Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Ozzy vs. Daisley&Kerslake

Pekka kirjoitti noin 21 vuotta sitten (5 kommenttia)

Voisiko joku valottaa asiaa, on mennyt hieman ohi? Sen olen kuullut, että Ozzy olisi korvannut uusilta remastereilta Bob Daisleyn ja Lee Kerslaken soitto-osuudet nykyisellä komppiryhmällään (Trujillo&Bordin). Eli siis levyistä Blizzard Of Ozz, Diary Of A Madman ja Bark At The Moon (viimeksimainitusta ilmeisesti vaan Daisleyn). Onkohan kyse jostain rojaltikiistoista?
Tekihän mies jo alunperin tylyn tempun äijille lätkäisemällä Diary Of A Madmaniin uuden komppiryhmän kuvan (Aldridgre ja Sarzo)!:D


+/- saldo : 0 |

    Aranwe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkos noista Ozzyn levyistä julkaistu jo toiset remasterit?

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuulostaakohan lopputulos yhtä hassulta kuin Zappan We're Only In It For The Money, johon äänitettiin 80-luvulla uudet rumpu- ja basso-osuudet? :P

    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, tuo juttu on ihan totta, se on royaltykiista. Nämä ovat ne viime vuoden remasterit. 1990-luvun remasterit olivat vielä ihan "normaaleja". Minä menin itse äkkiä ostamaan vanhan Blizzard of Ozz-remasterin kun tuosta kuulin ennen kuin se häipyy kaupoista. Toisaalta uudet versiot ovat kuulemma tosi samanlaisia...

    Pekka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt kun miettii, niin soittaahan Daisley myös No Rest For The Wickedillä ja taitaapa soittaa myös No More Tearsillakin. Ja biisintekoapunakin on aina ollut. Eli ilmeisesti Daisley on aina pyydetty hätiin, vaikka Ozzy ei hänestä niin paljon pidäkkään, ainakaan tämän vanhan lausunnon perusteella: "Bob Daisley on lyhyt äpärä, millä on liian pitkät kädet ja liian isot taskut":D

    -J- kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vanha keskustelu, mutta kommentoidaan tähän vielä tälläinen. Mr. Daisley ja Kerslake ovat väsänneet vastaiskuksi tälläisen Living Loud-projektin, missä soittavat vanhoja Ozzyn kappaleita Purplen Steve Morsen ja Don Aireyn kanssa. CD + DVD tulivat 2004 loppuvuodesta pihalle.

    Ostin vahingossa nuo uusitut Ozzyn levyt, mutta en pysty niitä enää kuuntelemaan, kun alkaa välittömästi ketuttamaan koko homma.

    En tiedä kenen kappale on tuo "In the Name of God" vai ovatko itse väsänneet, mutta on kyllä käsittämättömän hyvä kappale. Hyvät sanatkin vielä.

    Tuon Living Loudin taidan ostaa jo periaatteesta, tosin voisin ostaa sen tuon In the name of godin vuoksikin pelkästään. Ozzyn levyt hävitän kyllä, kunhan löydän vanhemmat remasterit, missä on oikeat soittajat.