Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Astor Piazzolla

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten (4 kommenttia)
Astor Piazzollasta en ole huomannut lainkaan mainintoja Palasokerissa. Itse olen kuullut levyt Zero Hour sekä Rough Dancer & Cyclical Night. Molemmat ovat todella hienoja tango nuevo -levyjä, joilla Piazzolla yhdistelee tangoon jazzia ja ehkä hieman klassisiakin vaikutteita. RD&CN on ehkä melodisempi ja kaihoisampi, ZH hieman "rankempi".
Onko kukaan kuullut miehen muita levytyksiä?

+/- saldo : 0 |

darshan kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joitakin on tullut kuultua. Luna löytyi stokkan hulluilta päiviltä ja on ihan jees; muita tavattuja ovat ainakin La Camorra, jonka nimiteos on se kolmiosainen eepos ja The Lausanne concert... ihan kivoja. Laadusta en osaa mitään merkityksellistä sanoa, kun tunnen genreä niin vähän, etten erota hyvää huonosta.

Löppönen kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Piazzollan esikoislevytyksiin kuuluva Libertango on varsin hyvä fuusio tangoa, rockia ja klassista.

tero kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Piazzollan Libertango edustaa miehen parhaimmistoa. Jos progressiivista tangoa on olemassa, se on tässä.

MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taisinpa olla minä, joka aloitti anonyyminä tämän ketjun.
    Libertango on edelleen hommaamatta, mutta pitäisi varmaan pistää pitkän hankintalistan kärkipäähän. Noita kahta alussa mainitsemaani levyä on tullut aika paljon kuunneltua, varsinkin Rough Danceria.