks tää sitä samaa kun Datsunit ja mikäsenyt onseyks suomalainen kunlaulaaenglanniksijaespanjaksi?

    Joo, Flaming Sideburns.\n[Muokattu 2/5/2003 / EsaJii]

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Turbonegro on paljon enenpi punk kun Flemmarit.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paluulevy Scandinavian Leather kuulostaa jokseenkin samanlaiselta kuin AD. Yksi levy tätä sorttia taitaa kuitenkin riittää.