Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Demobändien promoprojekti

kaikula kirjoitti noin 21 vuotta sitten (160 kommenttia)
Moi!

Hezzun idean pohjalta kehittelemme suomalaisten progebändien promo cd:tä. Levyä voisi jakaa mm Colossus ry:n jäsenlehden mukana. Käsittääkseni Colossus ry on antanut siunauksensa asiaan.

On kuitenkin hankalaa kertoa asioita moneen kertaa, joten tarkemmat tiedot löytyvät Colossukssen foorumista, Hezzun idea-otsikon takaa.

Kaikki progedemobändit, sooloastistit ja muuten kiinnostuneet käykää katsomassa.

Tehdään idesta totta!

Wisha

+/- saldo : 0 |

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, projektiin tuntuu tosiaan olevan kiinnostusta! Keskustelu lähti liikkeelle Sokrusta, Keskustelu>Mediapolis>Yritetään yhdessä vielä, Colossus. Siellä voi käydä katsomassa syntysanoja. Puolestani keskustelua voidaan käydä molemmissa foorumeissa, minä ainakin seuraan aktiivisesti molempia.

    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä Prime Moveriakin tuo kiinnostaisi, mutta levymme on teostokamaa. Uutta tavaraa on tulossa, mutta se kestää vielä. Milloin olisi deadline tuolle levylle?

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Manifold Object on mukana jos kelpaa!? Pitänee rekisteröityä tänne joskus, mutta tosiaan, kiinnostuneita ollaan!

    Manifold Objectin Antti

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Manifold Object on mukana jos kelpaa!? Pitänee rekisteröityä tänne joskus, mutta tosiaan, kiinnostuneita ollaan!

    Manifold Objectin Antti


    No minä vähän odotinkin, että ilmoittaudutte! Minäkin olen käynyt kuuntelemassa niitä biisejänne jokin aika sitten ja ihan kelpo tavaraa ovat.

    Hopkins kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuullostaa mukavalta. Bändini Blueprint Human Being voisi myös olla hyvin kiinnostunut osallistumaan. Tuota deadlinea kanssa tiedustelisin, olemme keväällä menossa nauhoittamaan uutta matskua, mahtaakohan ehtiä (mikäli nyt kokoelmalle enää edes mahtuu)? Tietysti jotain vanhempaakin kamaa löytyy, mutta kyllähän sitä mahdollisimman tuoretta olisi mukava saada näytille.

    Joka tapauksessa Hezzulle maininta kuningasideasta!

    Niin, sitä vielä piti kysyä, että mahtaako tossa olla jotain rajoituksia esim. biisin kestolle tms?\n[Muokattu 12/3/2003 / Hopkins]

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tulipahan tuossa mieleen kun näitä bändejä nyt putkahtelee esiin että muistutetaan tässä taas kerran että voitte käyttää Palasokeria itsenne esittelyyn, eli jos ette välttämättä halua odottaa että joku toimittaja hoksaa teistä tehdä jutun johonkin mediaan, omaan medianäkyvyyteen voi vaikuttaa myös kyhäämällä esittelyjutun Palasokeriin. Palasokerilla kun ei ole ammattikirjoittajien armeijaa vaan artikkeleja voivat kirjoittaa kaikki halukkaat ja kyllin innokkaat.

    Tämä ei siis liity varsinaisesti tuohon esittelycd:n keruuseen muuten kuin että ilahduttava nähdä että ns. "underground" bändejä löytyy ja innokkuutta riittää, joten ajattelin muistuttaa tästä mahdollisuudesta käyttää Palasokeria promootiokanavanaan. Kohtuuden rajoissa kuitenkin.

    Ja koskee siis muitakin kuin progebändejä.

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Bändini Blueprint Human Being voisi myös olla hyvin kiinnostunut osallistumaan. Tuota deadlinea kanssa tiedustelisin, olemme keväällä menossa nauhoittamaan uutta matskua, mahtaakohan ehtiä (mikäli nyt kokoelmalle enää edes mahtuu)?

    Mahtaako tossa olla jotain rajoituksia esim. biisin kestolle tms?


    Siis: promocd:stä kiinnostuneet progebändit/sooloartistit ottakaa yhteyttä: jukka-pekka.rantanen@luukku.com

    Meidänkin ep on vielä kesken (Lindenhurst) joten kyllä keväällä valmistuvat biisit ehtivät mukaan. Pituudesta voisi sanoa, että mielellään jotain 5-6min., alle 10min joka tapauksessa. Lue lisää Colossuksen foorumista www.colossus.fi

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos Roger Dean ei ehdi tekemään kansia teille niin mä voin ehkä yrittää kyhätä jotain.

    Onko projektille keksitty jo nimi? Miten olisi Not So Colossus, Colossus Light tai jotain vastaavaa. Mulla olisi siihen jo kansi-ideakin. :D

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "progmotional copy - not for sale" ;)

    No ei..... :P

    Joo ja Kcrimso saa mun puolesta suunnitella kannen, kuhan teet jotain psykedeelistä ;)

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0

    kuhan teet jotain psykedeelistä ;)


    Jos sä hommaat huumeet! :D

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kuhan teet jotain psykedeelistä ;)


    Jos sä hommaat huumeet! :D


    Okei :D

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hahah.. olis kova kiusaus tehdä Brycellä jotain ja heittää siihen päälle joku fraktaali. Instant progi cover!

    Meinaatko käyttää KPT:n filttereitä? :D

    MrBungle kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, mää kyllä jätän tuon osallistumisen kyseiseen levyyn osaavimpiin käsiiin. Ei mun musiikki oo oikein mitään progelevylle sopivaa.

    http://www.mikseri.net/dogsvillage\n[Muokattu
    12/3/2003 / MrBungle]

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Meinaatko käyttää KPT:n filttereitä? :D


    Kerro eka minulle mikä on KPT filtteri niin voin harkita sitten asiaa. Bryceakaan minulla ei ole :(.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    KTP: Kai's Power Tools tai KPTeffects. Corelin sivuilta löytyy infoa. Hauskoja leikkikaluja, mutta jos tekee yritysgrafiikkaa tms. niin täysin hyödyttömiä.

    Brycestä taitaa saada toimivan demon version, jos oikein muistan. Sehän on varsinainen progekansien tekoautomaatti. :cool:

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joko Kcrimson kansiprojekti on edenny? Näyttää nimittäin siltä että muitakin ehokkaita on ilmaantunu ;) Jouvutaan varmaan äänestään sitten ehotuksista paras :o

    Ja riippuu sitten ihan budjetista ja kuluista, mutta sekin on mahollista että jouvutaan tekemään mustavalkokannet, mutta ei täsä nyt vielä oo oikein selvyyttä asioista. Hintapolitiikkaan pitäis saaja selvyyttä.

    Homma on kuitenki edenny vauhilla, 10 bändiä on varmistanu mukaan tulonsa ja pari-kolme muutakin on vielä enemmän tai vähemmän tyrkyllä eli levy alkaa olla täysi.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Saanko olla utelias, ja kysyä että kuka muu on luvannut tehdä kansitaidetta Kcrimson lisäksi?

    Mähän en ole mitään luvannut tehdä ja varmaan yleinen mielipide on sellainen että älä teekkään, mutta jos kokoelmalla olisi nimi tai otsikko, tekijän olisi helpompi keksiä typografisia ratkaisuja.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No en minä ainakaan ala mitään kansia askartelemaan ennen kuin projektilla on nimi. Niin, että jos kansia ja kannentekijöitä riittää niin hyödyntäkää ihmeessä niitä. Minä en ala mihinkään kilpailuihin osallistumaan, mutta voin toki oman ehdotuksen kanneksi tehdä jos aikaa on ja projektin nimi inspiroi tuottamaan jotain laadukasta.

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hömh... sillä tuolla Wishalla oli joitan ehotelmia valmiina, muuta en tiijä....

    Nimi on tosiaan vielä avoin...

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Wisha voisi laittaa ehdotelmia esille. Katsos jos Wisha on Suomen Salvador Dali, niin muut voivat nostaa kädet pystyyn..:D

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sorry etukäteen..




    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No se on siinä! Toivottavasti oikeudet kuvaan on vaan kunnossa. :D

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ois kyllä kieltämättä KUUL! :D :cool:

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hiano!! Ehdoton suosikkini tähän astisista saapuneista ehdotuksista! Tavoittaa hengen aika kivasti!

    Pasi

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No se on siinä! Toivottavasti oikeudet kuvaan on vaan kunnossa. :D


    Totta kai on, maalasin ton öljyväreillä tossa aamulla.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai sä olet se pieni kiinalainen maalari Asematunnelista?

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Poliittisesti korrekti korjaus edelliseen: syntyperältään ilmeisesti aasialainen maalari. Pirustako minä tiedän mistä hän oikeasti on kotoisin. ;)

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Damn.. perhelääkäri oli varoittanut vanhempiani, että minua tullaan aikuisena jatkuvasti luulemaan kiinalaiseksi katutaiteiljaksi..

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sorry etukäteen..


    Hieno kansi, mutta tuon Vol. I:n jättäisin pois. Mahdollisten jatko-osien nimeämisessä voi sitten käyttää enempi mielikuvitusta.

    Edit: Malliin Suomi Progi, Suomi Progi Strikes Back, The Return of the Suomi Progi, Suomi Progi - Fantomas Menace jne.\n[Muokattu 14/3/2003 / Jimi]

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Hieno kansi, mutta tuon Vol. I:n jättäisin pois. Mahdollisten jatko-osien nimeämisessä voi sitten käyttää enempi mielikuvitusta.

    Edit: Malliin Suomi Progi, Suomi Progi Strikes Back, The Return of the Suomi Progi, Suomi Progi - Fantomas Menace jne.


    Loistavaa! Ja viimeaikaisten tapahtumien perusteella tämä eka voisikin juuri olla se "New Hope". Toivottavasti kansa ei nimeä tätä "DT-kloonien hyökkäykseksi". Tai "Klovnien hyökkäykseksi". ;)

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos se Vol. I jätetään nyt pois kannesta niin tuleeko toiseen painokseen Vol. IV ja virallinen tiedote jonka mukaan siinä on aina lukenut niin?

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noh, kun kukaan ei saa mitään aikaiseksi (?), niin annoin itselleni huvin vuoksi tehtäväksi levyn teeman ja grafiikat, aikaa 45 min. Ja se tuossa menikin, kun perkeleen Photoshopin filtteri ei toiminut kuin 200 dpi:n kokoisissa faileissa. Ulkomaan kielinen juttu tuli, koska ajattelin että jos noita jokunen eksyy joskus rajojen ulkopuolelle. Take it or leave it - i dont give a shit :D
    Kai tossa on jotain suomikuva-juttua ja aurinkohan paistaa joskus yölläkin jos.. tuota noin.. niin toi ole se psykedelia osuus tässä sitten.. Ehkä joku "sampler" tai yms- teksti tohon vielä kuuluisi. Tämä vaatii kiiltävän paperin sitten.




    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tyylikäs. Parempi kuin ensimmäinen, joka sekin oli hyvä, mutta aiheena ehkä turhan klisheemäinen. Rock-sanan voisi ehkä muuttaa music-sanaksi?

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Perskeles, tääkin on hyvä :)

    Mulla kävi päivällä mielesä, että siihen johonki kohtaan vois lykästä tekstin "promotional sampler of unsigned bands" jos tuo nyt ees kieliopillisesti on oikein?

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla kävi päivällä mielesä, että siihen johonki kohtaan vois lykästä tekstin "promotional sampler of unsigned bands"


    "Sampler" ym. sepustukset voi laittaa vaikka takakanteen. Tuo coveri on tyylikkään yksinkertainen juuri noin.

    Aranwe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tohtori kyllä kehittelee upeita kansia. Mihinkähän joutusimme ilman :)


    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hei haloo.. se eka oli vitsi! Toikin on räpellys, kolmessa vartissa tehty, mutta jos kukaan muu ei saa muuta aikaiseksi, niin olkaa hyvä..

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eihän täsä ratkase työhön käytetty aika vaan lopputulos ;)

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kannattaisikohan ensin kuunnella levylle tulevia äänityksiä, jotta tuosta kannesta ei tulisi liian "overwhelming"? :)

    darshan kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Doc, tuo olla loistave.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ne jotka ovat paremmin sisällä projektin sisällössä, niin pohtikaa tuleeko rock vai music, sampler vai mitä jne. niin virittelen tuon sitten tarvittaessa printtikuntoon, jos parempaa ei ilmene. Itse olen sitä mieltä että teema on aika näppärä, grafiikoista en tiedä. Mähän olen alunperin copywriteri..

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kannattaisikohan ensin kuunnella levylle tulevia äänityksiä, jotta tuosta kannesta ei tulisi liian "overwhelming"? :)


    Onhan se varmaan ns. over the top, mutta sen asian ainakin itse laittaisin huumorin piikkiin. :)

    Titus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olihan tuo varsin tyylikäs joo, ainoo vaan että tuli mieleen joku klassinen pianonpimputuslevy, jota en nyt saa mieleeni aamupahoinvoinnista johtuen :mad:

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olihan tuo varsin tyylikäs joo, ainoo vaan että tuli mieleen joku klassinen pianonpimputuslevy, jota en nyt saa mieleeni aamupahoinvoinnista johtuen :mad:


    Olet raskaana? Onhan noita paremminkin proggiin istuvia graaffisia tyylilaleja, mutta tässä tyyli on "quick and dirty", jos joku haluaa "tukea sceneä" isommalla työmääräällä niin siitä vaan hihat heilumaan. Ja voihan olla että tuota ei saada edes lupaa käyttää, koska tekijä ei ole Colossuksen jäsen eikä tule ikinä olemaankaan. :)

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmmm... Voisin vaikka vannoa, että täällä oli viime yönä näytteillä Kcrimson ehdotus kanneksi. Unta vai totta!? :o

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmmm... Voisin vaikka vannoa, että täällä oli viime yönä näytteillä Kcrimson ehdotus kanneksi. Unta vai totta!? :o


    Heh, et nähnyt unta:D. Tein eilen nopeasti oman version Tohtorin teeman pohjalta. Docin oli parempi, mutta ajattelin pistää sen anyway esille. Terve itsekritiikki kuitenkin iski ja poistin sen samantien :cool:.\n[Muokattu 15/3/2003 / Kcrimso]

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisiko ton teeman löydä lukkoon, jotta niiden jotka puuhailevat asian kanssa olisi helpompi haahuilla? Mun itsetärkeydelle riittää teeman hyväksyminen, sillä kuka kansien graafisen toteutuksen tekee, ei ole väliä. :D

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Terve itsekritiikki kuitenkin iski ja poistin sen samantien


    Ihan hyvältä se näytti. Pitäisiköhän minun kyhätä oma ehdotukseni Pain(t)brushilla, niin saadaan rima riittävän alas? :D

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisiko ton teeman löydä lukkoon, jotta niiden jotka puuhailevat asian kanssa olisi helpompi haahuilla?


    Teema on ihan hyvä, mutta miksi sitä tarvitsisi lukkoon lyödä vielä tässä vaiheessa? Jos joku puun takaa tulee ja tekee jotain tosi hienoa eri aiheesta niin hyvä vaan.

    Voffe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ajattelin tehdä oman varjokokoelmani, johon hyväksytään vain OIKEAA PROGIA soittavia bändejä, tein sille kannenkin jo.





    Progi OK!

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ajattelin tehdä oman varjokokoelmani, johon hyväksytään vain OIKEAA PROGIA soittavia bändejä, tein sille kannenkin jo.


    Toihan toimii ihan hyvin, jos hiirellä sutastun progi-tekstin jättää pois. Pidän tuosta enemmän kuin omastani. :cool:

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Teema on ihan hyvä, mutta miksi sitä tarvitsisi lukkoon lyödä vielä tässä vaiheessa? Jos joku puun takaa tulee ja tekee jotain tosi hienoa eri aiheesta niin hyvä vaan.


    Joo, oikeastaan yritin onkia tietoa, siitä, että onko idea yleisen mielipiteen mukaa kelvollinen. Tietenkin paremmat ehdotukset ovat tervetulleita.

    Voffe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toihan toimii ihan hyvin, jos hiirellä sutastun progi-tekstin jättää pois. Pidän tuosta enemmän kuin omastani. :cool:

    Siinä piti alunperin lukea Progi OK!, mutta en saanut sommiteltua sitä mitenkään "hienosti" siihen, niin piirsin sitten pelkästään Progin.
    Tuon tekemiseen tosiaan meni noin viisi minuuttia, kun piirsin muutaman viivan ja pari soikiota, minkä jälkeen pistin tietysti lens flarea, lighting effectiä ja paria muuta filtteriä perään. Tuo aika tosiaan kului lähinnä siihen, kun photari latasi niitä filttereitä. Siinä olisi kuvankäsittelyn ammattilaisillakin jotain opittavaa!

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noh, ei mullakaan mennyt tehollista aikaa oman räpellyksen tekemiseen kuin 5-10 min: suurin osa mainitusta kolmesta vartista meni sen selvittämiseen mikä on suurin dpi-arvo, jolla KPT Fraxflame toimii.

    Varokaa: asensin Brycen koneeseen!

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minäkin ajattelin testata Brycea, mutta en näytä onnistuvan löytämään mitään trial-versiota siitä. :(

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Laitetaan nyt yleisön pyynnöstä (okei, ei näitä kukaan pyytänyt :D) nämä minunkin kyhäelmät esille.


    Pelkistetty.





    Ja vähän oudompi. Tähän tarvitsisi vähän laadukkaampaa poutapilvi-kuva materiaalia. Tänään oli pilvetön keli :(.




    \n
    [Muokattu 15/3/2003 / Kcrimso]

    jusu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tässä olisi bryce bryce 5.01 versio.
    http://www.corel.com/6763/downloads/Bryce/5.0.1/win/en/Bryce5.01Update.exe




    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä tykkään tosta Kcrimson alemmasta jutusta.

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    3 min




    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaken käyttämä kuvahan on ihan kelpo aihio, mutta teksti on ehkä vain hieman parempi kuin itse kaavailemani Sonic Orfice Trainers :D

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko jo tietoa pakettiratkaisusta: normaali jewelcase, slim case, muovipussi, kahvin suodatinpussi?

    Tuli vaan mieleen noita vähän villimpiä ideoita, kun itselle on hyllyyn kiertynyt levyjä, joiden mukana on nauloja, murskattuja leikkiautoja, kumikäsineitä jne. Olisikohan sen verran talkoohenkeä että jokaisen promolevyn mukaan saataisiin käytetty kondoomi?

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ilmeisesti slimcase. Tosin tuo muovitasku ois parempi idea. Paljonkohan semmoset maksaa ja mistä niitä saa? Cd:t vois sitten ostaa kotelotonta mallia, jollon tulisivat vissiin jopa halvemmaksi ku kannelliset.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yksi mielessä käynyt vaihtoehto oli että kansiratkaisusta tekisi A4-kokoisen ja yrittäisi taitella siitä taskun levylle, mutta eipä taida A4 riittää CD:lle. A3:esta en tiedä ja taitaisi tulla kalliiksi. Mutta onhan noita "postariin" käärittyjä levyjä ennenkin nähty..

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Väriä elämään. Varoitus: voi aiheuttaa pahoinvointia tai äkillisen oksennusrefleksin.




    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Wishan ehotus:




    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näyttää olevan mallia digipak muodoltaan. Ja tyylilaji on rogerdean.

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmm…kuva tuottaa mielleyhtymiä enemmän Japanin kuin Suomen suuntaan…

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suomihan on pohjolan Japani. Nykyisin se ei kai ole enää kovin hyvä asia... ;)

    MrBungle kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Muitanko väärin vai onko tuossa Northern Connectionissa edes jotain yhteyttä Yes levyn kansiin. Oliko niissäkin leijuva lohkare. Sitten niissä lensi joku iiiiso ötökkä. Itse en omista yhtään Yessiä mutta olen nähnyt ;)

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lohkareita löytyy ainakin Yessongsin kannesta.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllähän nuo lentävät lohkareet ja leijuvat vuoret ovat oikea tavaramerkki Roger Deanille. Niitä esiintyy eri tavoin monessakin hänen tekemässään kannessa.

    MrBungle kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näyttää olevan mallia digipak muodoltaan. Ja tyylilaji on rogerdean.


    Aijoo, sanoitkin sen tuolla, En tajunnut. :)

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzun työn värit ovat suoraan japanilaisesta väriopista.

    Jaa.. ei se ollutkaan Hezzun tekemä..\n[Muokattu 17/3/2003 / Doc.B.D]

    Hopkins kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tosin tuo muovitasku ois parempi idea. Paljonkohan semmoset maksaa ja mistä niitä saa? Cd:t vois sitten ostaa kotelotonta mallia, jollon tulisivat vissiin jopa halvemmaksi ku kannelliset.

    CD-linjalta saa hopeanvärisiä/valkoisia cdr:iä muovitaskuissa, hintaa en nyt muista, mutta eipä se tainnut mikään päätä huimaava olla. Joten kannattaa kysellä tuolta http://www.cdlinja.fi/.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kisa kiristyy..




    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0



    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Shot in the Dark, tossa on tyyliä :D

    Noh, täsä taas kaks Wishan ehotusta:







    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kansiehotuksia saa pistää ihan vapaasti, mitään ei oo vielä päätetty :)

    Bändejä on vissiin ilmottautunu 11 kpl (eli pari saattaa vielä mahtua) ja heille on pistetty kyselyä/infoa demon valmistumisesta ja muita ohjeita. Tilikin on avattu, johon osallistumismaksu voidaan maksaa. Teosto-kytköksiä tuosa eilen vähän pähkäiltiin, mutta siihenkin taisi tulla selvyys, onneksi osa muusikoista on sentään selvillä näistä asioista ;)

    Eli ihan aurinkoiselta näyttää täsä vaiheesa :cool:

    Pekka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jotenkin nuo Northern Connection -jutut tuovat mieleen huonot neoprogekannet 80 -luvulta, varsinkin tuo miekalla varustettu. Ei millään pahalla, mutta kliseitähän voi aina yrittää välttää! Jos minun sanalla olisi painoa tässä asiassa niin valinta olis Shot In The Dark.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Anteeksi etukäteen.. vapaapäivä, näes.




    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oisko sulla tekijänoikeus tuohon kuvaan? Vai onko siinä jotain tuttuja tyttöjä? Ihan jees, aika kokeellista kamaa varmaa syntyy tuossakin kuvanottotilanteessa, jotain progea. Sikäli sopii henkeen aika kivasti. ;)

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tohtorin kuva sopisi jonkin RIO-levyn kanteen.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pahoittelen edelleen per anum -tematiikkaa. Shot in.. kuvan tekijän perikunnasta ei taida olla paljon tietoa, joten sitä melkein uskaltaisi käyttää. Jälkimmäinen juttu onkin kinkkisempi, netistä napattu kuva löytynee jonkin yksittäisen pervokeräilijän kokoelmasta, eikä ole osa mitään painojulkaisua. Noh, en mä noita nyt tosissani tehnyt, joten tuskin Karhulan Matille tulee päänvaivaa tekijänoikeuksista. :D

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Anteeksi epätarkka kuva, mutta täsä mun panos:




    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja perkele, sielä on kirjotusvirhe, antakee anteeksi :mad:

    edit: korjattu ja hieman vaalennettu
    \n
    [Muokattu 21/3/2003 / Hezzu]

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu on näköjään pistänyt Curious Cornin filsut käyttöön... :D

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oli pakko tehdä vastaveto Hezzulle..:D




    MrBungle kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tohtorilta pyydän kyllä oman projektini seuraavan levyn kansi kuvituksen, kun taitaa olla niin ehtymätön tuo varasto. :D

    darshan kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämä nyt on pelkkä idea, toteutus on aika kökkö mutta eiköhän perusajatus selvene. Kollaasin lähdemateriaalista 100% luvattomasti käytössä. ;)




    Edit : juu, vähän rajaa kuvan koon kanssa...\n[Muokattu 22/3/2003 / Jake]

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Leijuva porsas puuttuu. :)

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0



    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tyylikäs ja tekijänoikeudet varmaan kunnossa. Tosin levyn sisältö on varmaan aika kaukana undergroundista ja kuvan oppressiivisesta tunnelmasta tulee paremminkin mieleen joku Shostakovichin teoksen levytys. Tämä siis konstruktiivisena kritiikkinä. :)\n[Muokattu 22/3/2003 / Doc.B.D]

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juu, tuo tekijänoikeudet ovat edellisessä kunnossa; kuva omien arkistojen kätköistä. Ei tuo ehkä kovin neoproge ainakaan ole... ;)


    Tämän alkuperäispiirros on puolitutun käsialaa, mutta käyttöoikeudet varmaan heltiäisivät helposti:






    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tehkääs poijjaat synkkää musaa:




    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0



    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0



    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0



    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0



    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0



    Tästä tulee mieleen Val Di Fiemmen doping-sotkut. Verellä tahriintunut hiihtäjä on juuri pudottanut sauvansa.

    Aranwe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin ja minähän se olin tuo edellinen anonyymi.

    kaikula kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Moi!

    12 bändiä on ilmoittautunut promoprojektiin ja pari-kolme mahtuisi vielä mukaan. Pöytälaatikkoprogetaitelijat nyt on elämänne tilaisuus! Demojakin on jo tipahtanut postiluukusta, eikä kuulosta ollenkaan pahalta.

    Myös vapaaehtoisia cd-r:ien polttajia kaivataan.

    Ottakaan yhteyttä: jukka-pekka.rantanen@luukku.com

    Huono neoprogekin voi olla iloinen asia!
    Wisha

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huono neoprogekin voi olla iloinen asia!
    Wisha


    Yeah!
    http://www.karkkainen.org/pics/uranus.gif\n[Muokattu 7/4/2003 / Doc.B.D]

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eih!! Tuo on muokattu just siittä kuvasta jota en enää koskaan halua nähä!! Silmiin sattuu! :o :P

    MrBungle kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eih!! Tuo on muokattu just siittä kuvasta jota en enää koskaan halua nähä!! Silmiin sattuu! :o :P


    Joooooo! Kuvittelin ettei tuota kuvaa enää ikinä tarvitsisi nähdä! :( :mad: :o :shit:

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Höh, sehän on klassikko. Vähän kuin olisi tehnyt kannet Mona Lisan pohjalta. Laitoin linkin taakse, ettei kukaan näe pahoja unia.

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllähän persettään vähän pitää repiä jos tyylipuhdasta neoprogea aikoo tehdä. Eivät niin isot pökäleet muuten mahdu maailmaan :D

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    :o :P

    ...ja mitenkähän tämä pitäisi tulkita? ;)

    jooxa kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hohoh.. aina yhtä hilpeä goatse-äijä.

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun täytyy vetää oma kansiehotukseni pois ku se varattiin jo yhen toisen levyn kanneksi :D :cool:

    MrBungle kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun täytyy vetää oma kansiehotukseni pois ku se varattiin jo yhen toisen levyn kanneksi :D :cool:


    Aivan, kansi onkin tulossa kanneksi todelliselle mahtilevylle. Mutta siintä tuonnenpana. ;)

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Wishalta vielä ehotus:




    Mun mielestä tää on melko hyvä :)

    Voffe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuo viimeisin kansiehdotus on hieno, mutta toisaalta sekin sopii mielestäni levyn kanneksi vain jos sisältö on avant-gardea, ei neoprogea/kikkeliheviä ;)

    Aranwe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuo viimeisin on erittäin tyylikäs, mutta sopisi ehkä paremmin jatsilevyn kanneksi.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minuun tuo ei kyllä tehnyt suurta vaikutusta. Aika valju likaisen harmaa. Muutenkin tuollainen liukuvärin käyttö aiheuttaa minulla allergiaa. Jos kansi painetaan mustavalkoisena olisi ehkä parempi pitäytyä selkeästi mustassa ja valkoisessa värissä.

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Wishalta jälleen:




    Eiköhän se oo tämä!?

    darshan kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Prööt.

    \n[Muokattu 17/4/2003 / darshan]

    Aranwe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Anna anteeksi Ismo. Älä haasta oikeuteen :p




    Aranwe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0



    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu kirjoitti 17.4.2003 klo 18:26: Wishalta jälleen:




    Eiköhän se oo tämä!?


    Saa minun äänen.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämmöinen:


    \n[Muokattu 18/4/2003 / Kcrimso]

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mv-versio:




    endbrax kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuuluuko tälle projektille mitään uutta?

    kaikula kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heippa!

    Projektille kuuluu seuraavaa:
    Demoja on tullut tähän mennessä kolme kappaletta, enää puuttu noin kymmenen. Ennakkoilmoittautuneita yhtyeitä on 13 - 14 kappaletta.
    Projektin virallinen nimi ja kansi on vielä päättämättä.

    Vielä ei ole mitään hätää, mutta kuukauden päästä on jos demoja ei ole tullut enempää.

    Hauskaa Vappua!

    Wisha

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meillä on miksausta vaille valmis demo, eli lähtenee noin kahden viikon sisällä matkustamaan. Eikös se niin ole että jos viime tippaa ei olisi olemassa, niin kaikki hommat jäisi tekemättä.:D Jokatapauksessa eiköhän se siitä.

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yksinkertasuus on kaunista? ;)




    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu kirjoitti 8/5/2003 klo 11:03: Yksinkertasuus on kaunista? ;)


    Raati on päätyny valitsemaan tämän ehotuksen! Eräs ratkaiseva valintakriteeri oli se että tuon painamiseen kuluu vähemmän mustetta, joka on kyllä yks tärkee seikka, varsinkin ku näyttää siltä että painamme kannet itse.

    Eli kansi on selvä. Takakanteen tulee sitten esittäjä- ja biisitiedot ja lehteen on lienee tarkotus saaja sitten tarkemmat tiedot bändeistä.

    Levyjen polttajia kaivattais, ottakaa yhteyttä Wishaan/Kaikulaan!

    Ja ei haittais vaikka mukaan ilmottautuneet bänditkin vähän ilmoittelisivat itestään ja kertoisivat väliaikatietoja ;)

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja kenen työtä tämä valittu yksinkertaisen kauneuden ylistys olikaan?

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun :D



    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aha. Sinusta on tulossa siis nopeaa vauhtia suomalaisen underground-progen THE kansitaiteilija. :)

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuon kannen mukaan levyn nimi (tai alaotsikko) pitäisi olla "progea isolla p:llä". :)

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jimi kirjoitti 9/5/2003 klo 13:42: Tuon kannen mukaan levyn nimi (tai alaotsikko) pitäisi olla "progea isolla p:llä". :)


    Tuo saattaisi olla liian moniselitteistä... :D

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No.. valinta on suoritettu, mutta kukaan ei voi varmaan kiistää, että tuo olisi ollut progelevyyn mitä sopivin:

    http://www.societyofbabel.org/contests/solar_penis.jpg

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kertokaas ystävät hyvät mitä kuuluu tälle rojektille?

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikki etukäteen ilmottautuneet ei kai oo vielä demoaan lähettäny, mutta eiköhän se levy sieltä tule. Levyjen kopsaajia kaivattais.

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lindenhurstilla on keskiviikkona 9.7. studioaikaa ja silloin on tarkoitus saada kokoelmalle tuleva biisi valmiiksi. On vähän kestänyt tämä projekti...

    endbrax kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mielenkiinnolla odotamme mitä plätty pitää sisällään!

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Projektiin ilmottautuneet bändit ja muut asianosaset, lukekaas toi:

    http://koti.mbnet.fi/%7Elindy/colossus/forum2/post.php?fid=1&cat=1&pid=48


    Eli pientä perseelle potkimista nyt kaivattais että homma saatais vietyä loppuun.

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niinpä, meidänkin biisit on jo äänitetty, mutta miksausaikaa studioon tässä jonotellaan, edelleen. Minua harmittaa tämä viivästyminen vähintään yhtä paljon, kuin Wishaa ja Hezzua. Dang... Miksata piti jo kolme viikkoa sitten, mutta kun studio muuttaa parhaillaan, hommat on vähän jäissä. Niin lähellä, mutta niin kaukana.

    Iikku kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä voisin polttaa vaikka 50 cd:tä, jos homma nyt etenee enää ollenkaan? Eikös ns. eräpäivä ollut elokuun loppulla?

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Iikku kirjoitti 31/8/2003 klo 22:06: Mä voisin polttaa vaikka 50 cd:tä, jos homma nyt etenee enää ollenkaan? Eikös ns. eräpäivä ollut elokuun loppulla?


    Tähän osannee vastata vain Wisha/Kaikula... toivottavasti tämä vielä etenee...

    Adam kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Varmasti jokaisesta demoprojektiin osallistuvasta bändistä löytyy joku, jolla on polttava romppuasema. Iikun tapaan viitisenkymmentä levyä per nuppi ei liene mahdoton urakka. Turha odotella ulkopuolisten vapaaehtoisten hoitavan hommaa puolestamme. Jos Wisha/Kaikula pitää kiinni uhkauksestaan vetäytyä projektin järjestelyistä kuun vaihtuessa, niin alkaisi olla kiire... :o

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Prog in memoriam! (September 12, 2003, 11:00:45 AM)
    Moi!

    Prog, suomalaisten progebändien promoprojekti, ei tällä kertaa toteudu. Projektiin osallistui virallisesti, eli lähetti demon ja maksoi osallistumismaksun, seitsemän yhtyettä. Se on liian vähän.
    Kokoelman saa tietenkin kasaan seitsemälläkin demolla, mutta valitettavasti tarvitaan myös tietty määrä euroja. Yhtyeitä/esintyjiä olisi pitänyt olla kaksinkertainen määrä, eli noin 13 - 14. Etukäteen bändejä ilmoittautui 16 kappaletta.

    Palautan maksetut osallistumismaksut (210 euroa) mahdollisimman pian asianomaisille.

    Kiitokset Hezzulle, Sunkalle, bändeille, kansitaiteilijoille ja Colossus ry:lle.

    Wisha
    jukka-pekka.rantanen@luukku.com




    Adam kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    :( Sääli! Ihme juttu, kun alkuinnostuksen jälkeen homma jäi nimenomaan bändien osalta puolitiehen. Kiitokset kuitenkin.

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vastuuvapauslauseke

    Colossus ry on saanut useita puhelinsoittoja viikonlopun aikana koskien Palasokerin alullepanemaa suomalaisen progressiivisen rockin demoa. Colossuksella ei kuitenkaan ole mitään tekemistä kyseisen suunnitellun julkaisun kanssa paitsi, että Colossus lupautui liittämään levyn Colossus-lehden jonkin numeron mukaan lähetettäväksi ilmaiseksi Colossuksen jäsenille. Colossus neuvoo kaikkia mukana olleita ja haittaa kärsineitä tahoja ottamaan yhteyttä suoraan tämän projektin vastuuhenkilöihin ja esittämään kaikki vaatimuksensa heille.

    Colossuksen hallitus

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Anonyymi kirjoitti 16/9/2003 klo 13:53: Vastuuvapauslauseke

    Colossus ry on saanut useita puhelinsoittoja viikonlopun aikana koskien Palasokerin alullepanemaa suomalaisen progressiivisen rockin demoa. Colossuksella ei kuitenkaan ole mitään tekemistä kyseisen suunnitellun julkaisun kanssa paitsi, että Colossus lupautui liittämään levyn Colossus-lehden jonkin numeron mukaan lähetettäväksi ilmaiseksi Colossuksen jäsenille. Colossus neuvoo kaikkia mukana olleita ja haittaa kärsineitä tahoja ottamaan yhteyttä suoraan tämän projektin vastuuhenkilöihin ja esittämään kaikki vaatimuksensa heille.

    Colossuksen hallitus


    Onko tämä vitsi?

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sillä lailla. Palasokerilla ei ole käsittääkseni mitään tekemistä tämän hankkeen kanssa tai toivoisin ainakin että minua asiasta informoitaisiin jos on. Paitsi että jos touhu menee tällaiseksi kikkailuksi niin rahoitan vaikka omistani jonkun suomalaisen progen promocd:n levitettäväksi...

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taitaa koko Colossuksen hallitus olla yksi suuri vitsi, jos tuollaista paskaa pitää alkaa syytämään. Valittakaa samalla oman fooruminne tarjoajalle, kun sielläkin on aiheesta keskusteltu.

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja bändit saa muuten lähettää teoksiaan edelleen Palasokerin MP3 narikkaan (teostovapaat biisit siis) ja kenties tässä syksyn aikana ensilähetyksensä kokevan Radio Palasokerin lähetykseen soitettaviksi.

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    zorziko sinne Colossukseen on soitellut? ;)

    Kuulostaa aika ihmeelliseltä! Onko meistä joku muka tosiaan kärsinyt jotain taloudellisia tappioita tämän takia? Ei kai nyt kukaan ole tehnyt demoaan pelkästään tätä kokoelmaa silmälläpitäen, ja onko tuotos pilalla, jollei kokoelmaa synnykään? Tokihan osallistumismaksut palautetaan, mutta että muuta haittaa?

    Onko tosiaan niin, että yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen, eli ei kai pitäisi mitään yrittää... :(

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jake tai Pasi, poistakaa mun tunnukset tuolta Colossuksen foorumilta, mää en enään jaksa tätä pelleilyä.... Pitäisköhän erota koko yhistyksestä....

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No vähän samanlaiset fiilikset tuli minullekin, Hezzu. Juuri nyt ei oikein tunnu tämä tuleva lauantainen Colossuksen konserttikaan kiinnostavan... Ei paljon viitsi naamaansa näyttää siellä.

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitä, mitä, MITÄ?

    Kerrataan vielä: Palasokerilla ja Colossus ry:llä ei ole Mitään tekemistä Prog-projektin kanssa. Maksetut osallistumismaksut palautan tällä viikolla ilmoitetuille pankkitileille. (parilta bändiltä puuttuu vielä pankkitilinnumero).
    Bändit, jotka ovat tällä viikolla ottaneet yhteyttä (5) ovat kaikki pahoitelleet tapahtunutta, mutta ymmärtäneet tilanteen.

    Lähetetyistä demoista aion koostaa "tynkä"kokoelman, jonka lähetän ainakin osallistuneille bändeille, Colossus ry:lle sekä Hezzulle. Aikataulusta en lupaa vielä mitään.

    Jos olen aiheuttanut jollekin pahaa mieltä, unettomuutta tai taloudellisia tappioita (?), niin pyydän ottamaan yhteyttä suoraan minuun.

    Wisha

    Jukka-pekka.rantanen@luukku.com


    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä Wisha! Sulla on sentään selkärankaa vastata asiallisesti tänne foorumiin. Meillä Hezzun kanssa meni jo hermot ;)

    Odottelinkin, milloin vastineesi tulee. Tosiaan, tuntuu ihan zorzimaiselta paskalta tämä käänne.

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuuluvatko tässä threadissa annetut asiantuntijalausunnot, koskien levyn kansitaidetta, korvattavien asioiden piiriin? :)

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ..puhumattakaan niistä sekunneista jotka tuli "tuhlattua" kansitaideprojektin parissa! Mulla on sekuntivelotus 15 e/sek.

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko aihetta käsittelevä topicci poistettu Colossuksen foorumista vai mihin se on kadonnut? Joka tapauksessa haluaisin lausua julkisen anteeksipyynnön osallistumismaksun laiminlyömisestä bändini Blueprint Human Beingin puolesta. Tähän todella ikävään kömmähdykseen johti kiireiden (studiotyöt, jäsenten alkanut siviili-/varusmiespalvelus...) aiheuttama puhdas unohtaminen.

    Toivottavasti viesti meni perille myös projektista vastaavalle Wishalle. Hieno idea ja hyvä yritys, mutta kun osallistujien joukosta löytyy tällaisia reikäpäitä, niin minkäs teet! :(

    Hopkins kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toi anonyymi olin siis minä. Vanhasta tottumuksesta en huomannut kirjautua sisään, vaikka edellisestä vierailusta taitaa olla jokunen tovi.

    endbrax kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisiko tuon vajaaksi jääneen promo-cd:n "julkaista" Palasokerin mp3-narikassa, mikäli se ao. orkestereille sopii?

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Palasokerin puolesta onnistuu, biisit voi laittaa mp3:na vaikka osoitteeseen [email]toimitus@palasokeri.com[/email]. Teostovapaat siis. Mukaan voipi vielä laittaa vähän infoa orkesterista yms. settiä ja tietysti tiedon siitä, saako ko. biisin soittaa Radio Palasokerin nettiradiolähetyksessä (joka tullaan koostamaan tässä syksyn aikana jos vaan aika riittää).

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niinjajoo, jos biisit on julmetun isoja eivätkä suostu liikkumaan meilinä niin voidaan neuvotella jostain muusta siirtotavasta, helpoin tietysti jos biisin voi imaista jostain www-palvelimelta.