Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Cockney Rebel

Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten (6 kommenttia)
Kellään kokemuksia? En ole kuullut yhtään levyä ja olin pitkään siinä luulossa, että musa ei olisi kovin hyvää, mistäköhän sekin luulo. Ainakin levyt Human Menagerie ja Psychomodo ovat kuitenkin saaneet tänä päivänäkin ihan hyviä arvioita, Roxy Musiciin vertaavat. Pitäiskö tsekata? Sebastiain sentään on tuttu biisi - aika hämmentävä tapaus, jonka perusteella ei voi oikein sanoa mitään.

+/- saldo : 0 |

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No mulla on tuo The Best Years Of Our Lives (1975), joka ei nimestään huolimatta oo kokoelma. Ihan ookoo levy, mutta eipä sen kummempaa säväystä oo tehny. Ei taija olla kuitenkaan bändin parhaimmistoa.

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulla ei ole kuin tuolta Hezzun levyltä lohkaistu single Make Me Smile, joka on yksi kaikkien aikojen hienoimpia pop-hittejä.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Psychomodo on paras, mutta se on melkoisen kipeetä kamaa, joten kantsii varautua, ettei pidä, sellasta "Klaus Nomi heittää David Bowieta John Calen sovituksella"... Ja se Human Menagerie on pehmeempi painos tosta Psychomodosta....
    Minä henkilökohtaisesti kyllä pidän noista kovasti. Oli mulla joku muukin, siinä oli hieno biisi "All the men are hungry"...
    Sit toi Jobriath oli astetta huonompi Bowie-klooni ja Paajanen samat huonommilla vehkeillä & taidoilla....:cool:

    piripinta kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rebeli, jaa-a. Aika kyllä on jo ajanut ohi.
    Palanen historiaa silti.
    Baarimusiikkia, ei taidetta isolla D:llä.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    CDONista löytyi halpa kokoelma The Cream Of ja se tuntuukin olevan oiva tapa tutustua tähän 70-luvun outoon ilmiöön. Kevin Ayers kohtaa Mott The Hooplen - tai jotain. Ainakin osa biiseista on erinomaisia (esim. Mr. Soft, Man It Was Mean, Psychomodo), ehkä ne kaksi ekaa levyä voisi hommata. Kyllä tämä parhaimmillaan Sparksit ja 10CC:n päihittää.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näin on Janus! Ja sitten vielä oheislukemistoksi Anatoli Mariengofin mainio rompsu Kyynikot, niin ollaan asian, dekadenssin, ytimessä... Ja sitä Paajasta ei sovi unohtaa myöskään!