Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Saga Suomeen!!

Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten (28 kommenttia)
Nyt loppuivat Colossuksen tribuuttikeikat. Saga tulee Suomeen 10.4. yeah!

Katsokaa vaikka itse www.colossus.fi

Minä ainakin kiidän katsomaan, vaikka kyseessä onkin torstai-ilta. Ja Saga-paita pitää ostaa. Ei mulla ole kuin 11 Sagan levyä, mutta jonkinmoinen fani olen kuitenkin ;)

+/- saldo : 0 |

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No jopas. Mie en henkkoht kyll kauheesti välitä (mullon yks Sagan levy ;)), mutta uskosin että tuolle kertyy yleisöä ihan mukavasti.

    Millastas mahtaa olla Ray Wilsonin soolomatsku? Eikös tää ollu se äijä joka laulo siinä Genesiksen viimeisimmällä (viimeisellä?) levyllä?

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mullakin on vaan se eka levy ja välillä Saga on tehnyt aika tuubaakin, mutta taidanpa silti saapua.

    Pekka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos asuisin vähän lähempänä, niin olisihan se hauska nähdä livenä, miten Jim Chrichton hakkaa bassosynastaan ilmat pihalle...

    Worlds Apart ja Heads Or Tales, niitä tulee välillä kuunneltua. Onhan niillä varhaisemmillakin hetkensä, mutta vähän kökköä välillä. Ehkä Rupert Hinen tuotanto korottaa nuo kaksi levyä muiden yläpuolelle. Jostain syystä pidin myös Generation 13 levystä, yleensä se saa aika tylyn tuomion. Uusimmat ovat tuntuneet aika tökeröiltä "vanhat fanit takaisin" tempuilta. Monesko "Chapter" on pojilla menossa?:D

    Joku vois laittaa tähän Wildest Dreams -levyn kannen (kun en itse ossoo). Siinä on takatukka -AOR:n huipentuma!:P

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0



    No ei tuo ny niin paha oo ;)

    Pekka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei olekkan niin paha, mitä muistelin. Olis pitäny kaivaa levy ensin hyllystä...:o

    Tuokin kuva kaipaisi Michael Sadlerille niitä alkuaikojen huttupökäleitä!

    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on 6 Sagan levyä. Kaikki oikein hyviä (neljä ensimmäistä + Generation 13 ja House of Cards). Jos Saga oikeasti tulee Suomeen, minä menen kyllä katsomaan. :cool:

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä olen kuullut tosi vähän Sagaa, mutta ehkäpä nyt pitää tutustua bändin tuotantoon paremmin jos kerta keikallekin ovat tulossa. Levysuosituksia, kiitos. :)

    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Worlds Apart" (1981) on ainakin sellainen sellainen sekä kriitikko-, fani-, että myyntimenestys. Hyvä levy.

    Itse tykkään ehkä kuitenkin vielä enemmän "Silent Night"ista (1980). Se on vähän tummempi ja raskaampi. Eka levy (s/t, 1978) on sekin sellainen progempi.

    Ainutlaatuinen konseptilevy "Generation 13" (1995) on sekin minun suosikkejani, vaikka se on monella tavalla hyvin erilainen. Kokeellisempi, vaikeampi, vähemmän poppia.

    KimmoVesajoki kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0



    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Siis mitä mitä mitä???

    Miten kaikki ovat nyt yhtäkkiä noin yksimielisiä Sagan hyvyydestä ja suunnittelevat tulevansa keikalle? Miten ollaan yhtäkkiä näin samaa maata?

    Marco, äkkiä nyt lukemaan tätä keskustelua!! Me ollaan viimeinkin kaikki Colossus-konsertin puolesta!

    :)

    Pasi

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä ehdin kyllä vielä muuttamaan mieltäni jos Sagan parhaatkin levy osoittautuvat AOR-skeidaksi kuten ne joita olen joskus kuullut! ;)

    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jotkut ovat AOR-skeidaa, jotkut ovat vain AOR. :D

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No enhän minä kehtaa tulla tänne väliin kertomaan että Saga on aiva paska kun kyse on kuitenkin moninkertaisesta parannuksesta niihin iänikuisiin Tapani plays Kansas -iltamiin nähden. Lämppärin valinta sen sijaan hämmästyttää jos kyse on tosiaan siitä Stiltskin/Genesis -miehestä. Jos meriitit rajoittuvat farkkumainoksella ratsastaneeseen yhden hitin ihmeeseen ja Genesiksen lytätyimpään levyyn niin eihän äijää voi kutsua edes has-beeniksi syyllistymättä saavutustensa liioitteluun.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    On kyllä tullut netissä vastaan yllättävän kehuvia arvioita Ray Wilsonin keikoista.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Marco, äkkiä nyt lukemaan tätä keskustelua!! Me ollaan viimeinkin kaikki Colossus-konsertin puolesta!

    Colossus on poistanut sivuiltaan linkin tänne. Johtuuko siitä että Sokru on aina toisinaan alhaalla vaiko siitä että "systeemin arvostelu on kielletty" - jokainen saa itse arvuutella..

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ehkä kyse on solidaarisuudesta FANTOMASSia kohtaan.

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos meriitit rajoittuvat farkkumainoksella ratsastaneeseen yhden hitin ihmeeseen


    Varsin epäonnistunut farkkumainos, kun farkut jäi ostamatta, mutta kaapista löytyy Stiltskinin Inside cd-sinkku. :D

    MelancholyMan kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Siis mitä mitä mitä???

    Miten kaikki ovat nyt yhtäkkiä noin yksimielisiä Sagan hyvyydestä ja suunnittelevat tulevansa keikalle? Miten ollaan yhtäkkiä näin samaa maata?


    Tulihan tuossa Vesajoelta pyyhkeitä. Tiedä sitten olivatko osoitettu Colossukselle...

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tulihan tuossa Vesajoelta pyyhkeitä. Tiedä sitten olivatko osoitettu Colossukselle...


    Eivät olleet pyyhkeet osoitettu Colossukselle eikä oikeestaan Sagallekaan, koska mun täytyy kaiken rehellisyyden nimissä myöntää etten ole bändistä aiemmin koskaan kuullutkaan...

    KimmoVesajoki kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No joo, eipä lähdä tänään oikein kone käyntiin millään, eli edellinen kommentti (kuten varmaan kaikki tajusivat) oli siis multa...

    COLOSSUS kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    it seems that is very difficult to please this Palasokeri's diehard prog-fans... :D


    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä sain eilen postissa Sagan uuden "Marathon"-levyn (promo, tietenkin). Bändi jatkaa vanhoilla linjoilla... Olen ehtinyt kuunnella vasta kerran, mutta ensimmäinen reaktio oli että "House of Cards"illa oli parempia biisejä. Muutama biisi tuntui kuitenkin heti aika hyvältä, ja kun mukana on tällä kertaa jopa kolme Chapter-biisiä, niin kai pitää olla tyytyväinen. :cool:

    Levyllä on 3-4 puhdasta poppikappaletta myös, ja niistä yksi oli jopa ihan kiva. ;)

    Iloisiahan me täällä ollaan, kun Saga tulee Suomeen. It'll never get any better than this over here! :D

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt loppuivat Colossuksen tribuuttikeikat. Saga tulee Suomeen 10.4. yeah!


    Sorry boys, the concert has been postponed

    The Chairman

    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    :(

    Why?

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    I hope it's got nothing to do with the recent happenings? :o

    Pekka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sagalta näkyi ilmestyneen uusi DVD nimeltään Silhouette. Onkos esim. Pasi nähnyt tätä? Sisältää vanhoja promovideoita ja Heads Or Tales -kiertueelta livematskua. Sen verran tirkistelijän luonnetta on, että ois nuo livepätkät kiva nähdä, vaikka tuskin taidan sijoittaa.

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole hankkinut, mutta tiedon sen olemassaolosta, Soundi-lehdessä oli mainos. Kiinnostaahan se, muttei nyt niin paljoa sentään... Joku raja on vedettävä ostoksille ja olkoon se nyt tässä. Paitsi, jos näkis Sagan livenä niin saattais alkaa kiinnostaa enemmänkin tuo DVD...

    On mulla videolla niiden kesäinen keikka joskus -86 tai sellaista, Nurburgringin festareilla, tai oikeastaan vain 3-4 biisiä. Se tuli sellaisena koosteena tuo festari joskus silloin TV:stä, uudenvuodenyönä. Permanto, siinä oli Marillioniakin, mutta äänitin hölmöyksissäni päälle... Niin ja sitten on Peters Pop Showsta kaksi biisiä, jotka ovat siitä, mikä se nyt on, joku "Wet & Wild"-levy... Niillä on oikea Synthaxekin siinä, ja tietysti taustanauha...

    kaikula kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Moi!

    Minullakin on se Nurburgringin keikka, mutta mielestäni se on aika löysää touhua. Huomattavasti parempi on 80-luvun alussa tv:stä tullut Peters Pop Show. Valtettavasti nauha alkaa olla niin iällä, ettei edes Sadlerin hirmuviikset kunnolla erotu.

    Tuo Silhouette pitää kyllä hankkia.

    Wisha