Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Kakhe-Kontrol

Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten (3 kommenttia)
Eipä viittisi paljon urputtaa, kun on tällainen ilmainen ja hieno juttu tämä Palasokeri, mutta mulla latautuu edelleen etusivun foorumilootaan vanhat otsikot, jos viestien selailun jälkeen palaa etusivulle selaimen back-napin kanssa. Eipä kamalasti haittaa, mutta olisiko ratkaisu:





+/- saldo : 0 |

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täälä oli yhteen aikaan jonku aikaa käytösä jonkulainen cache-kontrolli ja näin modeemikäyttäjänä moinen on kyllä ahistava, hiastaa surffaamista hirveesti ku joka välisä pitää lajata sivu alusta asti uuvestaan.

    Niin että henk koht oon sitä mieltä että parempi ilman. Ja moisen puuttumisesta on ihan oikeesti apuakin sillon jos on vaikka foorumiin kertyny niin paljo uusia viestejä ettei ne kaikki näy tuosa viimmeisisä, voi huoletta käyvä aihe-alueita läpi yks kerrallaan ja back-hanikalla ku tullee takas niin näkee taas mitä on lukematta eivätkä tuu merkattua luetuiksi ;)\n[Muokattu 11/8/2003 / Hezzu]

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No joo.. jos modemikäyttäjiä rupeaa ahdistamaan, niin kyllä mulla on aikaa takoa refresh-nappia.. :)

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitos :)

    Ja refreshin painamiseltaki välttyy ku tulee foorumista takas etusivulle painamalla tuota palasokru-logoa eikä back-hanikkaa :)