Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

MC Donaldsin mainos

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten (13 kommenttia)
"Päivää, näkemiin, kiitos tilauksestanne MC Donaldsin autokaistalla". Vittu jos kerran vielä kuulen sen smurffin rääkyvän tuon litanian Mc Donaldsin tv-mainoksessa, ei kyllä hyvä heilu. Nyt kun näkee ko. mainoksen töllössä, säntää vaihtamaan kanavaa mahdollisimman pian tai jos kaukosäädin näyttää olevan saavuttamattoman etäisyyden päässä, täytyy kädet laittaa korville ja huutaa "ällällällälääällääää" sen ajan kun se perkeleen smurffi huutaa tuota.

MC Donalds on totaalipoikotissa moisen mainoksen takia. Perkele.

+/- saldo : 0 |

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No voi helvetti, itse rakentelin tänne "sensuurikoneen" ja nyt sitten sanasta "v ittu" tuli tuo "pimppi" tuohon viestiin...ettäs tiedätte...

    ...sensuurikone on siis käytössä lähinnä huumorimielessä... (hyvät on huumorit juu)[Muokattu 19/1/2002 by Jake]

    Stello kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    :D Heh.. nauroin aaneen tuota lukiessa!

    Mulla on sama reaktio taalla pyoriviin "Songs of Worship" ja "Power to Change" mainoksiin (molemmat ns. fake Christian kamaa)

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oho, onpas tullut avauduttua :D. Tiedoksi kaikille lukijoille että tuo sensuurikone ei ole nykyisin käytössä, mutta jos tarvetta ilmenee niin otetaan taas käyttöön.

    Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yksi ärsytyksen huipentuma on tämä saakelin emilia-talouspyyhemainos. "Tahroja suttuja tekevälle tuttuja, arjen kiireet aikaan saaa....." Vittu nyt se sitten alkaa soimaan päässä, eikä anna armoa lainkaan. Onneksi kyseistä mainosta ei ole viime aikoina näkynyt, sillä liian monta kertaa kaukosäädin oli käden ulottumattomissa. Tuota McDonalds-mainosta en ole vielä nähnytkään... onneksi.

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuota McDonalds-mainosta en ole vielä nähnytkään... onneksi.

    Tuo viesti on lähetetty viime tammikuussa, joten ei taida enää tuo mainos pyöriä, mikä on pelkästään hyvä asia.

    Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Katsos joo. Eipä tullutkaan katsottua päivämäärää. Olen siis säästynyt suurelta tuskalta :)

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikenlaiset hiustuote- ja vaippamainokset ovat aina yhtä luotettavia. Tämänhetkinen suosikkini on se "olen vienyt värjäyksen äärirajoille!" -pullistelu. Sitä katsellessa aina tulee myös ihmeteltyä mitä todistaa jos televisiossa mainosmallien hiukset hehkuvat komeasti. Sehän voi olla merkki myös siitä että television säätöjä pitää tarkistaa. Erityisen hauskoja ovat kaikki shampoomainokset joissa on formulakuski mannekiinina. Joskus 90-luvun puolivälissä oli hupaisaa nähdä kun Jean Alesi sanoo suomeksi "jopa nämä hoituvat!" mutta kauhein kulttuurishokki oli pari vuotta myöhemmin Englannissa kuulla kun Michael Schumacherin shampoomainoksen oli dubannut joku britti joka yrittää kömpelösti matkia saksalaista aksenttia. Saksaksi dubatut englanninkieliset ohjelmat sentään vielä menettelevät, esim. Baywatch ja Elvis-elokuvat (joissa laulutkin ovat tietysti saksaksi) ovat ihan huippuja :D

    Stello kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Em. viestista tuli mieleen mainio shampoo-mainos muutaman vuoden takaa, jossa David Ginola aloitti kuolemattomalla:

    I'm a footballer, not a moviestar.. (ja hirmu paksu ranskalainen aksentti..) :D

    Ma en sita ennen edes tiennyt kuka David Ginola oli, mutta olen sittemmin aina pitanyt siita! Etta oli miehella pokkaa menna sellaiseen mainokseen, ja viela silla aksentilla.. heh heh.. Mainio! :cool:

    Minea kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun ärsykekynnyksen ylittää kirkkaasti se Garnier-synergiepure-ihonhoitotuotesarja-perkeleensysteemi-mainos jossa todetaan että "koska terve itsetunto lähtee puhtaasta ihosta!" Huh! Kauheeta paskaa!

    KimmoVesajoki kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hauskoja, hulluja, hölmöjä ja muuten vaan huonoja (4:n H:n teoria) mainoksia voi ihmetellä oikein ajan kanssa osoitteessa: http://www.ifilm.com/ifilm/genre/commercials/1,4986,,00.html

    Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "koska terve itsetunto lähtee puhtaasta ihosta!" Huh! Kauheeta paskaa!

    Onko mainoksen käsikirjoittaja Jari Sarasvuo? ;)

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sensuurin siistimpi nimi voi olla "Rekisteröidyn tavaramerkin luvaton käyttöönotto" tai jotakin sinnepäin... Ai mitä? No sitä, et onkos teistä kenellä Shitter Ltd:n maxi-ep Syö Paskaa? ...
    Tämä yhtyehän onnistui lyhyessä ajassa kartoittamaan suomalaisen sananvapauden rajoja melko tehokkaasti tuossa aikoinaan.... Melkoista törnäväähän niiden levyt oli, mutta soitto sujui tyylikkäästi.....

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulla on Shitter Limitedin kokoelma. Sisältää joitain todella tehokkaita ralleja ja tekstit ne vasta reippaita ovatkin. Alkuperäisten vinyylien kansikuvat löytyvät CD:n vihkosta, Syö paskaan kansi on kyllä hieno. Ripattu suoraan "Liity Ronald McDonaldin synttärikerhoon" -lehtisestä jossa on kuva missä Ronald irvistää sen näköisenä että aikoisi raadella jonkun. Kostaja-pelle irvistää sikiörasvapannun takana!

    Sitäpaitsi Anna pillua Helena Pesola on ihan ässä biisi ("Helena Pesola on huora / Helena Pesola on huora / huora on Helena Pesola / Helena Pesola on huora / anna pillua, anna pillua, anna pillua, anna pillua, anna pillua, anna pillua / pillua! (huora)").