Sovellusvirheet eivät jätä rauhaan
KimmoVesajoki kirjoitti noin 22 vuotta sitten (3 kommenttia)
Voi sitä riemua kun huomasin jo työelämästäkin niin tutun ilmoituksen "NullPointerException" uuden kännykkäni näytössä juuri kun olin päässyt läpi Bouncen 11. tason. Niin niin, se on se typerä kommunikaattorista tuttu pomppupallopeli jota kukaan täysijärkinen ei pelaile vapaa-ajallaan mutta minkäs teet...
Mutta on se nyt PRKL! kun nämä Java-virheet tulevat jo kännykkäänkin eivätkä jätä rauhaan enää millään elämän osa-alueella!!!
Mutta on se nyt PRKL! kun nämä Java-virheet tulevat jo kännykkäänkin eivätkä jätä rauhaan enää millään elämän osa-alueella!!!
+/- saldo : 0 | Tweet
Hmm... Minä pelasin Bouncea 7. tasoon asti, jonka jälkeen meni hermot :D
Latailin testikäyttöön joskus netistä Civilizationin kommarille ja koska halusin varmistua tuotteen ehdottomasta laadukkuudesta ennen ostopäätöksen muodostamista, pelailin ko. peliä tietysti tuntitolkulla useampana päivänä välillä tallentaen edistymistä. Erään muutaman tunnin session jälkeen taisi luurista loppua akku tai jostakin muusta syystä pelit hyytyivät. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen oli jokseenkin ikävä havaita että hyvin edistynyt maailmanvalloitukseni oli aloitettava alusta koska ko. "kokeiluversio" pelistä ei tallentanutkaan "tilanteita" vaikka niin väitti tekevän. Jotenkin koko touhusta meni maku ja peli jäi ostamatta. Ja kaikki tämä yhden pienoisen bugin takia...
Joo, nykyisin Bouncessani ei toimi enää ollenkaan "jatka" toiminto, joka mahdollisti pelin jatkamisen siltä tasolta jolle oli päässyt... eli bugi pisti koko toiminnon sekaisin :(
BTW mulla ei ole tosiaankaa kommaria koska en ole kommari, vaan bounce pyörii noksun 6610:ssä.