Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Kuusumun Profeetta, Santtu Karhu...

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten (8 kommenttia)
Kaikki kynnelle kykenevät ensi perjantaina Helsinkiin Stella Stariin Sturenkadulle! Psychotropic Zonessa mm. Kuusumun Profeetta sekä Karjalan laulumailta Venäjän puolelta Santtu Karhu ja Talvisovat!!! Vaivaiset 5 ekua=halpa!!!

www.unimeri.com

+/- saldo : 0 |

Voffe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itse ainakin yritän sinne tulla. Mulla vaan loppuu työvuoro perjantaina 21:30, joten pitää varmaan suoraan sieltä sitten hakeutua Stellaan.

jooxa kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minäkin olen luultavasti tulossa.

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minäkin mahdollisesti...

Astro kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Morgen!
    Pääsikö kukaan tunne Zoneen? Vaikka olen itse yleensä DJ:nä, en harmikseni päässyt nyt messiin, koska tuli tuossa viime viikolla jälkikasvua... Olisi TOSI kiva kuulla kommentteja illasta!!!!

Voffe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuusumu veti kyllä hienon keikan!
    Muita en jaksanut pahemmin seurata, mutta Kuusumu ihan lavan edestä oli tosiaan aika pirun jees.

Astro kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitti tiedosta! Hitonmoinen polte oli lähteä Kuusumua katsomaan, mutta kun... Entäs muut?!

waka/jawaka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Millaisen keikan Kuusumu heitti? Ja millaisella kokoonpanolla?

Minuun ei se hevi jostain syystä kolahda, joten edellinen Kuusumun keikka olisi ilman Rättöä ollut yhtä tyhjän kanssa. Taitaa jäädä seuraava levy ostamatta.

darshan kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eka bändi oli semmoista jonkinlaista ambient-housea; se vaikutti ok:lta, mutta ensimmäisten kymmenen minuutin jälkeen alkoi toistaa itseään. Tuollainen pitäisi kuulla studionkirkkailla soundeilla levyltä - keikkatilanteen antiakustiikka puuroutti homman pahasti.

Talvisovilla, johon tutustuminen oli oman läsnäoloni tarkoitus, oli aivan mahtava meininki päällä, ja yleisö tykkäsi. Huilistilla oli jännän näköisiä putkia; niiden huono kuuluvuus oli setin ainoa negatiivinen puoli - volyymit oli kaiketi säädetty reilusti puisia perinnepillejä kovempiäänisesti soivan peltipoikkiksen mukaan.

Talvisopien encoren jälkeen lähdinkin kotio. Olen erittäin ronkeli lauluäänten suhteen.