Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Kello

Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten (10 kommenttia)
Oi armas Jake, voisiko saada kellon tuonne ylälaitaan etusivulle? Alalaidassahan on jo, mutta ylhäältä sen näkisi aina heti nastasti. Ihan sen tähden, kun mulla ainakin joskus tulee vanhaa sivua muistista, niin näkisi heti onko tavetta iskeä F5.

+/- saldo : 0 |

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tiesittekö muuten että Suomen virallinen aika löytyy osoitteesta http://www.mikes.fi.

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hetko, tuolla yläkulmassa on kello. Laittoiko Jake sen juuri vai onko se ollut siellä koko ajan... Psykiatrille heti.

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt voipi tuota kellonaikaa pälyillä tuolta yläpalkista. Ja kunhan tuo ntpd saa synkronoitua tuon kellon viralliseen aikaan niin pitäisi näyttää vielä kohtuullisen oikeita numeroita.

    apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meikän kello näyttää tunnin liian vähän, johtuuko se jostain omista asetuksista vai?

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Omat asetukset" -> "Muuta tietoja" ja sieltä sovelias aikavyöhyke, joka on jotain GMT+2 tjsp...

    Vielä kun muistaisin että oliko mulla kesäaika jossain manuaalisesti viritettynä päälle vai osaako tämä itse ajastaa itsensä.

    apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yeessh!
    Nyt se on melkein ok, kello on myöhässä 5 minuuttia onko muilla?

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    apazuzu kirjoitti 27/8/2003 klo 21:46: Yeessh!
    Nyt se on melkein ok, kello on myöhässä 5 minuuttia onko muilla?


    Suurinpiirtein sitä luokkaa, tosin en oo ihan täysin varma omankaan kelloni ajan oikeellisuuvesta ;)

    EberkJuho kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun kello on lähes sekunnilleen ylen ajassa..tosin se on halpis kello, joten se ei pysy kunnol ajas

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu kirjoitti 27/8/2003 klo 21:55:
    Suurinpiirtein sitä luokkaa, tosin en oo ihan täysin varma omankaan kelloni ajan oikeellisuuvesta ;)

    No tarkasta tuolta Docin linkistä.

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eiköhän tuo nyt ala sokrun kellokin näyttämään oikein kun on synkattu atomikelloihin maailmalla...