Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Swampmusic rules!

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (16 kommenttia)
Swampmusic muisti minua tänään tilaamallani Gorgutsin From Wisdom to Hate -levyllä. Ja mitä ihmettä: mukana tuli Earachen promocd-kokoelma, The Hauntedin promotarra ja mikä tärkeintä kolme Stratovariuksen tarraa! (CD-bookletin kokoinen upea, uuden albumin kansikuva). Yeah!

(Straton tarrat lahjoitetaan postimaksua vastaan..;):D)

+/- saldo : 0 |

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taidankin aloittaa uuden harrastuksen: tarrojenkeräilyn. Tärkeä kysymys: mikä on oikeaoppinen tapa varastoida tarrat? Old scholl -koulukunnan mukaan ne pitää liimata valkoisen koululaistyöpöydän laatikoihin tai vaatekaapin oviin. Muita vallitsevia koulukuntia?

Mulla onkin jo hyvä pesämuna kokoelmalle: Morbid Angel, Mayheim, The Haunted. Mistä sais Deiciden tarroja?

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä keräsin lapsena tarroja. Minulla oli paljon vanhoja 60-70 luvun tarroja joita sain isältä ja sediltäni. Minä säilöin tarrat muovikassiin. En koskaan liimannut niitä mihinkään. Kyllästyin. Heitin tarrat roskiin. :D Nykyään ne olisivat varmaan miljoonien arvoisia. No ehkä ei kuitenkaan. :P

Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä ruukaan nyppiä aina levyjen kansista ne typerät includes sitä ja tätä -tarrat pois ja liimaan ne tuohon lp-hyllyn lasioviin ;)

Ompa mullaki Strato-tarroja, lällällää! Sitte mulla ois myös Strato-hiirimatto tuon uuven levyn kannen kuvalla ja siinä on myös kalenteri, johon on merkattu kiertuepäivänmäärät. Haluaako joku ostaa moisen? Tarjouksia otetaan vastaan :D

Kuva hiirimatosta tuolla:
    http://www.kotinet.com/heikki.kippola/muuta/strato.JPG

Toi on sitte paperinen matto kumialustalla. Siinä on noita samanlaisia paperisivuja iso läjä ja niitä saa ilmeisesti repiä sitä mukaa pois kun se kuluu ja alta paljastuu uus samanlainen.

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Muita vallitsevia koulukuntia?

Monitorin reunukset.

Voffe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ompa mullaki Strato-tarroja, lällällää! Sitte mulla ois myös Strato-hiirimatto tuon uuven levyn kannen kuvalla ja siinä on myös kalenteri, johon on merkattu kiertuepäivänmäärät. Haluaako joku ostaa moisen? Tarjouksia otetaan vastaan :D

Kuva hiirimatosta tuolla:
    http://www.kotinet.com/heikki.kippola/muuta/strato.JPG

Toi on sitte paperinen matto kumialustalla. Siinä on noita samanlaisia paperisivuja iso läjä ja niitä saa ilmeisesti repiä sitä mukaa pois kun se kuluu ja alta paljastuu uus samanlainen.

Rupesit sitten ihan tosissasi markkinoimaan noita? Sen verran asiantuntevalta vaikuttavia myyntipuheita, että meinasin itsekin ostaa, mutta sitten tajusin, että Stratovarius on paskaa kikkeliheviä ;)

Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rupesit sitten ihan tosissasi markkinoimaan noita?

No emmänytiä, aattelin vaan että jos joku fanittaa ihan tosisaan niin voin mä tosta luopua ;) Toisaalta on mulla käyttöä varmaan ennen pitkää tuolle itelläkin kun rupee tuo nykynen matto vähän rispaantuun.... Samakai se on minkänäkösen maton päällä sitä hiirtä liikuttaa vaikken Stratoa fanitakkaan :D

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suessa sanottiin, että uusi Sratovariuksen levy on progea eli huonoa. :D

KimmoVesajoki kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mistä sais Deiciden tarroja?

Niin, olisihan se hienoa jos Glen Benton pistäisi pystyyn oman rihkamakaupan josta tarrojen lisäksi voisivat halukkaat hankkia kotiin esim. poltinraudan, jolla alaspäin olevan krusifiksin voi polttomerkitä Glenin esimerkin mukaisesti otsaan...
    :D

Muistankohan oiken, mutta jossain luki että noista mökäbändeistä juuri Deiciden paitoja myydään eniten. Glen on siinä mielessä huono nuorisoikoni, että hän on tyhmä kun kalkkuna.

Glen on siinä mielessä huono nuorisoikoni, että hän on tyhmä kun kalkkuna.

Strutsi on mielestäni parempi vertauskuva mittaamaan kyseisen taiteilijan älykkyyttä tai pikemminkin sen puutetta. Strutsien aitauksessahan ei saa olla nurkkia, vaan sen pitää olla pyöreähkö, koska muutoin strutsi-parat juuttuisivat niihin nurkkiin kun eivät osaa peruuttaa... mitäpä muuta voi odottaa elukalta, joka pistää päänsä piiloon maan koloon ja luulee olevansa piilossa?
    :D\n[Muokattu 20/2/2003 / Kimmo Vesajoki]

“That the ostrich buries its head in the sand when faced with danger is a myth. On the contrary, parent birds can be fiercely aggressive when protecting their brood, driving away predators with powerful kicks.”

http://www.watchtower.org/library/g/1999/7/22/article_01.htm

Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    watchtower.org onkin paras paikka aloittaa silloin kun on aika päättää mikä on urbaania legendaa ja mikä ei ;)

Mutta vaikka strutsi piilottaisikin päänsä hiekkaan, niin millä perusteella voidaan väittää että se luulee olevansa silloin piilossa?

Oho! Enpä tullut edes ajatelleeksi kenen ylläpitämä sivu on kyseessä. :D

Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuo strutsin pään työntäminen hiekkaan tai koloon on kuulemma urbaani legenda. Vaikka lintu on tyhmä kuin saapas, se ei silti käyttäydy näin. Pelottavan kokoisia otuksia ovat kuitenkin. Kerran olen metrin päästä moista tuijottanut silmiin. Kolmessa metrissä heiluva pää ja timantinkovat terävät kynnet jaloissa kertovat, että kannattaa väistää jos sellainen tulee vastaan.

Hah.. pyöräilin tässä yksi kesä Turunmaan saaristossa. Pikkutie meni aivan erään navetan kulman vierestä; vilkaisin navetan ikkunasta sisään vauhdissa ja sieltä katsoi vastaan strutsin naama. Noh, kulman takaa paljastui kokonainen strutsifarmi.. :D Pari sekunttia ehti olla kyllä hieman psykedeelinen olo.

Ok, myönnän tietämättömyyteni tässä asiassa ja olen kiitollinen minua oikaisseille tahoille, jotka todistivat juuri että yksi niistä pienistä hassuista asioista jotka tekevät elämästä ratkaisevan verran mukavampaa onkin vain urbaani (tai ehkäpä tässä tapauksessa hyvinkin ruraali-legenda).

:D

Mutta kyllä strutsi on jokatapauksessa tyhmä kuin saapas, kuten Aranwe totesi. Itse asiassa eikös yksi näistä Suomen strutsifarmareista menettäntyt alkuaikoina useamman elikon siten, että ne söivät kaiken mitä niitä ihastelleen ohikulkijat olivat heille antaneet? Mielestäni yksi tukehtui silloin Nokian kumisaappaaseen... tämän taisin tosin lukea Iltalehdestä.