Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

TOOL

VooDoo kirjoitti noin 22 vuotta sitten (10 kommenttia)
TOOLin Lateralushan on oikeastaan progelevy, mutta laitoin tän nyt kuitenkin tänne.
Kuuntelin levyn pitkästä aikaa taas eilen (kuulokkeilla), on se mieletön levy, ei voi muuta sanoa. Odotan kovasti mitä jatkossa seuraa, bändin aikaisempi tuotanto (Aenima jne) on sekin kuunneltavaa, mutta ei se tuota Lateralusta valtaistuimelta tiputa.

+/- saldo : 0 |

VooDoo kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai joo ja Parabol/parabola on yksi visuaalisesti hienoimpia videoita mitä olen nähnyt.

Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei Lateralus ihan Aeniman veroinen olekaan ;)

jooxa kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aikalailla yhtä hyviä nuo Ænima ja Lateralus. Salivalin livepläjäys on myöskin hieno.

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lateralusta kuuntelee kyllä mielellään. Outoa:vaikka olenkin kuunnellut levyn lukuisia kertoja, niin siitä ei oikein muista paljoakaan jälkeenpäin. Vain soundit ja yleistunnelman ja satunnaisia kuvioita sieltä täältä.

Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    TOOLin Lateralushan on oikeastaan progelevy, mutta laitoin tän nyt kuitenkin tänne.

Kuvaa hyvin tämän foorumin progeharrastusta että TOOL on "oikeastaan" progelevy muttei muka ole ;) Onhan se nyt progea, kyllä täällä voidaan progeksi laskea kaikki tahtilajikikkailuun perustuva musa. Vai voidaanko?

Niin, nyt kun saadaan tuo KC tänne Suomeen, ja Meshuggahkin, niin nyt odotellaan enää TOOLia. Rush tuskin tulee...

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä Lateralus on ainakin minun mielestäni progelevy ja vieläpä hyvä sellainen! Muusta Toolin tuotannosta en tiedä kun en ole sitä kuullut.

Voffe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuvaa hyvin tämän foorumin progeharrastusta että TOOL on "oikeastaan" progelevy muttei muka ole ;) Onhan se nyt progea, kyllä täällä voidaan progeksi laskea kaikki tahtilajikikkailuun perustuva musa. Vai voidaanko?

No ei kai DT:tä sentään ;)

Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan Deep Turtlessa myös hardcore-elementtejä, mutta kyllä minä silti sen progeksi luokittelen ;)

Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan se nyt progea, kyllä täällä voidaan progeksi laskea kaikki tahtilajikikkailuun perustuva musa. Vai voidaanko?

No ei kai DT:tä sentään ;)

Dream Theater tai Deep Turtle, kyllä minusta molemmat ovat ihan progea :)

CosmicJazz kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    nyt odotellaan enää TOOLia

Toolhan kävi jo Suomessa, Provinssissa pari vuotta sitten, heti sen jälkeen kun Lateralus oli tullut. Minä olin siellä, mutta en ollut vielä kunnolla tutustunut bändin musiikkiin silloin. Mahtava ja mieleenjäävä keikka silti, jotenkin surrealistinen. No, kyllä ne saisi tulla uudelleen... :)

Lateralus soi nyt täällä, ja jos tämä ei ole progea minä en tiedä mistään mitään.