Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Return of Tunnistuskisa!

Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten (76 kommenttia)
Vuoden kohokohta & riesoista pahin eli Tunnistuskisa iskee jälleen! Tällä kertaa kisa on tehty yhteistyösä Lazerin kanssa, eli hän valihtee kuvat ja kerää vastaukset ja pitää kirjaa tuloksista, minä sitten vain päivitän ne paikoilleen joka sunnuntai. Kisa löytyy meikäläisen kotisivuilta osotteesta http://www.kotinet.com/heikki.kippola
ja sieltä sitten linkki "kilpailu".

+/- saldo : 0 |

apazuzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jee juhuu!!!!! :D:)
    Tätä on odotettu.

Hopkins kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hehee, saateri. Yhden ainoan noista tunnistan... :( Pitänee opiskella lisää. No, mukavaa silti päästä taas jahkailemaan näiden parissa!

Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jep kisa on käynnissä! Näin alkuun vähän tämmöiset helpommat.
    Oli tuossa Hezzun kanssa puhetta, voiko hän osallistua vai ei. Mä en ainakaan näe sille mitään estettä, koska Hezzu ei voi tietää kuvista sen enempää kuin muutkaan, kun ne multa tuollaisina tulee nimillä kuva 1 jne. Jos joku vastustaa saonkoon. Tosin ei H:n ole tietenkään pakko osallistua.

Jimi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yhden ainoan noista tunnistan...

Hmmm.. ilmeisesti en tule johtamaan kisaa ensimmäisen kierroksen jälkeen, sillä tunnistit yhden enemmän kuin minä. :mad:

Jimi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oli tuossa Hezzun kanssa puhetta, voiko hän osallistua vai ei.

Tottakai Hezzun on osallistuttava. Saapahan kerrankin maistaa omaa lääkettään! ;)

Jimi kirjoitti 11/5/2003 klo 23:08:
    Tottakai Hezzun on osallistuttava. Saapahan kerrankin maistaa omaa lääkettään! ;)

Ihan eka skabahan oli mun järkkäämä, Hezzu oli silloin neljäs tai viides.

Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niih, mitenhän tuo ny sitte ois, osallistusko vai ei... Eka kiekka menee ainaski huonosti :P Ja mää oon vähä epäedullisesa asemasa ku Lazer tietää melko hyvin mitä levyjä mulla on ja voi siten vältellä semmosia jotka tietää mulle tutuiksi ;)

Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näin alkuun vähän tämmöiset helpommat.

Joopa joo. Jos yksikään kuva näyttäisi edes hämärästi tutulta, mutta ei niin ei.

JarkkoH kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noniin, kerrankin oli jotain tuttua. Toivottavasti linja jatkuu samanlaisena ;)

J

Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuntuu vanhalta, kun kaksi löytyy omasta hyllystä. Enkä edes tiedä miksi.

Hezzu kirjoitti 12/5/2003 klo 00:14: Ja mää oon vähä epäedullisesa asemasa ku Lazer tietää melko hyvin mitä levyjä mulla on ja voi siten vältellä semmosia jotka tietää mulle tutuiksi ;) [/quote]
    No, en mä jaksa tolle linjalle lähteä. Mieluummin yrittää tsekata ettei kuvat ole heti Tommy's Forestin etusivulla.

[quote]Tuntuu vanhalta, kun kaksi löytyy omasta hyllystä

Miten kahden levyn löytyminen hyllystä tuntuu vanhalta? Tämä on kiinnostavaa!

Kello 9:04 tuli nimetön vastaus, mutta heti perään Josen samoilla vastauksilla eli tuo oli siis sinulta? Paras yritys kolme oikein!

Kylla kai mullakin pitas olla kolme oikein? Oiskohan tuo nimeton sitten tullut multa. Mun vastauksen varmaankin tunnistaa kolmoskohdan villista arvauksesta ;)

J

Jaahas, taidanpa taas vahan sekoilla. Noh se on maanantai taas.

J

Miten kahden levyn löytyminen hyllystä tuntuu vanhalta?

Olen tullut vanhaksi, koska yhdellä kierroksella on ensimmäistä kertaa kaksi hallussa oleva levyä (ja "enkä edes tiedä miksi" viittaa siihen että kummassakaan ei loppujen lopuksi ole musiikin puolesta hirveästi hurraamista).

Täsmennettään, että tuo kolme oikein ei ollut tuo Jose, vaikka niin voisi tuosta jotkut luulla. Ehkä se oli JarkkoH ehkä ei. :D
    Jaahas, taidanpa taas vahan sekoilla. Noh se on maanantai taas.
    J

Taitaa 80-luvun vaput painaa vieläkin päälle?

Tähän mennessä on tiedetty keskimäärin 1,6 kuvaa, joten aika heiveröisillä tiedoilla pysyy vielä mukana.

Cace kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hitto vie, tämähän vaatii jo taitoa :D En minä tunnistanut yhtään... Saattaapi olla että en ollut vielä syntyny silloin kun tuon näköiset levyt ilmestyivät ;)

Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisinpa esittää toivomuksen, että kuvat käsittelisivät muutakin kuin 70-luvun progea ja rokkia. Kuka tunnistaa Fredin tai Karlheinz Stockhausenin?

Kuka tunnistaa Frederikin tai Kari Vepsän? :P

Aranwe kirjoitti 12/5/2003 klo 19:04: Voisinpa esittää toivomuksen, että kuvat käsittelisivät muutakin kuin 70-luvun progea ja rokkia. Kuka tunnistaa Fredin tai Karlheinz Stockhausenin?

Kisa on progeaiheinen niinkuin ennenkin, viestikin on prog-osastolla. Mutta tuttuun tyylin katetaan aikajanaa nykypäivästä mahdollisimman kauas menneisyyteen ja tyylilajit ovat genren sisällä laidasta laitaan fuusiosta folkprogeen jne. Ehkäpä kerrankin saadaan jopa joku progemetalli kehiin? Stockhausen ei ole mahdoton ajatus. Muista aihepiireistä saa pitää kisat joku niistä kiinnostunut.

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä voisin järjestää japnoise kisan!

26 vastauksen jälkeen keskiarvo on edelleen pysynyt tuossa 1,6 kuudessa kuvassa. Tasaista tahtia. Yhden kuvan on tunnistaneet lähes kaikki ja muita sitten aika tasaisesti. Täyspotin korjaajakin on nähty.

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eli siellä on uudet kuvat ja tulokset ollut jo jonkin aikaa. Kaikki kuvat tunnisti hieman yllättäen Cosmic the crimzoid! Hyvä,hyvä! 29 vastausta ylipäätään eli suosio oli valtaisa! Haikaran tunnisti lähes kaikki ja muut oli sitten tasaisen vaikeita. Grobschnitt osoittautui vaikeimmaksi ja siihen veikattiin paljon esim. Mothers of inventionia ja Bonzo dog doo dah bandia. Sitä miten joku tosta saa esim. Vdgg:n, Jethro Tullin tai Hawkwindin, täytyy hieman ihmetellä, mutta aina toki kannattaa veikata! Tuostahan ei nyt varmaan moni naamoja tunnista, mutta jos G:n lavashowsta on yhtään hajulla, saattoi tuota päätellä.
    Säännöistä vielä, että jos joku vastaa levynkanteen esim. Tangerine Dream, tulkitaan se vastaukseksi Tangerine Dream s/t eli Tangerine Dream: Tangerine Dream. Eli jos kuvassa on Tangerine Dream: Atem, ei pisteitä heru, mutta Ylivieskan Kirja & Kasetista teetä ja sympatiaa!

Ja tuossa vielä esimerkki siitä kuinka ongelmallista on, jos joku ei käytä nimimerkkiään.

Nyt oli onneksi vähän helpommat kuvat. Pentele, perjantai-iltana kaveri näytti eBaysta juuri tuota Fantasiaa kysyäkseen minulta tiedänkö siitä mitään ja enhän minä tiennyt muuta kuin että kansi näytti kovasti tutulta... Olisi sittenkin pitänyt pantata vastausta eiliseen :mad:

Pekka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, helpommalta näyttää nyt, alku meni aika erseelleen, olinhan kuitenkin edellisen kilpailun voittaja...:P

Mutta nytkin siellä on jotain miekkailuheviosastoa! Miten nuo pitäis tunnistaa, kun kaikki kannet on niin samanlaisia!:D

Joo, nyt vaikuttaa paremmalta. Luulisin jopa tunnistaneeni kaikki noista, toivottavasti en vaan ole sählännyt mitään. :D

nimim. "Viikset paljastivat" ;)

Joopa joo. Ja nyt palattiin taas takasin talle osastolle, josta ei ole tuttua kuin yksi kuva. Poh. Hmmm. mikas vastarannan kiiski mina sitten olen, kun ensin valitettiin liian vaikeaksi ja nyt on kuulemma helppoa ja mulla menee just painvastoin ;)

J

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    A vot! Olen n.99% varma, että Hezzu ei tarkoita tolla ekalla kuvalla tätä 2.kierrosta sitä levyä, missä mulla on tuo sama kansi.... Katsotaan!

Mä oon 100% varma, että Hezzu ei tarkoita niillä kuvilla mitään, kun ne on mun laittamia. Laita sinne vastauskenttään linkki (jos löytyy) mistä löytyy tuo vaihtoehtoinen kuva niin ehkä joudumme taipumaan.

JarkkoH kirjoitti 19/5/2003 klo 10:51: Hmmm. mikas vastarannan kiiski mina sitten olen, kun ensin valitettiin liian vaikeaksi ja nyt on kuulemma helppoa ja mulla menee just painvastoin ;)

Tiedä sitten mitä tuosta paljon puhutusta helppoudesta kertoo, että 15 kärjestä vain 4 on vastannut. Tähän mennessä vastanneet ovat tienneet keskimäärin 2 kuvaa.

Jaahas, no sitten pitaa varmaan lahettaa omakin vastaus ja viela saattaisin pysyi kilvassa mukana ;) Pitaapa viela kayda kertaalleen levyhylly lapi, jos vaikka keksisi toisenkin vastauksen. Pitas olla yksi varma hitti ja sitten yksi kuva on niin tuttu, vaan ei millaan tuu mitaan mieleen.

J

Koska nimimerkki, joka tiedusteli pisteitään, ei ollut laittanut sp-osoitetta, vastaan tähän. Vastasit Haikara kuvaan yksi, kun Haikaran ekan levyn kansi oli kuva kaksi.

Vastauksia on tullut 14 ja keskiarvo on ollut edelleen n.2 oikeata. Eli ilmeisesti snadisti helpompaa kuin eka kierros, varsinkin kun huomioidaan, että vastauksiaan panttaa nimenomaan kärkipää.

No nyt lahti vastaus. Eika paljoa pisteita ropise. Arvaus viiksien perusteella menee luultavasti pahasti metsaan ;)

nimim. Viikset eivat paljastaneet

Niin, tuosta kuvasta 1, löysin netistä kyseisen (siis sen meikän version) kuvia ainoastaan cd-version kansista, ja ne, kuin sisältönsäkin, näkyy poikkeavan tästä alkuperäisestä lp-versiosta, joka myös meikän levyhyllyssä oleilee... Levyn musiikki on jonkinlaista punk-& uusiaalto-kamaa, monipuolinen, ei ollenkaan hassumpi, mm laulu & soitinyhtye Rammstein näkyy keikoillaan Itä-Parikkalaan soittaneen samaa Das Lied von Unruhige Jugendia, joka on joku paikallinen komsomolin marssi......:D

Lähetin tikkunekulle aiheesta sp:tä. Kiintoisaa. Mainittakoon, että 21 vastauksen jälkeen pistekeskiarvo laskee hiljalleen. Pitänee yrittää välillä vähän helpompaakin. Vastaustaan näyttää enää panttaavan lähinnä paalupaikka ja muutamat 3 pisteen nassut. Ensi kierroksella jotain poikkeavaa. Vaviskaa jännityksestä.

Eli täältä löytyy tämä kohua herättänyt kansi:
    http://www.punk-o-graphie.org/F.htm
    Samankaltaisuus on hämmentävä, mutta kuva on eripäin ja väri eri. Rammstein konneksönistä selvisi kuvaa etsiessä sen verran, että tuo Feeling B on ainakin joidenkin Rammstein naamojen ex-bändi.
    Mä lopetin muuten viiksien kasvatuksen, koska syödessä/juodessa tuntui jäävän aina jotain tahmaa. Siis jos haluatte tietää elämästä jotain, kasvattakaa viikset ja syökää mangoa.

Nyt sielon uuvet kuvat (sori ku kesti, tartti vähä nukkua ;)). Tää kolmoskierros näyttää helpolta, mä ainaski saan täyvet pisteet (siis jos osallistuisin).

Viime kierroksen vaikeusaste oli samoissa edellisen kanssa eli yhden tiesi lähes kaikki ja muita sitten niukemmin. Ovalki kova kotimainen aika heikosti tiedossa, samoin kuin Smphony X. Luulin tätä kovaksikin nimeksi, kun kerrankin tätä metallimpaa osastoa lykkäsin. Arean kanssa muutamat viiden tietäjän lisäksi osuivat oikeaan maahan. Kärkipäähän nousivat raketinlailla muiden kompuroidessa kaikki tienneet Viukkis ja Hopkins. Nyt näyttäisi tosiaan helpommalta, mutta ensi kerralla taas namibialaista progea.

Lazer kirjoitti 18/5/2003 klo 12:27: Ja tuossa vielä esimerkki siitä kuinka ongelmallista on, jos joku ei käytä nimimerkkiään.

Ja tähän viitaten kello 13:17, joku katsoi jälleen parhaaksi vastata ilman nimimerkkiä. Tälläisessä tapauksessa on hankala laittaa tulosluetteloon mitään. :cool:

MelancholyMan kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    . Nyt näyttäisi tosiaan helpommalta, mutta ensi kerralla taas namibialaista progea.

Ovalki ja Streng oli hallussa,Arean missaaminen harmittaa ja Äxää en ois ikimaailmassa osannu arvata...

Mutta siis: ei namibialaista progea ennen ensi syksyä! Silloin mulla pitäis olla jo perustiedot genrestä..

No niin, edellisen löperökierroksen jäljiltä nyt olikin vähän haastavampaa satsia, joista kaksikin kuvaa oli lähes kaikille liikaa (Ethos ja Bort) Ethos on jenkkiläinen sinfotuotos ja Bort espanjalaista psykeä (cd:tä voi tarjota mulla, vinyyliäkin ;) ) Turha kai mainita kuka silti tiesi kaikki. Kahden kärki on repinyt hiukan etumatkaa, mutta sitten on tasaista vääntöä. Nyt pitäisi olla taas astetta helpompia.
    Pekka:Joo, helpommalta näyttää nyt, alku meni aika erseelleen, olinhan kuitenkin edellisen kilpailun voittaja...

Onko kärki jo liian kaukana vai vieläkö löytyy puristusta?

Pekka:Joo, helpommalta näyttää nyt, alku meni aika erseelleen, olinhan kuitenkin edellisen kilpailun voittaja...

Onko kärki jo liian kaukana vai vieläkö löytyy puristusta?

Tuohan meni taas ihan ituiks, mutta pitää koittaa puristella!

Joo, kerran olen Bortin levyn nahnyt eBaylla myynnissa. Oli cd-painos ja lahti viela halvalla. Olin vaan vahan myohassa. Tuo levy tuntuu olevan vaikea loytaa. Kelpais kylla mullekin.

Nyt olikin pahat kuvat. Yksi levy vaan loytyy hyllysta, mutta parissa on sen verran tuttua, etta pitaa koittaa jotain arvata. Ja viime viikon arvaus naemma ei onnistunut...

J

Mä näin kerran piraatti/bootleg-cdn jollain listoilla. Kymmenen vuotta sitten olisi Black & Whitestakin saanut.
    Voit muuten lohduttautua sillä, ettet ollut ainut Hackettia veikannut.

...alkaa olla meikäläiselle tollasta "olkoon, sano pien sonni, kun ei ylettäny"-tasoa.... vai olisko ennemminkin "kuollaan sitä meilläkin, sano naapuri, kun ei hautajaisiin kutsuttu"-tasoa...? :D

Eilen 19 aikaan jälleen joku neropatti unohti nimimerkkinsä vastauksesta.

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lazer kirjoitti 10/6/2003 klo 12:06: Eilen 19 aikaan jälleen joku neropatti unohti nimimerkkinsä vastauksesta.

Korreloiko tietämättömyys ja nimen unohtaminen keskenään? Vai unohtavatko myös hyvin kuvat tunnistavat nimensä?

Muistelisin, että niissä on ollut 1-2 kuvaa oikein. 15 kärjestä on joku tainnut unohtaa, mutta ei ihan ykkösnimiä. Sitten on tullut vastauksia kahteen kertaan (siis samoilla vastauksilla), mistä lie johtuu.

Viikon kuvat olivatkin odotettua vaikeampia. Vaikein oli argentiinalaisen Bubun loistolevy Anabelas. Myös Kevin Ayers ja Zamla aika heikosti hallussa. Erityinen kultaturbomaininta ctc:lle, joka ainoana vastasi nimenomaan Zamla Mammaz Manna eikä Samla! Ja King Crimsonia ykköskuvassa, eipä tämäkään bändi kovin hyvin tiedossa. :D Yritetään nyt sitten vielä helpompia.

Ja huumorilla meinasin heittää tohon ekaan King Crimson : Islands :o Voi morjes.

Unohdin vastata, kyllä nyt Ayersin ja Zamlan olisin tiennyt!:(:mad:

Kolme täyspottia Ctc, Janus ja Opa-loka! Janus nousi mitalikahinaan, mutta onko kahdenkärki jo jaettu? Magmaan viekattiin muitakin bändin levyjä, mutta merkin koko/sijainti ja väri ei ole samat esim. Theusz Hamtaahk trilogiessa. Huonoiten tiedettiin krautrock Top Teniin äänestetty Walter Wegmüller. Nyt jatketaan yhä melko helpoilla.

apazuzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Perhana:mad: Olisin tienny kaikki mutta unohtu vastata:(

apazuzu kirjoitti 23/6/2003 klo 11:31: Olisin tienny kaikki mutta unohtu vastata

Niin aina, niin aina.

CosmicJazz kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä unohdin vastata kun oma levy (Prime Mover) oli siinä! :mad: :( :P

Nyt lienee aika aloitta loppukiri, sillä tämän jälkeen enää kaksi kierrosta. Ja vikalla kierroksella kuvat on niin vaikeita, ettei kukaan tiedä mitään! Edellisistä näköjään Colosseum on aika tuntematon, kun Jon Hisemanin tunsi vain kaksi ja niistäkin toinen vastasi oikeastaan myöhässä. Peter Hammilin tiesi melkein kaikki, mutta mantereen puoleinen proge ei kovin hyvin hallinnassa.

Joo! Koitas, onnistuuko joka kohdasta alle5/18...! Ja parashan olis sit 0/18...?:D;)

No niin, yllättäen vastausmäärä hieman nousi vaikka kesähelteet painaa päälle. Ehkä iisimmät kuvat auttoi? Vielä jatketaan naurettavan helpoilla, ennen käsittämättömän vaikeaa finaalikierrosta. Kahden kärki saattaa 15 pisteen eroilla olla jaettu, mutta kolmossija vaihtoi omistajaa ja taaempana kuhisee vieläkin enemmän. ctc ainoana tiesi kaikki, tapu tapu.
    Ja vielä lopuksi eräässä vastauksessa oli kannustava lausunto: kun muistaa edes joskus vastata. Mutta kyseiselle ja henkilölle ja muille myös: kun muistaa laittaa nimimerkkinsä! :D

jusu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lazer kirjoitti 6/7/2003 klo 16:33:
    Ja vielä lopuksi eräässä vastauksessa oli kannustava lausunto: kun muistaa edes joskus vastata. Mutta kyseiselle ja henkilölle ja muille myös: kun muistaa laittaa nimimerkkinsä! :D

Yritetään yritetään. ;)

Tällä kierroksella ei kukaan tiennyt kaikkia vaikkei nyt niin pahoja ollutkaan. Zappa oli aika hallussa, kotomainen lahjakkuus ei niinkään. Hatfieldin tuli veikkauksia samalta suunnalta Carava ja National Health. Myös vdgg:tä tarjoiltiin eikä kuvassa ollu edes Tom Petty kumppaneineen. Xholiin ehdotettiin myös Wigujen ekan piirrosversioita. Kolmossija vaihtoi taas omistajaa, mutta veikkaan ettei JarkkoHin peli ole vielä pelattu. Tosin finaalikierroksella ei jaeta pisteitä ollenkaan, koska kukaan ei kuvia tunnista.

Kas, tein Jusut.

Onko viimeisen kierroksen pistelaskukäytäntö 10 oikein = 55 p, 9 oikein = 45 p jne.?

Come on Lazer mä tunnen ton pimun.
    ctc

Viukkis kirjoitti 13/7/2003 klo 13:11: Onko viimeisen kierroksen pistelaskukäytäntö 10 oikein = 55 p, 9 oikein = 45 p jne.? [/quote]
    Ei.
    [quote]Come on Lazer mä tunnen ton pimun.
    ctc

Myönnän, että se näyttää vaimoltasi, muttei kuitenkaan ole.

Huikean suosion saaneella finaalikierroksella on tullut jo peräti 5 vastausta ja jokunen kuva on jopa tunnistettu. Vielä pari päivää aikaa. :cool:

Millä Laazeri meinaa palakita voittajan? ;) Mun kisoisahan on voittaja saanu aina palkinnon :D

Siis eikös tämä ole sun kisa? hezzu.palasokeri... vai miten se meni? Siis mitä ihmettä? Mä luulin, että mulle maksetaan tästä kuvasovhoosista.

Kjäh kjäh :D :D :D

Viisi parasta saavat ilmaisen pääsyn Alwarirockiin. Ottakaa mukaan printattu tuloslista ja henkkari, josta näkyy nimimerkki. Lisäksi voittaja saa pullakahvit Pakilan Tebarilla.

Ja taas nimetön vastaus (12:38)

Kisa on päättynyt!!! Voittajaksi selviytyi hurrikaanin lailla
    :o:o:oCOSMIC THE CRIMZOID:o:o:o
    Onnea! Onnea!

14 uskalikkoa vastasi viimeisellä kierroksella ja tunnistuksia saatiin 1-5 per kuva! Henry Cow näistä helpoin. Tuonne sivulle tulee tällä kertaa myös artistien kotomaat, jotta voitte hieman päätellä mistä on kyse. Eniten tiesi ctc 7 oikein ja sitten Janus 5 oikein ja Pekka 3 oikein. Toivottavasti kisa miellytti vaikkei olisi pärjännytkään. Tästä lähinhän kisasta tulee Euroviisu tyylinen eli voittaja järjestää seuraavan, joten ensi kerralla meitä kilpailuttaa Cosmic the crimzoid!

No niin, tulokset on viimmein esillä. Onnee voittajalle ja kaikille muillekin! Ja kiitokset osallistumisesta! Ja kiitokset Lazerille kuvista ja tulosten kirjaamisesta!

:) :D :cool: :) :D :cool: :) :D :cool:

Kiitos kiitos onnitteluista!
    Hyvä tulos.Tärkeintä ei ole voitto,vaan ylivoimainen voitto:D
    Minäkin kiitän Lazeria & Hezzua kisan pidosta,jälleen kerran viihdykettä meille.
    Vois heittää vielä yhden tunnistettavan;Far East Family Bandin kuvassa äärimmäisenä vasemmalla oleva heppu ei kuulu bändiin.Kuka ja miksi hän siinä mukana?Lazer ovelana oli kisassa rajannut kyseisen henkilön pois,nyt tuloksissa hän jälleen tupsahti kuvaan.
    Cosmic the crimzoid

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vois heittää vielä yhden tunnistettavan;Far East Family Bandin kuvassa äärimmäisenä vasemmalla oleva heppu ei kuulu bändiin.Kuka ja miksi hän siinä mukana?Lazer ovelana oli kisassa rajannut kyseisen henkilön pois,nyt tuloksissa hän jälleen tupsahti kuvaan.
    Cosmic the crimzoid

Klaus Schulze?

Klasuhan sielä, toimi bändin tuottajana parilla levyllä.