The Gun Club
VooDoo kirjoitti noin 22 vuotta sitten (7 kommenttia)
Jeffrey Lee Piercen johtama Gun Club bändi lopetti olemisen 1996, jolloin Pierce kuoli.
Jäljelle jäi kasa levyjä, joita on vaikea löytää CD:nä; esim. Miamia ei löydy mistään.
Gun Club kävi Tavastiallakin, olin paikalla, mutta mikä oli vuosi, itseltäni on vuosi "hukassa"?
Gun Clubin musiikkihan on sellaista blues/country/punk sekotelmaa.
Jäljelle jäi kasa levyjä, joita on vaikea löytää CD:nä; esim. Miamia ei löydy mistään.
Gun Club kävi Tavastiallakin, olin paikalla, mutta mikä oli vuosi, itseltäni on vuosi "hukassa"?
Gun Clubin musiikkihan on sellaista blues/country/punk sekotelmaa.
+/- saldo : 0 | Tweet
Joo, eipä noita pahemmin ole näkynyt. Omistan levyt Pastoral Hide and Seek, Divinity ja Lucky Jim. Lisää pitäisi saada. Oletko kuullut Pearcen soololevyn Wildweed?
Olen kyllä, omistin sen vinyylin joskus, hölmö myin. Pierceltä on myös tullut Ramblin' Jeffrey Lee & Cypress Grove with Willie Love, joka on kunnianosoitus delta-bluesille, sitä en ole kuullut. En ole myöskään nähnyt Gun Clubin livevideoita, joita on kaksikin erilaista, niiden DVD julkaisu varmasti siirtyy hamaan tulevaisuuteen.
Tässä muuten hyvä discografia sivu: http://www.gerpotze.com/gunclub/gcdisco1.htm\n[Muokattu
18/7/2003 / VooDoo]
Kirja "Go Tell The Mountain", The Stories and Lyrics of Jeffrey Lee Pierce julkaistiin vuonna 1998, enpä ole kyllä missään nähnyt. \n[Muokattu 18/7/2003 / VooDoo]
Onko VooDoo tutustunut 16 Horsepoweriin? Gun Club on varmasti ollut yksi bändin esikuvista. Kaiken lisäksi laulajan ääni tuo vahvasti mieleen Jefrrey Lee Pearcen. Kokeile vaikka levyä Sackcloth 'n' Ashes.
Hyllystä löytyy 16 Horsepowerilta vain 4 biisin CD single Coal Black Horses, jossa biisit:
1. Coal Black Horses (LP Version) 3:54
2. For Heaven's Sake (Live) 4:34
3. Haw (Live) 4:39
4. Brimstone Rock (Live) 6:19
Täytyypä tutustua paremmin bändiin, kiitos vinkistä.
Onko Janus kuullut Tex & the Horseheadsia, joka on vielä lähempänä Gun Clubia.
Olin tuo äskeinen :D
Onko Janus kuullut Tex & the Horseheadsia, joka on vielä lähempänä Gun Clubia.
Enpä ole...