Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Century Child a.k.a. Nighwish Jyväskylässä

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten (5 kommenttia)
Century Child kävi kovasti Nightwishin kokoonpanoa muistuttaneella ryhmällä esiintymässä Jyväskylän Lutakossa sunnuntaina 23.6.2002. Juttua tulossa varmaankin lähipäivinä tästä "salakeikasta", josta tosin taisi Nightwishin webbisivuilla olla jonkinlaista ennakkotietoa jo jonkin aikaa.

Hieno oli meininki, mutta kerrotaanpa artikkelissa sitten lisää. Jos joku paikallaolleista on kovasti haka tekemään settilistaa niin sen voisi minulle toimittaa joko etukäteen tai kommenttina juttuun, eivät ole koskaan olleet nämä biisilistat allekirjoittaneen heiniä.

+/- saldo : 0 |

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Biisilista löytyykin näemmä Nightwish.comista, täytyy varmaan sieltä vakoilla.\n[Muokattu 5/7/2002 / Jake]

    Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meininki oli todellakin katossa. Tupa täynnä ja bändi soitti mainiosti. Sounditkin olivat kohdallaan, vaikkakin Hietalan basso meinasi välillä hieman "röpöttää".

    Stello kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Kavin imuroimassa naytteen, kun en ole ennen kuullut heidan musiikkiaan.. Meni heti ostoslistalle :)

    Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Katsoithan, Stello, ne minun ottamani kuvat äskettäiseltä Tavastian keikalta?
    Nightwish on kyllä niittänyt mainetta kovasti ulkomaita myöten muttei ilmeisesti tarpeeksi ;)

    Stello kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Katsoithan, Stello, ne minun ottamani kuvat äskettäiseltä Tavastian keikalta?
    Nightwish on kyllä niittänyt mainetta kovasti ulkomaita myöten muttei ilmeisesti tarpeeksi ;)


    Katsoin just asken :D

    Pari paivaa sen jalkeen, kun olin imuroinut niita patkia sielta Nightwish-saitilta, satuin tormaamaan pitkasta aikaa netissa vanhaan kaveriini Alabamasta. Kysyi, olenko kuullut semmoisesta ruotsalaisesta (!!!) bandista kuin Nightwish - seurasi maantieteellista palautetta... :cool: Joka tapauksessa, hanen tuttunsa on jollain radioasemalla duunissa siellapain, ja soittaa ilmeisesti joidenkin mielesta jo jopa liian usein Nightwish'ia, eli taitaa olla fani.. :)

    Ma olen kuunnellut paljon niita imuroituja patkia, ja on pakko ostaa ainakin pari niiden CDta joulun tienoilla.