Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

DVD-soittimen osto

Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten (12 kommenttia)
Olen hankkimassa dvd-soitinta, mutta rajoituksia on kaksi: ensinnäkään hinta ei saa olla paljon yli satasen. Toinen on se, että tv:ni on ikivanha, ajalta jolloin scartista ei oltu kuultukaan.
Siis, suositelkaa jotain nämä ehdot täyttävää laitetta.

+/- saldo : 0 |

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Halvimpia malleja saa nykyään alle satasen, mutta tietääkseni scart-liitäntä telkkarissa on välttämättömyys, mikäli aikoo DVD-soittimella jotain katsella. "Perinteinen" liitäntä ei kai jotenkin kykene vastaanottamaan signaalia riittävällä teholla tai jotain sellaista.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös dvd-soittimen saa kiinni telkkariin myös samalla johdolla (ei ole nyt hajuakaan teknisemmästä termistä tuolle liitännälle) jolla videokamerankin voi telkkariin liittää? Löytyy yleensä etupaneelista. En sitten tiedä löytyy moista liitintä noista vanhemmista telkkareista sen enempää kuin scarttiakaan.

    Aranwe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos telkkarissa ei ole scarttia, ei siinä kyllä noita muitakaan liitäntöjä ole. Korkeintaan kuulokeliitäntä ja antenna in.

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Videot väliin, niistä yleensä löytyy scart (vanhemmistakin) ja voi sitten viedä kuvan antennipiuhalla töllöön.

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jep, ei sitä scartia tarvitse. Yleensä soittimissa tulee mukana nimenomaan se siihen eteen kiinnitettävä piuha. Scart pitää hankkia ite.

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitoksia, videoista tuo scart tosiaan löytyy, ei muuta kuin dvd:tä hankkimaan..

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jake kirjoitti 10/10/2003 klo 10:50: Videot väliin, niistä yleensä löytyy scart (vanhemmistakin) ja voi sitten viedä kuvan antennipiuhalla töllöön.

    Kokeilin tuota ja kyllähän tuo toimii. Kuvanlaatu oli kuitenkin selvästi heikompi.

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meillä on 8 vuotta vanha TV, stereo kuitenkin. Videonauhuri ja kaapeliteevee nauhurin läpi tulee antennipistokkeeseen. DVD yksin menee kolmella RCA johdolla teeveeseen. Ihan hyvä kuva noin pienessä teevessä, isohko olohuoneen teevee.

    Voffe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuossa kuvan viemisessä videoiden läpi saattaa vain olla sellaisia ongelmia, että joissain leffoissa on käytetty Macrovision-suojausta, joka tekee minun tietojeni mukaan saattaa tehdä katselusta käyttökelvotonta, jos tavallinen VCR-laite pistetään väliin. Nykyisissä leffoissa tuota ei tosin taideta juurikaan käyttää, enkä ole varma onko dvd-soittimissakaan nykyään moista ominaisuutta kovin yleisesti.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Anttilassa on parhaillaan outo kampanja: kun ostat tietystä valikoimasta kymmenen DVD-leffaa (yht. 100 euroa) niin saat kaupan päälle DVD-soittimen.

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä olin tuon ketjun aloittanut anonyymi.
    Katselin aikani videoiden kautta, ja voisi heittää arvion, että puolessa leffoista macrovision aiheutti ongelmia.
    televisio hajosi aika pian, ja sain ostettua huuto.netistä scartilla varustetun tv:n aika halvalla.

    Minkähän merkkinen on tuo Anttilan "kaupan päälle" -DVD?

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minkähän merkkinen on tuo Anttilan "kaupan päälle" -DVD?

    Oisko ollu AKF? Aivan outo merkki minulle.