Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Kevin Coyne

Pekka kirjoitti noin 22 vuotta sitten (8 kommenttia)
Suosituksia?

Ei oo oikeestaan tuttu muusta kuin Röyhkän Kanerva -versiosta (Light Up Your Little Light).

+/- saldo : 0 |

Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Marjory Razorblade on kuulemma hyvä (on tilauksessa ;)).

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lievästi sanottuna omaperäistä... junnaavaa... bluespohjaista... Tsekkaamisen vois aloittaa oikeastaaan mistä vaan levystä, on se aika körmy... Mulla taitaa olla Sirenin albumitkin, kiitos Sergein supermarketin...

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen kuullut vain pari ekaa: Case History (1972) ja Marjory Razorblade (1973). Musa siis on singer/songwriter-tavaraa, mutta aika rankalla ja karulla otteella. Lauluääni saattaa vaatia totuttelua. Kevin työskenteli ennen muusikon uraa mielisairaanhoitajana ja tällä oli suuri vaikutus: monet lauluista käsittelevät yhteiskunnan syrjäytyneitä. Tekisi mieli hankkia lisääkin, mutta noita 70-luvun levyjä ei ole muita saatavilla, vaikka Virgin julkaisikin ne cd-muodossa 90-luvun alussa. Loppuunmyyty vuosia sitten. Marjory Razorblade on kuitenkin pidetty katalookeissa ja se irtoaakin CDONista hintaan 4,45, joten ei muuta kuin tilaamaan. Levy on tuplalevy yhdellä cd:llä ja annoksen sulattaminen vie oman aikansa, mutta on vaivan arvoinen. Eastbourn Ladies, Old Soldier ja Dog Latin ovat huippua. Siren-tuotanto kalpenee noiden soololevyjen rinnalla.

Pekka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pari biisiä löytyikin Virginin vanhalta V -tuplalta, tuo Marjory Razorblade 8-minuuttisena liveversiona ja helvetin hieno Looking For The River (vain Kevin ja Fender Rhodes).

Kiinnostaisi vielä tietää, onko se alkuperäinen "Kanerva" yhtä rankka kuin Röyhkällä!:cool:

Pekka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Janus kirjoitti 11/10/2003 klo 21:38: Lauluääni saattaa vaatia totuttelua.

Noh, tykkään Hammillista, Stratoksesta, Beefheartista ja Geddy Leestä, joten eiköhän se mee tuokin...;)

CDON:lla myös Sign Of The Times -kokoelma 4,45 €, ilmestynyt Virginin VU -sarjassa aikoinaan. Tollakin vois olla hyvä aloittaa.

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai niin, olen mä joskus kuullut Dagmar Krausen kanssa tehdyn levyn Babble. Mielenkiintoinen kokeilu: joka toisen biisin laulaa Kevin, joka toisen Dagmar. Jonkinlaista parisuhteen setvimistä.

Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos jollakulla on myydä noita Coynen Virgin-kauden levyjä (cd-muodossa) niin olen kiinnostunut.

Pekka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www.kevincoyne.de/News.htm