Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Gösta Sundqvist kuollut

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (7 kommenttia)
Erittäin ikävää - vaikken miehen musiikista erityisesti pitänytkään. Toivottavasti hän löytää samamielistä seuraa Hadeksesta..

+/- saldo : 0 |

waka/jawaka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Leevi and the Leavings tai edes Koe-eläinpuisto ei ole koskaan suuremmin koskettanut minua, mutta Göstän poismeno veti siitä huolimatta hiljaiseksi. Miestä todella arvosti, koska ovathan ne tekstit ja sävellykset - sovituksista puhumattakaan - hienoja kuin mitkä. Ja olihan Gösta lisäksi progemiehiä, vaikka ei kuulemma viimeisinä vuosinaan enää oikein jaksanut musiikkia edes kuunnella. Korkeintaan jonkun biisin silloin tällöin.

R.I.P.\n[Muokattu 17/8/2003 / waka/jawaka]

EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei ne tekstit niin kummallisisa olleet aina. Mutta semmoisen 12 biisiä saan kokoon joita kuuntelen.

Tuleeko sieltä sitten ulos "40 viimeistä hittiä", kun 80 on jo julkaistu kokoelmilla?

waka/jawaka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Asiallinen kannanotto tämänkaltaiseen ketjuun.

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    R.I.P.
    Death don´t have no mercy on this land....

VooDoo kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä Gösta on laskettava samaan joukkoon muiden suomalaisten merkittävien bändijohtajien kanssa. En ole Leavings musan tuntia, mutta sen mitä kuullut olen, toimii omassa lajissaan.:( \n[Muokattu 18/8/2003 / VooDoo]

Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olihan Leevi eräänlainen instituutio, jota täytyy kunnioittaa, vaikkei musasta niin välittäisikään...

Göstan Teinitalo-radio-ohjelmasa soi paljon proge ja muu 70-luvun hyvä musa, harmittavan harvoin tuli kuunneltua...

:( :( :(

Heikkikerkkanen kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0

Mää en koskaan ole tykännyt Leevi and the Leavingsista, koska kaikki junttieinari-ääliöt aina kuunteli sitä ja myös huusivat sanoituksia kovaan ääneen.
    Koe-eläinpuisto-ohjelma taas oli mulle niin suuri suosikki, että se oli osa elämää. Göstalla oli uskomaton mielikuvitus, kun vuosikaudet kykeni tekemään sellaista ohjelmaa, jossa oli aina jotain yllätyksellistä, älyvapaata ja sairaan hauskaa juttua.