Olenko ma ainoa...
Stello kirjoitti noin 22 vuotta sitten (6 kommenttia)
...joka toisinaan virtuaaliraapustaa jotain weblogiinsa?? :o
Ja mun elamakin kun on niin tapahtumakoyhaa! Tapahtuuko teille muille niin paljon, ettette ehti jakamaan kaikkia yksityiskohtia meidan nettiaddiktien kanssa? :cool:
Ja mun elamakin kun on niin tapahtumakoyhaa! Tapahtuuko teille muille niin paljon, ettette ehti jakamaan kaikkia yksityiskohtia meidan nettiaddiktien kanssa? :cool:
+/- saldo : 0 | Tweet
Ehkäpä aika ei ole vielä kypsä tuollaiselle laajamittaisesti vaikkakin globaalisti tarkasteltuna tuntuu kaikenlainen weblogien ja blogien (voisikohan joku selostaa mulle näiden eron) raapustaminen olevan erittäin suosittua jo ei-niin-nörttiytyneiden ihmistenkin keskuudessa, lueskelin tuossa päivänä eräänä erään pankkiiriliikkeen työntekijöiden weblogeja, joissa kertoivat ensin että aamulla pesettivät autonsa työhön tullessaan ja seuraavassa kappaleessa analysoitiinkin jo futuurien arvonnousua lyhyellä aikavälillä. Eivätkä nuo olleet siis mitään kerran tai kaksi kirjoitettuja vaan olivat weblogeihinsa kirjoitelleet kuukausitolkulla, parhaimmat monesti päivässä. Aika yllätys oli.
Mutta maailma tarvitsee esikuvia, joten toivottavasti saamme edelleenkin lukea arjesta sielläpäin maailmaa... :D
Blogi/weblogi - alunperin b. olivat sisällöltään sellaisia, että joku kommentoi omilla kotskasivuilla erillaisia uutisaiheita tai muita juttuja, jotka löytyivät netistä. Siis tyyliin: tässä linkki ja tässä mitä minä ajattelen asiasta. Sitten vasta myöhemmin mukaan astui nämä jutut, jossa ihmiset kertovat omasta ns. elämästään; tänään söin kaurapuuroa aamulla jne.
Joo, no pitänee kai vähän kirjotella sinne weblogi-osastoonkin. Kyllähän sitä nyt aina jokusen rivin voi heittää silloin tällöin. Kyllähän meikäläisenkin elämässä nyt sen verran sattuu ja tapahtuu, että muutaman viikon välein saa edes pari riviä aikaiseksi.
Mä voisin alkaa login jonkin kuvitteellisen ihmisen, tai eläimen, nimissä...
Tänään lensin linnunpöntöstä, jossa olen koko talven asustanut yksin, ulos klo 5:30. Lentelin ja söin ulkona koko valoisan ajan. palsin pönttöön klo 18:01. Oli pikkaisen kusihätä...
Saako ehdottaa eläintä? Kihomato - kihomadon yölliset tutkimusmatkat..
Just sen takia makin teen.. eh, Valvon ( :D ) noita Simlogeja, kun ei itselle tapahdu tarpeeksi. Ja on muutenkin hauskaa kirjoittaa eri tyyleilla, voi anonyymisti repia hauskaa oikeiden ihmisten kirjoitustyyleista, jne.. :cool: