Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Etuysivun graffat karoksissa..

Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten (9 kommenttia)
Pöh.. mun IE 6 ei ole pariin päivään ladannut etusivun grafiikkoja - ei vaikka tyhjentäisi selaimen välimuistin tai takoisi refresh-nappia.

+/- saldo : 0 |

    Aranwe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hanki parempi selain ;)


    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulla näkyy grafiikat kotona IE 6:sella, mutta töissä ei perjantaina viitos-versiolla. Kummallista.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hanki parempi selain ;)

    Röh.. mulla on koneessa IE 6, NS 7, Mozilla 1.01, NS 4.xx, Opera 7, NS 3, Mosaic 1.00 ja Lynx. Valitettavasti oma käyttis on Win2000 ja siinä ympäristöllä IE 6:lla on vähän kotikenttäetua ainakin näennäisen käynnistysmisnopeuden ja resurrisensyömisen suhteen.. Mozillan käyttöliittymä on kyllä parempi - pitäiskin koittaa ottaa se surffilaudaksi.


    jusu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juu etenkin kun mennään jo 1.4 versiossa niin on tullut aika paljon kehitysytä tohon 1..1 versioon. :)

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Johtuu siitä että piti laittaa kuville referer check päälle kun joidenkin valopäiden mielestä on loistava idea käyttää muillakin foorumeilla avatareja, jotka on linkittänyt sokrusta. Noita alkoi olemaan sen verran että piti kokeeksi virittää tuo referer check. Ja johtunee ilmeisesti selaimesta tai joiden palomuurien taipumuksesta repiä referer -tieto pois headereistä ettei ko. tieto välity palvelimelle jolloin kuvia ei palvella kyselijälle.

    Täytyy varmaan muuttaa tuo niin että jos referer -kenttä on tyhjä, saapi kuvia, mutta jos on jotain muuta kuin palasokeri.com niin ei.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Höhöh.. eipä asia paljon haitannut, mutta kun en keksinyt asialla mitään järjellistä selitystä..

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toimiiko nyt? Ainakin mulle toimi vaikka Operasta kytkin "referer logging" option pois.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    IE 6:lla ei toimi vieläkään, vaikka otin palomuurin pois. IE 5:llä toimii näköjään ihan hyvin (lapparista löyty semmonen, en vaan muistanu - eli vika varmaan selaimessa.)

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ny näkyy!