Vasaraasiaa
Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten (16 kommenttia)
Kuk' on menossa ja kumpana päivänä? Mocambossa ois vissiin enempi esiintyjiä, mutta venyykö show sitten jonnekin aamuneljään?
+/- saldo : 0 | Tweet
Itse ajattelin tuonne Semifinaliin mennä. Ei nimittäin hirveästi kiinnosta mennä katsomaan "Sam Huber & B.B. Lindström & bandia", vaikken kyllä tiedä edes mikä se on. Ja toisekseen sinne Mocamboon on ikäraja 22 vuotta, joka ei vielä itselläni ole täynnä.
Kun ei oikein pääse tossa keskiviikkona niin tarkoitus olisi mennä Semifinaaliin katsomaan.
Ei nimittäin hirveästi kiinnosta mennä katsomaan "Sam Huber & B.B. Lindström & bandia"
Perskeles, en tiijä mitä tuola esittävät mutta B.B. Lindströmin Lousy Socks oli vuojen 2000 parhaita levyjä!
Niin no, ehkäpä soittavatkin hyvää musiikkia, en vain ole koskaan kuullut, ja olen tosiaan menossa torstaina Semifinaliin katsomaan Vasaroita.
Ja Sam Huberhan on Eternal Erectionin päänaama. Onko niillä tuolla siis yhteinen projekti vai vetääkö ne erilliset setit?
Perskeles, en tiijä mitä tuola esittävät mutta B.B. Lindströmin Lousy Socks oli vuojen 2000 parhaita levyjä!
No perhana. Tuo käveli jossain vastaan käytettynä ja muistin sitä aikoinaan kovasti kehutun, mutta en uskaltanut ostaa. Millaista musaa tarkalleen ottaen olisi ollut tarjolla?
Ja jos Voffe ei sitä tiennyt, niin Sam Huberhan tunnetaan paremmin Eternal Erectonin Rick Loverina.
No perhana. Tuo käveli jossain vastaan käytettynä ja muistin sitä aikoinaan kovasti kehutun, mutta en uskaltanut ostaa. Millaista musaa tarkalleen ottaen olisi ollut tarjolla?
No tyyli vaihtelee meuhkaavasta rockista konepohjaiseen musaan, mutta linja pitää ja taso pysyy korkeella koko ajan. Välillä tulee mieleen David Bowie (laulusta). Joku on tainnu väittää löytävänsä myös Brian Eno ja Frank Zappa -vaikutteita (?). Paranoidista vetästään erikoinen ja hyvä versio. Mulla tulee paikotellen mieleen Robert Wyatt, mutta se saattaa johtua myös miehen ulkonäöstä ;)
Sam Huber muuten soittaa tälläkin levyllä. Ja Lindströmhän teki musan Sam Huberin tähdittämään elokuvaan Ripa ruostuu (jota en oo kyllä nähny).
Asiat tuppaavat rönsyilemään alkupeäisestä aiheesta mutta sanon vain että Ripa Ruostuu on ihan helmi leffa. :)
Ripa ruostuu taisi saada aika huonot arvostelut, mutta minä kyllä pidin. Kyllä se ainakin yhden katsomisen kestää. :)
Sivuilta löytyi maininta, että S.H & B.B.L & Band vieraana AV. Siis Mocambossa. Onko kellään tietoa arvailuja huhuja ym. millainen esitys on luvassa ja kuinka myöhään kestää?
Pari sanaa uudesta levystä? Viukkis?
Hyvältä kuulostaa. Vanhojen ideoiden kierrätystä ei ole harrastettu liikaa vaan uusiakin on keksitty. Sama soundi Vasaroilla tietysti on edelleen mutta oli iloinen yllätys miten erilaiselta uusi levy kuitenkin tuntui. Keikoilla uudet biisit olivat kuulostaneet vähän vanhan kertaukselta siellä vanhojen hittien välissä kuultuina mutta eivät enää levyllä.
Paljon mielenkiintoisempi kuin eka levy. Vähemmän sitä pinnallista mukaetnoa.
Semifinaliin olisi tarkoitus mennä. Toivottavasti keikalta saa levyä vähän halvemmalla.
Mistäköhän olisi arvannut että jotain huonoakin kun ei tänään pääse niin huomenna olisi Tavastialla samaan aikaan XL+UMO keikalla. :(
Janus kirjoitti 2/4/2003 klo 09:41: Ripa ruostuu taisi saada aika huonot arvostelut, mutta minä kyllä pidin. Kyllä se ainakin yhden katsomisen kestää. :)
Tänään telkkarista tuo Ripa ruostuu, muistakaa katsoa.