Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Vaalit

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten (63 kommenttia)
Siirretäänpä tämä vaalikeskustelu tänne kun ei oikein "Maailman rockein levy" -otsikon alle mahdu.\n[Muokattu 17/3/2003 / Jake]

+/- saldo : 0 |

Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuka kehtaa tunnustaa äänestäneensä Pertti Salovaaraa? Oikean puolueen kyllä valitsi, kun Keskustan listoilta pääsi Helsingissä Jäätteenmäen siivellä läpi 1600 äänen vaatimattomalla saaliilla. Siinä minun ehdotukseni tulevan eduskunnan turhimmaksi julkkikseksi.

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pertin vaalilause näkyy olevan "Mutkaton tie huomiseen". Mitä sitten tarkoittaneekaan.

Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tony Halmekin vielä... ja Mikko Alatalo! Herran jestas mitä ne ihmiset ajattelee. Mä kansanedustaja oon, pistän suihketta kainaloon. Onneksi sentään Remu, Frederik, Wallu Valpio ja Molli-Olli jäivät rannalle ruikuttamaan.

Tulevina päivinä odotellaan innolla ja kauhulla hallitusneuvotteluiden edistymistä. Voisipa tuosta kirjoittaa vaikkapa artikkelinkin...

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaalirahvaan heräillessä arkiaamuun onkin paikallaan soittaa M.A.Nummisen kaunis, aiheeseensopiva iskelmä "Rantasalmen Kyösti". Löytyy ekalta tai tokalta Kiusankappaleita-kokoelmalta. Ja "Alan Miehet" näkyvät myös käyneen uurnilla (muutenkin kuin tuhka-), kun Ilkka Taipalekin meni läpi....

Wallu Valpion vaalijulisteessa oli sentään paras iskulause: "Ääni hyvinvointivalpiolle!"

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pääasia on, että Molli-Ollia ei valittu.

Jimi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Outoa, miten ihmiset jaksavat olla huolissaan kourallisesta julkkisehdokaita, jotka valittiin eduskuntaan. Enemmän olisin huolissani niistä 150+ tuiki tuntemattomasta, joista en tiedä yhtään mitään. :)

Niiden 150+ tuiki tuntemattoman suhteen olen sikäli turvallisemmalla mielellä, että kun he kerran ovat tuntemattomia ja silti saivat tarpeeksi ääniä niin kai heillä jotain meriittiä täytyy olla. Kun taas julkkisehdokkaiden merkittävin meriitti on yleensä se julkisuus.

MrBungle kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No, turhaa nipotusta, on siellä paljon huonompiakin vaihtoehtoja kuin Halme. Ei tuo yksittäinen Halmeen Tony tuolla paljon paina ja olen edelleen sitä mieltä että Tony tuo sinne jotain uutta. Onko se sitten positiivista sen aika näyttää mutta en minä ainakaan surkuttele sen takia jos Viikinki sinne nyt pääsi. Terveitä ajatuksia sillä on paljon. No minä olen sitä mieltä että julkkisehdokkaista en ikinä äänestäisi ketään mutta niitähän onkin Kymen vaalipiirit pullollaan. ;)

Näiköhän saadaa nyrkit heilumaan eduskunnassa tulevina vuosina, ei sillä että sitä nyt toivoisi. Pellejä sirkuskin tarvii ja kansa huvia. :)

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noh, ehkä minun kauhistukseni Halmeen ja muiden julkisehdokkaiden suhteen tulee ymmärrettäväksi, jos kerron että olen sitä mieltä että kansanedustajan pitäisi olla vähintääkin yhteiskuntatieteen maisteri ja sosiaalipolitiikan tohtori ja kauppatieteen professori. Tälläsella näkemyksellä on varmaan joku nimikin, mutta en tiedä mikä se on ja asia kiinnostaa yhtä paljon kuin kissan perse. Jos joku on valinnut hommakseen laivojen hitsaamisen tai ammattipainin, niin vittuako edes kuvittelee ymmärtävänsä jotain yhteiskunnan toiminnasta.

MrBungle kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No en ole puolustamassa ketään. Minunkin mielestäni kansanedustajan tuleekin olla hyvin koulutettuja yms. Mutta siinä olen eri mieltä että yhteiskunnan toiminnasta ei voisi ymmärtää jos ei ole sopivaa koulutusta siihen. Kyllä siintä voi ymmärtää perus duunarikin, mutta se on sitten eriasia kuuluvatko he eduskuntaan.

Tosin ihmettelen kovasti edes huomaavani että kommentoin vaaleista kun olen päättänyt jättää sen sellaisille jotka siintä jotain tietää.\n[Muokattu 17/3/2003 / MrBungle]

Parempi varmaan jättää politiikan puhuminen vähemmälle ja pitää Palasokeri mukavana höpönassu-portaalina.

Asiaa! Ehdotankin, että tuo kuivahko "Individualistien verkkoyhteisö" slogan korvataan Docin "Höpönassu-portaalilla".

Joo siis mähän näitä tulenarkoja threadeja olen usein aloitellut ja pahoittelut siitä.

Stello kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tony Halmekin vielä... ja Mikko Alatalo! Herran jestas mitä ne ihmiset ajattelee.

Sanoitkin tuossa jo kaiken tarpeellisen.. :o

Ma en kayta aanioikeuttani, kun en asu, enka tule koskaan asumaan siella - ei siis kuulu mulle. Mutta seurailen kausiluontoisesti ja ns. otsikkolinjalla netitse :D

Mun mielesta nuo tamankertaiset vaalit vaikuttivat lahinna huonolta vitsilta. En oikein vielakaan jaksa uskoa julkkisehdokkaiden maaraa, ja etta jotkut niista menivat jopa lapi! :piss:

Jos nyt asiaa tarkastellaan tän pohjalta, että ihmisen toilailuja määrää karkeasti perimän & ympäristön lisäksi tärkeinpänä se oma päätös, mihin päätäni käytän, niin tämähän selittää tämän pellejen osuuden & suosion näissä eduskuntavaaleissakin; Nehän edustavat sitä osaa kansasta, joka päätänsä käyttää seinään hakkaamiseen ja baarikaappina ja kiukuttelutoimintojen lähteenä ja kehittämiseen noin vain muutamia tolvanaosaston aktiviteetteja mainitakseni. Kyllä kansa tietää!...:D

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Halme on kuitenkin iltapäivälehdistölle kuin lahja taivaasta, hiljaisena päivänä voi soittaa kansanedustaja Halmeelle ja kysäistä mielipidettä käytännössä mihin tahansa ja saa vähintäänkin lööpin arvoisen jutun. Ja kansa jaksaa lukea.

jusu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuten tähän malliin http://www.iltasanomat.fi/

No tosta Halos-kommentista näkee juuri Halmeen järjenjuoksun tason. Halosta mustamaalattiin jossain vaiheessa lesboksi, koska hän toimi SETA:ssa. Käsittääkseni Halonen toimi S:ssä koska oli kiinnostunut vähemmistöryhmien asemasta yhteiskunnallisena ongelmana, eikä siksi että hän itse olisi lesbo. Halosella on tytär, joka on hänen omien sanojensa mukaan syntynyt hieman vahingossa: onkohan hän tehnyt sen naisen kanssa? Eipä silti, että minulla olisi mikään tarve kiillottaa Halosen julkisuuskuvaa, mutta tämä tapaus osoittaa miten perussivistymätön juntti Halme on.

Niinpä. Kaikki vähänkään sivistyneet ihmiset tietävät, että lesbot eivät voi synnyttää lapsia. :D

Asiasta kolmanteen; "Informaatioteknologia on se köysi, johon moderni kapitalismi hirttaa itsensä." Lukekaas joutessanne toi kirja-aleistakin löytynyt Kai Murroksen opus, joka käsittelee vallankumousta modernissa, keskiluokkaistuneessa, jälkiteollisessa, informaatioteknologian läpäisemässä jälkihyvinvointiyhteiskunnassa... Mielenkiintoisia väittämiä tässä katekismuksessa! Mitä pidätte?

Miksei häntä valittu?

http://www.liberaalit.fi/anne-marie.vartti/index.html

Niinpä. Kaikki vähänkään sivistyneet ihmiset tietävät, että lesbot eivät voi synnyttää lapsia. :D

Progin kuuntelu näemmä sulattaa aivot. Valta-osa lesboista tuntee vastenmielisyyttä miesten kanssa harjoitettavaa sukupuoliyhteyttä kohtaan ja Halonen on omien sanojensa mukaan tehnyt tyttärensä nuoruuden huumassa, niin eikö tuosta voi vetää jotain johtopäätöksiä henkiön objektilibidon suuntautumisesta?

Kyllähän sitä nuoruudessa voi tapahtua kaikenlaisia hairahduksia :P Eli lesbokin voi päätyä miehen kanssa sänkyyn.

Huom. minulle on aivan sama mikä on presidenttimme seksuaalinen suuntautuminen.

eikö tuosta voi vetää jotain johtopäätöksiä henkiön objektilibidon suuntautumisesta?

Riippuu siitä, kuinka moni "nuoruuden huumaa" elävistä naisista edes tiedostaa olevansa lesbo. Epäilisin, että ei kovinkaan moni.

Huomauttaisin, että en ota kantaa presidenttimme elämänvalintoihin ja pidän Halmeen kommenttia, oli se sitten totuus tai ei, typeränä. Kritisoit Halmeen (oletettua) logiikkaa ja kuitenkin oma logiikkasi tuli kuin suoraan Viisikko-kirjojen sivuilta.

Eli ensin pitäisi tajuta olevansa lesbo ja vasta sitten voisi päätellä, ettei kiinnosta päätyä miehen kanssa sänkyyn?

Näyttää vähän siltä että oma logiikkasi on jäänyt 60-luvulle. Jos tietää suurinpiirtein minkä ikäinen Halosen tytär ja Halonen itse ovat, niin voi aika helposti päätellä, että tytär on mitä ilmeisemmin tehty sen ikäisenä että henkilön seksuaali-identiteetti on vakiintunut - ellei sitten ole kyse patalogisesta tapauksesta, mikä on kaiketi aika kaukaa haettu ajatus tässä kohtaa.

Minä ainakin uskon, että moni lesbo pääty miehen kanssa sänkyyn ennenkuin alkaa toteuttamaan todellista ja oikeaa seksuaalista suuntautumistaan. Hyvä esimerkki tuli lähipiiristä jossa nainen lähti 10 vuoden liitosta toisen naisen matkaan. Perheessä oli kolme lasta.

Eli ensin pitäisi tajuta olevansa lesbo ja vasta sitten voisi päätellä, ettei kiinnosta päätyä miehen kanssa sänkyyn?

Niinpä.. kuten sanottu, lesbot tuntevat tavallisesti voimakasta aversiota miesten sukuelimiä kohtaan. Bi-seksuaalisuus on eri asia.

Minä ainakin uskon, että moni lesbo pääty miehen kanssa sänkyyn ennenkuin alkaa toteuttamaan todellista ja oikeaa seksuaalista suuntautumistaan. Hyvä esimerkki tuli lähipiiristä jossa nainen lähti 10 vuoden liitosta toisen naisen matkaan. Perheessä oli kolme lasta.

Ja toihan viittaa bi-seksualisuuteen tai muuten eritymättömään seksuaali-identiteettiin.

Palataanpa sitten takaisin Halmeen sanomisiin. Jos hän olisi käyttänyt lesbo-sanan sijaan sanaa bi-seksuaali, olisiko hänen kommenttinsa ollut loogisempi?

Niinpä.. kuten sanottu, lesbot tuntevat tavallisesti voimakasta aversiota miesten sukuelimiä kohtaan. Bi-seksuaalisuus on eri asia.

Tuo voi olla totta, mutta nuoruudessa ihmisillä on kuitenkin yleensä aika suuri tarve olla "normaali" joten lesbokin saattaa kokeilla tätä reittiä vaikka väkisin aversioista huolimatta. Ah Tohtori ikuisine sivistyssanoineen... ;)

nuoruudessa ihmisillä on kuitenkin yleensä aika suuri tarve olla "normaali"

Pitää myös muistaa, että sanalla nuoruus tarkoitetaan nykyisin hieman eri asiaa kuin 30-40 vuotta sitten. Asenteissakin on vuosien varrella tapahtunut muutoksia.

Palataanpa sitten takaisin Halmeen sanomisiin. Jos hän olisi käyttänyt lesbo-sanan sijaan sanaa bi-seksuaali, olisiko hänen kommenttinsa ollut loogisempi?

Siis itse hahmotan asian näin:
    1) Halmeen väite että Halonen on lesbo(sillä perusteella että tämä toimii Setassa)on ennakkoluuloihin ja mustavalkoiseen ajatteluun perustuva harhakäsitys. 2)Oma väitteeni että Halonen tuskin on lesbo (tämän tyttölapsen ja yleisten
    sosiaalisten käyttäytymismallien perusteella) ei ole loogikan alan kuuluva väite, vaan perustuu psykologiseen ymmärtämiseen ja olettamiseen, mikä puolestaan ei ole logiikan alalaji eikä loogisesti sitova todistelu laji. Kyse on oletuksista ja likiarvoista. Tietenkin lesbot ovat biologisesti kykeneviä lisääntymään, mutta harvemmin sillä perusteella että joku mies olisi työntänyt peniksen heidän vaginaansa.
    3) Se, että joku sekoittaa nuo kaksi asiaa (logiikka ja psykologinen ymmärtäminen) on perseilyä.\n[Muokattu 18/3/2003 / Doc.B.D]

Pitää myös muistaa, että sanalla nuoruus tarkoitetaan nykyisin hieman eri asiaa kuin 30-40 vuotta sitten. Asenteissakin on vuosien varrella tapahtunut muutoksia.

Asenteet ja termit muuttuvat, mutta se mistä minä puhun perustuu teoreettiseen käsitykseen ihmisen psykoseksuaalisesta kehityksestä ja sen vaiheista.

Seksuaalinen identiteetti voi muuntua vanhemmallakin iällä. Niin, tiedä sitten millaisessa yhteydessä asia tuli esille tuossa haastattelussa. Sinänsä ei kuitenkaan korrektia esittää moisia väittämiä, oli sitten totta tai ei.

Seksuaalinen identiteetti voi muuntua vanhemmallakin iällä.

Sen pohjatyön perusteella minkä tein omaa uskontopsykologian alaan koskevaa pro grauda varten (käsitteli uskonnollisten elämysten, narsismin ja homoseksuaalisuuden suhdetta) väite on aika hämmentävä. Seksuaalikäyttäytyminen voi tietenkin muuttua, mutta tapaukset joissa selkeästi homoseksuaalinen objektilibido muuttuu joksinkni toiseksi kuuluvat lähinnä vakavan psykopatalogian piiriin.

Meneepäs monimutkaiseksi. No, puhutaan sitten käyttäytymisestä.

What ever..

Nythän on niin, että jos ajattelemme seksuaalista suuntautumista jatkumona, jonka toisessa päässä ovat puhtaasti homoseksuaalit ja toisessa puhtaasti heteroseksuaalit ihmiset, tulee väkisinkin mieleen normaalijakauma eli nk. Gaussin käyrä... No mitä sitten? ...heeheehee! Silloinhan suurin osa ihmisistä on bi-seksuaalisia, eli bylsinnän pitäisi sujua ihan yhtähyvin kumpaakin sp olevien partnerien kanssa!
    ...nyt kun tätä jengiä katselee, tulee väkisinkin mieleen, että SETAlla on vielä paljon tekemistä asenteiden muuttamisessa...:cool:

Tikkari puhuu asiaa, kyse on tietenkin jatkumosta ja jo kehityspsykologisesta syistä on todennäköistä että valtaosalla on jonkin verran bi-seksuaalisia taipumuksia. Tästä seuraa, että käsitteellisesti on johonmukaista varata lesbo-termi koskemaan naisia, jotka pitävät sukupuoliyhteyttä miesten kanssa täysin mahdottomana ja vastenmielisenä asiana.

Tästä seuraa, että käsitteellisesti on johonmukaista varata lesbo-termi koskemaan naisia, jotka pitävät sukupuoliyhteyttä miesten kanssa täysin mahdottomana ja vastenmielisenä asiana.

Johdonmukaista varmaan mutta arkisesti lesbo-nimitystä varmaan käytetään muistakin naisista kuin Docin kuvailemista tapauksesta. Eikä siis vain solvausmielessä. Kaikki kun eivät ole tutkineet tätä alaa graduansa varten tai muutenkaan :) Ehkä valistusta tosiaan tarvitaan lisää, mutta toisaalta onko näillä nimityksillä niinkään väliä.

Hmm genre- keskustelu on saanut uuden muodon.:D

Olen tänään melko vittuuntuneella päällä. Siitä pahoittelut esim. Jimille.

Siis itse hahmotan asian näin:

Minä ajattelen näitä asioita vain todennäköisyyksien kannalta.

Se, että osallistuu SETA:n toimintaan ei tee naisesta lesboa (tai edes bi-seksuaalia). Toisaalta SETA:n tapaisen yhdistyksen toimintaan taitaa kuitenkin osallistua suhteellisesti enemmän lesboja kuin keskimääräärin yhdistyksien toimintaan. Tuo tietysti ihan mutu-tuntumalta heitettynä ja jos jollakin on tilastoja jotka väittävät toista, olen valmis myöntämään mustavalkoisen ajatteluni. ;)

Lapsi varmasti pienentää naisen todennäköisyyttä olla lesbo -- varsinkin jos otetaan käyttöön Docin tiukka määritelmä -- mutta se ei poista sitä.

Olen tänään melko vittuuntuneella päällä. Siitä pahoittelut esim. Jimille.

Asiathan tässä vääntävät kättä. En minä nyt niin herkkänahkainen ole, että tälläisestä pahoittaisin mieleni. :)

Asiat vääntää kättä? Höh, minusta tässä ei ole edes mitään asiaa, vaan kyse on urosten välisestä torahampaiden narskuttelusta. :D

Minusta tuntuu, että ne todelliset urokset ovat jossain muualla, tekemässä jotain muuta. Vaikka pelottelemassa lesboja hirmuvärkkeineen. :D

Hei! Tästähän päästäänkin taas tuohon roskapostiin, yksi kovasti tyrkyllä oleva asia tuntuu nyt tuolta Ameriiikoista päin olevan tuo, että nyt olis tarjolla ihmelääkkeitä tai ties mitä että sais tota jormaansa kasvatettua isommaksi. Vot Huijna! Mitäs mieltä tästä? Ei taida Pussin Ykän maamiehillä tuo itsetunto kans olla oikein vahva laji....

Joo, voisivat vähän kohdentaa tuota spammausta maantieteellisesti, koska ei suomalaista oikeen vakuuta se myyntiargumentti että tuotteessa on ruotsalaista tehoainetta.

VooDoo kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näin tuore kansanedustaja:
    "Suomalaiset veteraanit ei pääse vieläkään kuntoutukseen, mutta ulkomaalaisille on kyllä tarjota valtion puolesta kaikki perkeleen kriisiavut ja terapeutit heti jos grillijuhlilla sataa ja tötteröhattu kastuu..."

"...viimeks kun mä katoin karttaa niin tän maan kohalla luki Suomi".

"...Somalimukulat uhoaa jo lehdissäkin, että ne on Stadin kovin jengi. Kyllä sen verran pitää meidän kasvavasta nuorisosta löytyä yritystä, että näytetään kuka on isäntä talossa. Jätetään se liiman imppaaminen vähän vähemmälle ja pannaan paikat kuntoon niin mummotkin uskaltaa taas liikkua steissillä..."

"...Mä istuin yhtenä päivänä katukahvilassa Esplanadilla mukavassa seurassa. Silloin siihen tallusteli Abu-Papu ja sen kaveri Bingo-Bango suoraan päiväunilta. Ne haki jostain pari tuolia ja tunki röyhkeästi kahden suomalaisen tytön pöytään näiden kielloista huolimatta..
    .. - Mä en tiedä millainen istumajärjestys siellä teidän kamelinpaskaleirinuotiolla yleensä on, mutta täällä Suomessa ei nimitellä naisia eikä tungeta ilman lupaa toisten pöytään. Alkakaa kalppia takaisin rautatieasemalle. Tehän ootte varmaan VR:llä töissä kun te siellä aina roikutte?..
    ..siinä vaiheessa mä nippasin sen pihalle koko terassilta ja se pyllähti kaaressa perseelleen jalkakäytävälle. Kännykkä sillä oli kädessä jo ennen kuin ilmalento päättyi ja hirvee molotus alkoi välittömästi.."

...jos kerran taiteilijaeläkettä myönnetään kaiken maailman savikukon pyörittäjille ja runon rustaajille joiden kippoja ja kirjoja on nähnyt ehkä viisi ihmistä, niin kyllä musta samalla tavalla
    pitäisi tukea entisiäurheilijoita.. ..on ihan yhtä rankkaa treenata joka päivä 25 vuotta urheilua kuin puhallella vähän lavalla nuotteja paskatorveen tai sutia baskeri silmillä kännissä pillunkuvia tauluun.."

"...Mä lupaan taistella loppuun asti mun äänestäjien puolesta ja mä takaan, että jos peli menee kovaksi niin mua ei kanneta eduskunnasta pihalle yhtä helposti kuin Vennamoa.."

"...Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle.."

"...Mä olen ollut niin monella ovella aikoinaan vahdissa, että mä voin hyvin ottaa saman homman eduskunnassakin. Mä menen pääovelle seisomaan ennen täysistuntoa ja pidän huolen siitä, että sisään pääsee vain rehellisiä ja isänmaallisia syntyperäisiä Suomen kansalaisia niin kuin laissa sanotaan.."

"...Mitä hyötyä meille yleensä on koko Kiasmasta ? Mä takaan sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta.."

"...Jos Pate Pallinaama vetää kaks litraa pirtua ja ämpärillisen pillereitä ja rupee näkeen näkyjä ja lyö mua lapiolla päähän ja leikkaa mattoveitsellä multa munat irti, niin kyllä se sattuu niin vitusti. Ei se lievennä ainakaan mun haaroja tippaakaan, vaikka Pate ois kuuden promillen kännissä ja pilleripölyssä.."

"...Jos miestä ei kotityöt huvita eikä se saa muijaansa siivoamaan, niin silloin sillä on vääränlainen muija. Jos taas nainen ei saa ukkoaan imuroimaan ja puhumaan joka päivä kolme tuntia parisuhteen filosofiasta, niin vaihtakoon miestä. Uusi löytyy varmasti vaikka ympäristöministeriöstä, tohvelitehtaasta tai kehitysmaakaupasta..."

"...Marja-Liisa Kirvesniemessä on pikkaisen mallia kaiken maailman nenärengasfeministeille, joiden ainoa saavutus elämässä on sadantonnin opintolaina, kammottavasti tupakalta löyhkäävä hengitys ja hermoromahduksen saaneet vanhemmat."

"Mutta niinhän se on. Näyttäkää mulle tyytyväinen feministi niin mä näytän
    teille Jari Sillanpään tyttöystävän."

T: Viikinki Voittamaton

Pelle mikä pelle, jos nuo asiat joitain puhuttelee, niin sääliksi käy.

Hmm...pitäisiköhän olla taas aivan hiljaa, politiikasta tai uskonnosta keskusteltaessa harvemmin lopputulos on harmoninen yhteisymmärrys. No, jatketaan kun tuli aloitettua...

Mietin tuossa että mitenkähän tuo Mr. Halme on niin tunteita herättävä persoona. Jotenkin mulla on sellainen kutina että kaikki tuossa ei täsmää, eli pieni epäilys olisi että tuo Tony Halmeen nykyinen imago on tarkasti harkittua show-meininkiä, jonka on laskelmoitu uppoavan tiettyyn kansanryhmään (vrt. vapaapainin suosio avomeren takana). Imagoa on tietysti luotu pidempään kuin pelkästään tähän vaalikampanjaan, mutta tuskin on Tonykään uskonut luovansa uraa kansanedustajana vaan pikemminkin viihdyttäjänä, olisi sitten kyse pataan lyömisestä kehässä tai tapahtumien juontamisesta tms. Noissa lausunnoissa kuitenkin on osassa ihan oikeita asioita taustalla vaikkakin suurin osa "mielipiteistä" on suoraan suunnattu tuolle kohdeyleisölle ettei kenenkään kannattajista tarvitsisi olla toisen kanssa eri mieltä.

En uskalla kyseistä kansanedustajataiteilijaa vielä enempää puolustella, katsotaan miten tuo ura lähtee käyntiin, mutta jotenkin vaan tuntuu että taiteilija Halme ei välttämättä olisi aivan noin tyhmä suunsoittaja kuin lausunnoilla annetaan ymmärtää...

Seuraaviin vaaleihin täytyy kyllä tehdä Palasokerin mediatäsmäisku ja "luoda" täydellinen ehdokas. Vapaaehtoiset voivat jo aloittaa ilmoittautumisen. :D

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Platon taisi heittää jotain siihen suuntaan että "filosofien tulisi
    johtaa valtiota", tämä taitaa olla sitä ...;)

Omalla vulgaarilla tavallaan Halme tuntuu olevan kuitenkin verbaalisesti melko lahjakas. Hauskoja juttujahan nuo osittain ovat ;). Hymy tosin hyytyy nyt kun äijä kampesi itsensä eduskuntaan.

En uskalla kyseistä kansanedustajataiteilijaa vielä enempää puolustella, katsotaan miten tuo ura lähtee käyntiin, mutta jotenkin vaan tuntuu että taiteilija Halme ei välttämättä olisi aivan noin tyhmä suunsoittaja kuin lausunnoilla annetaan ymmärtää...

Höhöh, olisi kyllä ihan mielenkiintoista kuulla, miltä pohjalta Halmetta voi puolustella. Tyhmä tai viisas, roolinvetäjä tai ei - jokatapauksessa Halme edustaa ihmis- ja ajattelumallia jonka minä ainakin luulin jääneen kivikaudelle.

Hmm...no ei välttämättä puolustella, vähän huono sanavalinta, mutta on tuo kansanedustajuus hatunnoston arvoinen suoritus median hyväksikäytöstä jos jotenkin joskus jossain osoittautuisi että koko homma on käsikirjoitettu kuten perinteisten salaliittoteorioiden harrastajana epäilen.

Lähi-Idässä alkaa sota ja Halme valitaan kansanedustajaksi; maailmanlopun enteitä, sanon mä.

Halme edustaa ihmis- ja ajattelumallia jonka minä ainakin luulin jääneen kivikaudelle.

Jälleen yksi teoria, joka ei soveltunut käytäntöön. :)

Ei tuo ollut mikään teoria vaan proposition muotoon puettu moraalinen kannanotto.

Ts. kun argumentit loppuvat, sivistyssanat otetaan käyttöön. :)

Heikkikerkkanen kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0

Mää en hirveän huolestunut jaksa olla tuosta Halmeen noususta eduskuntaan. On siellä ennenkin pellejä nähty, eikä tommonen kolmen peruskahelin eduskuntaryhmä kyllä hallitusta vavisuta. Enemmän olisin huolissaan jos suomessa nousisi sellainen kunnon oikeistopopulistinen puolue, joka kahmaisisi vaikka 17-25 paikkaa Itävallan, Hollannin tai Ranskan malliin.
    Toisaalta Suomen politiikka on jo nyt hemmetin oikeistolaista, ja sitä perustellaan "taloudellisilla välttämättömyyksillä", ikään kuin olisi oikeasti olemassa aina vain yksi vaihtoehto esim. taloudellisiin kysymyksiin tai energiapolitiikkaan. Tuleva hallitus tuskin voi hirveästi poiketa jo olemassaolevasta linjasta, koska muuten pörssi romahtaa, Ollila suuttuu, sähkö loppuu, nuoriso veltostuu, opiskelijat jäävät maleksimaan kampuksille ja isänmaan moraalinen selkäranka murenee.

Stello kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0

Ok... toivottavasti kukaan ei ota tata kommenttia vaaralla tavalla, mutta lainaamani kommentti kuvineen.. Siina on jotain sellaista vilpittomyytta, etta ma myonnan hirnuneeni aaneen 10-15 minuuttia sen nahtyani! :D

*hihittaa yha*

Kiinnostuksen kohteet: huumeet sekä raskaus (tutkimukseni teema).

-Onneksi sentään tarkensi, että kyseessä on tutkimusaihe, eikä harrastus.

Nimikin on verraton. Vartti Anne-Marie. Vartin Anne-Marie se poikia viihdytti..

Nimikin on verraton. Vartti Anne-Marie. Vartin Anne-Marie se poikia viihdytti..

Kyllä se Anne-Marie vartin tosiaan minua ainakin viihdytti! :D