ultimate progelevy
Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten (7 kommenttia)
Just nyt tekis mieli progelevyä, jossa on:
- rutkasti 70-lukuisia urkuja (hammondia tms)
- säröistä ujeltavaa kitaraa
- kelttivaikutteita, mielellään säkkipilliä
- kurkkulaulua ja/tai joikausta ja muutakin etnisyyttä
- psykedeelisyyttä
- hurjaa improvisointia ja komeita sooloja, mutta myös hallittua mahtipontista sinfonisuutta
Eli jotain semmosta kun mitä vois kuvitella kun yhistetään Birth Control, Alan Stivell, Mari Boine, Yat-Kha, Amon Düül II ja Caravan :D
Tehkää mulle tämmönen teos tai kertokaa jos semmonen on jo tehty? :cool: :P
- rutkasti 70-lukuisia urkuja (hammondia tms)
- säröistä ujeltavaa kitaraa
- kelttivaikutteita, mielellään säkkipilliä
- kurkkulaulua ja/tai joikausta ja muutakin etnisyyttä
- psykedeelisyyttä
- hurjaa improvisointia ja komeita sooloja, mutta myös hallittua mahtipontista sinfonisuutta
Eli jotain semmosta kun mitä vois kuvitella kun yhistetään Birth Control, Alan Stivell, Mari Boine, Yat-Kha, Amon Düül II ja Caravan :D
Tehkää mulle tämmönen teos tai kertokaa jos semmonen on jo tehty? :cool: :P
+/- saldo : 0 | Tweet
Kai siinä nyt pitäisi olla vähän myös sitaria ja tablaa?
Kai siinä nyt pitäisi olla vähän myös sitaria ja tablaa?
No eikai niistäkään haittaa olisi ;)
Levyhyllyyni on kiinnitetty muistaakseni Sue-lehdestä löydetty sarjakuva, jossa mies menee levykauppaan:
- Täytyisi laajentaa levykokoelmaa.
- Olisi 70-luvulla nauhoitettuja autokolareita.
- Kuulostaa lupaavalta. Onko siinä wah-kitaraa?
- En usko.
- Muuta?
- Sitten on tanskalaista asennefunkkia, joka on nauhoitettu sähkövatkaimella navetassa.
- Otan!
Viukkisen jutusta tulee jotenkin mieleen nykyinen noise/power electronics harrastukseni. :D
Mitä Hezzun toivomuslistaan tulee, niin kysyppä jos Colossus alottaisi projektin "täydellisen progebiisin" tuottamiseksi.
Mitä Hezzun toivomuslistaan tulee, niin kysyppä jos Colossus alottaisi projektin "täydellisen progebiisin" tuottamiseksi.
Kommentoisin tähän jotain, mutta sitten Palasokeria taas syytettäisiin Colossuksen solvaamisesta tms. eikä kellään muulla kuin mulla ois kivaa. ;)
Hezzu, joko on Horslips kokoelmassasi?
Hezzu, joko on Horslips kokoelmassasi?
Muutama levy on, mutta just ne parhaat puuttuu ;)