Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Jane's uudet metkut

VooDoo kirjoitti noin 22 vuotta sitten (12 kommenttia)
Ostin vasta viime viikolla Jane's Addictionin uuden Strays levyn. Olen bändin vanha diggari joten täytyihän se joskus ostaa, ei vaan oikein enää sisäisty sillälailla kuin ennen. Tutusti kulkee ja ei ole mikään löysästi tehty comeback levy, mutta tajuntaa ei kyllä ole räjäyttnyt. Olen näemmä jazzistinut tai progeistunut sen verran, ettei enää vanha suosikki toimi täysillä (vaikka näinhän yleensä käy muutenkin, kun kuulee vanhan suosikin uuden levyn!?).
Onko muilla Jane's kokemuksia?

+/- saldo : 0 |

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No juu, Nothing’s Shockingin möin joskus pois, mutta Ritual de lo Habitualia tulee joskus pyöriteltyä, siitäkin oikeastaan vaan sitä psykedeelisempää osastoa. Ei tämä bändi minulle kuitenkaan koskaan ollut kovin iso juttu, joten tokkopa tulen uutta levyä hankkimaan. Persoonallinen ryhmä kuitenkin.

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Janus kirjoitti 25.8.2003 klo 13:59: No juu, Nothing’s Shockingin möin joskus pois, mutta Ritual de lo Habitualia .

Nuo levyt mullakin taitaa olla. Ei kovin usein soi, mutta oli joskus kova suosikki, ihan jees vieläkin. Joku livekin on kai vielä nauhalla. Ei kyllä uudet tuotokset hirveästi kiinnosta, mutta varmaan sen kirjastosta mukaan nappaa.

Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja tuokin siis mun viesti.

... (vaikka näinhän yleensä käy muutenkin, kun kuulee vanhan suosikin uuden levyn!?).

Jane’s Addictionin aikalainen Living Colour on myös tekemässä paluuta, levy on kuulemma jo valmis. Vaikka bändi merkitsikin minulle paljon, niin en ole tästä erityisen mielissäni. Levystä tulee kuitenkin korkeintaan “ihan kiva”.

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Janus kirjoitti 26.8.2003 klo 08:26:
    ...
    Jane’s Addictionin aikalainen Living Colour on myös tekemässä paluuta, levy on kuulemma jo valmis. Vaikka bändi merkitsikin minulle paljon, niin en ole tästä erityisen mielissäni. Levystä tulee kuitenkin korkeintaan “ihan kiva”.

Olen kuullut myös Living Colourin paluusta, voi voi, toisaalta ihan "hyvä" juttu, mutta kun ei sittenkään. Oli mulle tosin vain "ihan kuunneltava", mitenkähän muuten käy mahdollisen Pixies comebackin!?

VooDoo kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olin tuo, liian usein käy näin.;)

Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Anonyymi kirjoitti 26/8/2003 klo 17:59:
    mitenkähän muuten käy mahdollisen Pixies comebackin!?

Ollaanko tuollaista suunnittelemassa? Olen käsittänyt, että Mr. Blackin kiinnostus moiseen olisi nolla.

Lazer kirjoitti 26/8/2003 klo 06:56:
    Olen käsittänyt, että Mr. Blackin kiinnostus moiseen olisi nolla.

Näin varmasti on, mutta eihän sitä koskaan tiedä, Mr. Black kun vaihtaa mielialaansa/pidettään tuhka tiheään. Itse toivon että Pixies tekisi vielä jotain.:P

Itse toivon että Pixies tekisi vielä jotain.:P

NME:

Cult indie rockers PIXIES are to reunite for a tour next April, according to Internet reports.

The band officially split in 1993 after recording five albums together. They are still revered by critics and an ever-growing legion of fans - the band's 1989 album 'Doolittle' was voted Number Two album of all time by NME and NME.COM's writers in our recent Greatest Albums Of All Time poll.

Frontman Frank Black, now a successful solo artist, admitted earlier this year that the idea of reforming the band is never too far from his mind.

He told London radio station XFM: "I do dream about the Pixies reunion I do have to say. It’s like those schoolboy dreams when you don’t do your homework and you don’t study for the test, but I’m at the gig and we’re hanging out, but its an utter failure and I don’t know the songs, and hardly anyone turns up for the gig and people walk out. That’s what I’m afraid of, that it’d be a big, big failure."

But now MTV reports the band - Black, guitarist Joey Santiago, bassist Kim Deal and drummer David Lovering will go on a world tour in April, with the possibility of a new studio LP, the band's first since 1991's 'Trompe Le Monde'.

Jahuu!:D ::P

Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipäs kauaa kestänyt Jane's Addictionin lento.

http://www.ananova.com/entertainment/story/sm_1003079.html?menu=entertainment.music

VooDoo kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jotenkin oli sellainen kutina että noin käy. Pahoin pelkään ettei tuosta uudesta pumpusta tule kovin kummoista siitäkään. Perry Farrellkaan tuskin saa mitään merkittävää enää aikaan. Oho, olenpas kyyninen, ehkä kuitenkin vain realisti!? :wink: