Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Tukkamusaa?

Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten (54 kommenttia)
Velvoittaako progen kuuntelu kasvattamaan pitkän tukan? Itse suosin lyhyttä mallia. :o

+/- saldo : 0 |

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Melko lyhyttä mallia suosin minäkin.

    didja kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ainakin alkuaikojen progebändien hiusmuoti näyttää suosineen
    ruoskatukkaa, ja ehkä yleisössäkin viuhui enemmän;) Itse olen sitä
    mieltä että kaikkien joiden hiukset eivät ulotu vähintään olkapäihin,
    pitää myydä progelevynsä ja alkaa kuuntelemaan Anssi Kelaa:D

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    didja kirjoitti 25/7/2003 klo 09:51: Itse olen sitä
    mieltä että kaikkien joiden hiukset eivät ulotu vähintään olkapäihin, pitää myydä progelevynsä ja alkaa kuuntelemaan Anssi Kelaa:D


    Viimmesimpien kuvien mukaan Anssilla on nykysin suht pitkä tukka ;)

    didja kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai pirskatti, sitten odotettavissa on ilmeisesti progelevy Kelan malliin;) Kelaa vähän...

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    didja kirjoitti 25/7/2003 klo 10:20: Ai pirskatti, sitten odotettavissa on ilmeisesti progelevy Kelan malliin;) Kelaa vähän...


    Se uusin sinkkubiisihän on melko pitkä, oliko peräti 7-minuuttinen tai jotain semmosta?

    didja kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hitto, kaikki alkaa olemaan liian pitkää...

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    didja kirjoitti 25/7/2003 klo 10:20: Ai pirskatti, sitten odotettavissa on ilmeisesti progelevy Kelan malliin;) Kelaa vähän...

    Tales From Topographic Suburbs?\n[Muokattu 25/7/2003 / Janus]

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Terveisiä kesämökiltä..

    Mulla oli pahin progekausi siinä vuonna 96-98 ja silloin tukkaa oli metri, sitten leikkasin kaiken pois pariksi vuodeksi ja nyt päässä on tavallinen merkonomitukka - työasioiden vuoksi ei voi oikein leimautua minkään marginaaliryhmän jäseneksi. :D

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huomena on merkkipäivä: kymmenen viikkua parta ajamatta. Eli oli niistä kertausharjotuksista jotain hyötyä, tuli keksittyä uusia harrastuksia :D

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lyhyenä olen hiukset aina pitänyt eikä progen kuuntelu todellakaan velvoita niitä kasvattamaan tai pitämään mitään värikkäitä hippikuteita.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    eikä progen kuuntelu todellakaan velvoita niitä kasvattamaan tai pitämään mitään värikkäitä hippikuteita.


    Kcrimso onkin piilohippi.. :D



    didja kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun mielestä hiukset kasvaa paremmin kun kuuntelee progea:D, eihän niitä raaski leikata pois sitten. Ainakaan viiteen vuoteen en ole kajonnut ollenkaan. Parturit on turha ammattikunta.

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitkä tukka on kuuma ja hankala ja kuriton ja epäsexy ja tuulinen, mutta partureillekaan ei rahojaan kannata rahdata. Tosimies leikkaa itse oman tukkansa ja ajelee loput.

    Mitä tulee oikeaan progetukkaan, niin eihän pelkkä siimaletti voi riittää sen enempää kuin 20 minuuttia blueskierron jamitusta käy proge-eepoksesta. Se pitää sovittaa teokseksi jossa jokainen hius on omalla paikallaan niin että ne lomittuvat yleväksi taivaaseen kohoavaksi himmeliksi.

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://hezzu.palasokeri.com/hezzujawyatt.JPG


    "Kuin kaksi marjaa" -kisassa en päässy ihan tavotteeseen :P

    EDIT: pannaan kuva piiloon.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä alku kuitenkin. Älä vielä luovuta! :)

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitä Hezzun lippiksessä lukee? Marmelade Bath? :o:D

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Luovutin jo ....

    Lakisa lukee Haapavesi Folk :D

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tukan saan kasvamaan, partaa en ole yrittänyt. Yksistä viiksistä on pikkasen näkyvissä vain yhdessä passikuvassa.

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voi että, Käydessäni Mr. Apazuzun kiertelevän sirkuksen keittiössä, tirehtööri täräytti tosi maistuvat sumpit! (Käykää ihmeessä jos jossain päin linnunrataa törmäätte!)
    MUTTA mikä mieltä liikuttavinta hän lahjoitti arkistonsa kätköistä Pink Floyd:D.S. of the M.-casetin. Kyllä, Kasetin!
    No, ajelin aurinkoisessa kevät säässä kuivaa moottoritietä. Yht' äkkiä ohjaamo oli täynnä auringon valoa, muistoja menneiltä vuosikymmeniltä, tämän kaiken aikaan sai "elämää suurempi" kitara soundi, hymisevt koskettimet ja iiiihana sanaton naislaulu! En voinut kuin liikuttuneena sukia partaani, haaveilla pitkästä (menetetystä) tukastani, ja kaikista ostamattomista hippi-kukka- paidoista/ vaatteista. Kiitos Apa!

    apazuzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aina kiva kuulla että kahvit maistuu ja on tehny joskus jotain hyvääki, eikä aina syntiä :wink:
    Parempaan kotiin se pinkki sulla menee kun mulla.
    Mitä pitkään tukkaan ja partaan tulee niin se kuuluu PROGEEN toisaalta myös metallimusiikkiin.Kalju on kans kiva ja tulee olemaan seuraava hiustyylini 10 vuoden kuluttua.

    EberkJuho kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on nyt kasvanut 19kk tukka, ja alkaa olemaan jo aika komea. Partaa ja viiksiä en oikein edes vielä yritäkään kasvattaa, näyttäisivät muuten sellaselta amis-viiksiltä :wink:

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Totuushan on:

    ...tahdon kirjallisuus-matinea -hiukset, tai lasten nukkekotihiukset, tartu siis saksiin kultu ja napsaise letti hittoon...

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ja tukka kasvaa. edelleen. Sillei RollingStones70-malliin.

    MZ kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä menin typeryyksissäni saksimaan hiukseni lyhyeksi. Nyt pituus vaihtelee parista sentistä kaljuun. Täytyy toivoa, että pakkasia jatkuu pitkään, että voi pitää pipoa. Onneksi ne sentään kasvavat takaisin. Siinähän se aika kuluu, kun odottelee hiusten kasvua.

    Fastro kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    onpa minullakin yläselkään hiukset, mutta ei mitenkään musan takia, olen vain laiska ja muutoksia pelkäävä eikä tässä nyt mitään ihmeempiä vikoja ole. eka sen piti olla melkein muotitukka sitten röllitukka muttei takkuuntunut vaikka yritin ja vaikka kiharoita on tullut vaikka olen aina ollut suoratukkainen ja parturikin kysyi onko luonnonkiharat, toivottavasti ei luullut tytöksi. mutta nyt ne on tylsät pitkät, muttei suorat eikä mitään lettejä. eikä mitään mustia vaatteita ja heviä. ehkä sitten progetukka. pitäis varmaan kaljuks. olipas tukka-avautuminen. nyt on tullut niitä takkujakin vähän ja niitä on kiva haroa rasvaiseksi. aika köyhää.

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko kukaan vetäny koskaan kaliuksi ja sitte tojennukki, että oma kallonmuoto ei ehkä suosikaan moista tyyliä? Oon monasti meinannu ihan kaliuksi vettää, mutta en oo koskaan tohtinu...

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kallonmuoto ei ehkä suosikaan moista tyyliä

    Vaimo, veljeni,siskoni sanoivat ko. tapuksessa (ja muut varmaan salaa ajatteli) look'kini olevan "Mr. Egg Head". Ymmärsin sen negatiiviseksi :?

    PeeHoo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Monta kertaa on tehnyt mieli vetää kaljuksi kun on tämmöset vaikeesti hallittavat ja varsinkin talvella sähköset hiukset..
    Oon kuitenkin liian mamis tehdäkseni sen. Mulla oli muuten pitkä
    tukka jo kakarana kauan ennen kuin aloin kuuntelemaan progea, joten siinä on pakko olla jotaintakana... Pitkätukkaiset siis ajautuvat progen pariin eikä päinvastoin! :shock:

    Astro kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tukan on annettu kasvaa rippikoulusta lähtien, ja onhan se kasvanutkin aika kivasti... Ei ole tarkoitus leikata lähiaikoina, jollei tule TODELLA pakottavaa työstä johtuvaa syytä.

    Tukan kasvatus johtui kyllä metalliin sekoamisesta, mutta hyvin on tukalla kuunneltu proget, trancet ja psykedeliatkin! Ei mikään musiikkityyli sinäänsä tietenkään vaadi minkään tietynlaisia hiuksia, vaatteita, tms., sehän on ihan typerä ajatuskin. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja individualismi kunniaan! :shock:

    Frost kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tukkamusaa tietyinosin ehkä juu, mutta samantien voisi myös keskustella proge-heebojen parroista kautta aikojen, niitäkin on aika "mahtavia" nimittäin.

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla oli muuten pitkä
    tukka jo kakarana kauan ennen kuin aloin kuuntelemaan progea, joten siinä on pakko olla jotaintakana... Pitkätukkaiset siis ajautuvat progen pariin eikä päinvastoin!

    Tämä eittämätön totuus, jonka veli tässä löihe lausumaan antaa kyllä ajattelemisen aihetta ja [u:4e7d5fb3a8]syvyyttä [/u:4e7d5fb3a8]asiaamme

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heh.. aika moni näköjään vetää tai suunnitelee vetävänsä metritukasta suoraan kaljuksi. Parturissa istuminen ei olekaan tosiäijien hommaa. Itseltä lyheni metritukka vuonna -98 kaljuksi ja sen jälkeen se on pysynyt trimmerimitoissa. Ketähän tuokin kiinnosti..

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla ei oo koskaan ollu metritukkaa, yläaste-lukio -aikoina oli tosin muodikas takatukka :D

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...yläaste--aikoina oli tosin muodikas takatukka :D

    Ääh-- :oops: --pitikö sun Hezzu palauttaa vielä tämäkin synkeä muisto meidän jokaisen likaisesta menneisyydestä??

    Mä en oo käyny parturissa varmaan 25 vuoteen. Hiuksia on nyhtänyt kuka kulloinkin.

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Takatukkaa minulla ei ole koskaan ollut. Sen sijaan minulla oli ala-asteen kolmannella luokalla valkoiset Miami Vice (sarjan suurena fanina)-tyyppiset suorat housut. Kai silläkin jotain pisteitä irtoaa?

    Pekka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Takatukka minullakin oli, viimeistään 8. luokalla sain sitten kasvattaa pidemmäksi muualtakin. Viimeksi kävin oikeassa parturissa kesällä 1995, armeijan vuoksi.

    Hevariksi suurin osa luulee pitkän tukan takia. Joskus joku syytti narkomaaniksikin.

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta kuka myöntää että niskaa on koristanut sellainen "häntä"? Pahantahtoisesti myös "homohoukuttimeksi" olen kuullut sitä joskus kutsuttavan.

    didja kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten hiukset saadaan kasvamaan? En oo koskenut fledaan varmaan 7-8 vuoteen ollenkaan, eikä se oo kasvanut vuosiin. Roikkuu vaan sinnikkäästi tuossa puolen selän tietämillä. Oon varmaan lopun ikääni pitkähiuksinen, jotenkin ei osaa kuvitella itseä semmosen "peruspetteri" -fledan kanssa, yägh ;)

    Narkkarin titteliä on mullekin tarjottu pitkän tukan vuoksi joskus.

    Astro kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ton myöntäminen nyt olis jo aika nöyryyttävää... Kuka uskaltaa? :lol:

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta kuka myöntää että niskaa on koristanut sellainen "häntä"? Pahantahtoisesti myös "homohoukuttimeksi" olen kuullut sitä joskus kutsuttavan.

    :oops:

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hehee.

    Pekka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten hiukset saadaan kasvamaan? En oo koskenut fledaan varmaan 7-8 vuoteen ollenkaan, eikä se oo kasvanut vuosiin.


    Joistain hoitoaineista ne naiset aina puhuu...tiedä sitten mitä ne sellaiset... :wink:

    Ja joskus kai lettiä pitäisi vähän leikelläkin, että pysyis kunnossa. Tosin kun kattoo Neil Youngin kuvia, niin aina sen tukka näyttää yhtä huonokuntoiselta oli minkä pituinen tahansa.

    Astro kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvät elämäntavat ja geenit lienevät melkoisen tärkeässä osassa tukankasvattelussa. Ja toki hoito, mutta mulla riittää ainakin pesu parin päivän välein, harjaus päivittäin, joskus harvoin hyvää hoitoainetta ja vähän latvojenpoistoa about parin vuoden välein. Aika hyvässä kunnossa on pysynyt.

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ehkä se parturissa käynti kolmen kuukauden välein on sittenkin helpompaa kuin tuo "laiskan miehen vaihtoehto" eli pitkän tukan kasvattaminen ja vaaliminen...

    kite kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta kuka myöntää että niskaa on koristanut sellainen "häntä"?


    Hävettää vieläkin. Häntä jäi luonnollisesti sen jälkeen kun takatukka leikattiin pois. Sitä ennen päältä siili, etutukkana muutama muodikas otsaa nuoleva haiven ja niskasta pitkät. Päällä musta takki jossa oli resorit ja valkoisia pilkkuja. Repikää siitä. Purjehduskenkiä en sentään koskaan omistanut. Muutama "lepakkohihapaita" sitä vastoin löytyi. Ei ihme että ei ollut paljon treffejä yläasteella.

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämä ei ole vittuilua vaan minun aidosti kiinnostaa: mistä ihmeestä tuo häntä-tyyli oikein tuli? En käsittänyt sitä 80-luvulla enkä käsitä sitä vieläkään. :)

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mistä ne ny tulee? Joku ihq tyyppi keksii/ jumittuu johonkin. Sitte sitä muotimaakarit apinoitsee. Ja kohta on joka juuffolla takatukka.

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, mutta kun en muista että tuota häntää olisi juurikaan esiintynyt pop- tai leffastaroilla mistä nuo muodit yleensä blokataan.

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Prince? Miami Vice? Joku muu tv-sarja? en mä kyllä oikeen muista. Työkvereilla joillain oli, näytti "coolilta", mää ja!

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei Miami Vicessa ainakaan... muutenhan minullakin olisi saattanut killua sellainen takaraivosta :lol:

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tais olla meikäläisellä vähän sellaista punkista vieroitusta ja takas ujellukseen ja jatsii palaamista (osaltaan)
    Mä en muuten koskaan kattonu sitä M.V. Olin melekeen kaikki illat työssä. Ja videot makso niin hirveesti ettei ollu varaa!

    Pekka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, mutta kun en muista että tuota häntää olisi juurikaan esiintynyt pop- tai leffastaroilla mistä nuo muodit yleensä blokataan.


    Neil Peartilla oli 80-luvun puolessa välissä helvetin pitkä letitetty häntä, näkyy muistaakseni "Big Money" videolla. Noh, Rush onkin aina ollut tyylikkyyden perikuva. Lee ja Lifeson olivat progen Crockett ja Tubbs! :D

    PeeHoo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itseltä lyheni metritukka vuonna -98 kaljuksi ja sen jälkeen se on pysynyt trimmerimitoissa. Ketähän tuokin kiinnosti..


    Ei ketään. Ennen/jälkeen -kuvat sen sijaan kiinnostaa kaikkia. :)

    Uni kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä olin oikea superpahis ala-asteella, kun mulla oli korvis ja oikea kunnon takatukka. Ihan superkiharaa laatua vielä. Elettiin 80-luvun puolivälin jälkeisiä aikoja. Arvatkaas jäikö traumoja?

    Tosin Twisted Sister oli kova sana silloin...(kin) :D