Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Puh.myyj.

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (7 kommenttia)
Vinkkiä kehiin, miten "lehtiasiamiehiä" höynäytetään puhelimessa.

Tässä pari itse käyttämääni.

- Osta lehti X
- Saako sitä pistekirjoituksella tai äänikasettina..?

- Osta lehti X
- Sori, en ehdi nyt puhua, pitää auttaa kultakalaa synnytyksessä..

Jne..
Ja jos on joku ihme tarve sanoa jotain asiallista ja lyhyttä, niin paras on "en ostaisi vaikka saisi ilmaiseksi".

+/- saldo : 0 |

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ainakin noihin sijoitusneuvojiin ja muihin vastaaviin riivaajiin toimii kommentti "molemmat tuhlaa tässä aikaansa", mikä yleensä päättää puhelun noin viidessä sekunnissa.

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä ole koskaan sijoitusneuvoja lähestynyt.. taidan olla persaukisen maineessa koko valtakunnassa.

"Löydäänkö vetoa että en osta mitään?" :D

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Doc.B.D kirjoitti 11.9.2003 klo 10:37: Eipä ole koskaan sijoitusneuvoja lähestynyt.. taidan olla persaukisen maineessa koko valtakunnassa.

Noiden yhteydenotto taitaa perustua pelkkään olettamukseen että euroja olisi liiaksi asti, jostain yrityksille avatuista uusista gsm-numeroista nuo uhrinsa kuulemma poimivat. Tarjolla on yleensä eläkevakuutuksia ja muuta rahanhukkaa, vakavammasta sijoittamisesta eivät tunnu olevan kiinnostuneita.

Jimi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen huomannut, että lehtimyyjät ja gallupkyselijät soittavat salatusta numerosta ja antavat puhelimen hälyyttää tasan neljä kertaa kunnes katkaisevat yhteyden. Ilmeisesti he käyttävät sammaa tietokantasovellusta vakioasetuksilla. Kavereita, joiden numero on salainen, olen neuvonut pitämään yhteyden auki yli neljän hälyytyksen. Yhtään lehtimyyjää tms. ei ole sen jälkeen päässyt läpi.

Ylläoleva neuvo ei sovi teinitytöille, sillä onhan tunnettua, että teinityttöjen on fyysisesti mahdotonta olla vastaamatta puhelimeen sen soidessa. :)

Jees! Ratkaisit Jimi just huomattavan elämänongelman. Tarjoan virtuaalioluen:

..isäpappa soittaa salastusta numerosta: aikaisemmin numeron lähettämisen estäneisiin puheluihin oli aina pakko vastata. Nyt opettelen laskemaan neljään..

Stello kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meille ei oikeastaan soittele ketään puhelinmyyjiä, mutta tilasin Thomas Sanderson esitteen nukkekotiharrastusta varten (siis ilman mitään ostoaikeita), ja ovat sittemmin soitelleet Englannista monta kertaa. Mä sanon aina, ettei olla vielä tehty mitään päätöstä asian suhteen, ja saan taas muutaman viikon "vapaata".. LOL :cool: