Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Thunderstone

Beowulf kirjoitti noin 21 vuotta sitten (4 kommenttia)
Niin, mitäs mieltä ollaan kyseisestä orkesterista.

Uutta "The Burning" levyähän miksataan tällä hetkellä ja ainakin aiemmin livenä soitetut uudet kipaleet (olikohan niitä kaksi) lupaavat kakkosalbumista erittäinkin hyvää...

+/- saldo : 0 |

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meikäläinen on "fani". Levy on roikkunut autosoittimen boxissa tammikuusta asti ja kahdella keikalla olen käynyt. Loistava bändi! Taidat olla sama Beowulf kuin Thunderstonen foorumilla? Minä olen se Sunkka siellä, olen kirjoitellut jonkunverran ja Thunderstonen livekuvagalleriassa se Tavastia -03 on minun ottamani kuvakimara. Samoja kuvia löytyy myös Palasokerin artikkelista, jonka kirjoitin.

    Beowulf kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sunkka kirjoitti 18/9/2003 klo 08:57: Meikäläinen on "fani". Levy on roikkunut autosoittimen boxissa tammikuusta asti ja kahdella keikalla olen käynyt. Loistava bändi! Taidat olla sama Beowulf kuin Thunderstonen foorumilla? Minä olen se Sunkka siellä, olen kirjoitellut jonkunverran ja Thunderstonen livekuvagalleriassa se Tavastia -03 on minun ottamani kuvakimara. Samoja kuvia löytyy myös Palasokerin artikkelista, jonka kirjoitin.


    Jep. Sama mies olen. Itseasiassa löysin Palasokeri.comin juuri sun sinun ansiosta kun mainostit tätä paikkaa TS:n foorumissa.

    Hienoja kuvia muuten. Siellä minäkin vasemmalla eturivissä jossain diggailen musaa. Erityisen hienoja noi Mirkasta otetut kuvat. Makeen näköisiä.

    *Uutta levyä odotellessa*\n[Muokattu 19/9/2003 / Beowulf]

    EberkJuho kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan tuo ihan mukavaa, vaikka tuskassa meninkin tuota sentencedia mielummin kattomaan. Vähän turhan kliseistä tuo on, mutta oli niillä joku hyvä biisi. Let demons free kai.

    Belgarion kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyl se The Burning iha hyvält matskulta kuulosti.. ja on jopa tähtivieraana Symphony X:n Michael Romeo tiluttamassa jonku soolon, joka saundiltaa oli aika karsee, mutta ei se mielestäni niin kliseistä oo ku ottaa jättää ne 'strato' biisit omaan arvoonsa, saksanmyyntiä niillä nostetaan ;)