Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

uusia tuulia

Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten (14 kommenttia)
Milloin saamme artikkelin sauvakävelystä? :D

+/- saldo : 0 |

    waka/jawaka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sitten kun sinä aloitat siihen tutustumisen ja raportoit kokemuksistasi.

    VooDoo kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu kirjoitti 24/8/2003 klo 09:48: Milloin saamme artikkelin sauvakävelystä? :D


    Kaikkea ne suomalaiset keksii, vieläkin huvittaa moinen.
    Milloin saamme yhtä hullun lajin esim. tikanheittoa epämääräisiin kohteisiin, olis siinä kaupungilla henkensä uhalla, kun ajattelis mistä ne ko. lajin harrastajat taas ilmaantuisivat.:D

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko tuo sauvakävely sitten suomalainen “keksintö”? No kyllähän tuo on kuulemma aika tehokasta, vaikka hullulta kieltämättä näyttääkin.

    Hopkins kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mites olisi suksien kanssa kävely? :D

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minua on aika kiehtonut ajatus maastopesäpallosta suksien kanssa.

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harjoitan luonnossa vain bongausta. Miten olisi artikkeli sellaisista liunnuista jotka eivät pesi Suomessa. Ei sitä koskaan tiedä vaikka kävisitte Englannissa ja tuuli olisi sinne tuonut meidän muuttolintuja. IT COULD HAPPEN!

    SAUVAT EIVÄT KELPAA KUN ON KIIKARIT KAULASSA.:D

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minua on aika kiehtonut ajatus maastopesäpallosta suksien kanssa.


    Entäs Itä-Länsi-ottelut, ne on olleet nyt viikonloppuna?

    Tässä vanhassa topicissa voitaisiin kommentoida Pesäpallosta, en viitsinyt aukaista sille uutta topccia kun tuskin tulee paljon kommentoitavaa.

    Kuiteskin, itä-länsi otteluiden lisäksi on tulevalla viikolla (?) alkamassa MM-kisat, nekin Saksassa (...vai olikohan hollannissa?). Osallistujia on viidestä maasta, kaummaisena Australia.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No löytyhän sitä netistäkin tietoo kun haki, ei kylläkään pahemmin suomalaisilta sivuilta.
    http://worldcup2006.pesis.de/


    Leppari kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitenhän kävis jos amerikkalaiset baseballin pelaajat ja suomalaiset pesäpallon pelaajat matsaisivat pelin kumpaakin lajia? Jotenkin minulla on ollut aina sellainen mielikuva että pesäpallo olisi taktisesti ja fyysisesti kovempi peli kuin baseball.

    retrou kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mää oon semmosta miettinny, että miksei jenkkifutista kutsuta amer. käsipalloiluksi. Käsillähän siinä enempi pelaataan. :?

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Muistelen että suomalaiselta pesäpalloilijalta on mitattu kovin (nopein) pallon heittonopeus. Jostain netistä varmaan sekin tilasto löytyy.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niinhän siinä sitten kävi, että suosikki piti pintansa. Kolme kultaa. :D
    http://worldcup2006.pesis.de/


    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pesäpallo on muuten hauska seurapeli. Hajotin polveni siinä lajissa keväällä, kun innostuin liian vanhana juoksemaan kuin alakoululainen pallon perässä...

    pinulk kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mölkky on hyvä peli. Ei juuri voi satuttaa itseään. Kai se vielä tulee tehtyä. Olen jopa voittanutkin!