Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Kräkkerikilipailut

Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten (3 kommenttia)
Uutisankkojen kärkikastia : http://digitoday.fi/digi98fi.nsf/pub/md20030703112107_j_76384527


Loistava median vedätys, varmaan jokaisessa isommassa uutisvälineessä on tämä noteerattu. Uutinen on kuitenkin sitä luokkaa että on aivan sama kuin julkaisisi lehdistötiedotteen malliin "mä ja Reiska aiotaan ryöstää huomenna kaikki keskustan pankit. meijän vedonlyönnis on mukana myös muita, kute Teuvo ja Rauno, ne ryöstää kaikki pankit Ivalos". Tuskin jäisi kukaan kiinni.

Toivottavasti olen oikeassa :). (itseasiassa tällä viestillä on tarkoitus houkutella kräkkereitä ja zyxelvoxelviuhvauh-hax0reita palasokerin kimppuun...)

+/- saldo : 0 |

    Cace kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo itse kuulin asian uutisista :) Saa nähdä tapahtuuko mitään erikoista... Uutisissa sanottiin vielä että kilpailun järjestäjä olisi Brasiliasta kotoisin?

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Uutisissa sanottiin myös, että kilpailun järjestäjän omat sivut kräkättiin ja siksi kisa ei oikein onnistunut..

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Doc.B.D kirjoitti 7/7/2003 klo 13:16: Uutisissa sanottiin myös, että kilpailun järjestäjän omat sivut kräkättiin ja siksi kisa ei oikein onnistunut..


    Hah! Maailmassa on sentään vielä oikeutta. :P