Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Autonkolhijoiden kirous

Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten (3 kommenttia)
Se molopää, joka löi punaisen autonsa ovella mojovan lommon meikäläisen peltilehmän kylkeen Elielin parkissa lauantain 11.10 aikana, joutukoot karmaisevan kirouksen kohteeksi ja muuta "iivöliä". Lupaan jokaisessa iltarukouksessani toivottaa epäonnea elämääsi...

Joo. Vahingot vahinkoina, mutta reiluhkon lommon aiheuttaminen oven avaamisella on jo osoitus siitä että olisi ehkä syytä liikkua ihmisten ilmoilla vaikka julkisilla ja ajaa romujunttausta sitten omalla pellolla.

Huoh...

+/- saldo : 0 |

    pasil kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja mua on muuten turha osoitella sormella, myin punaisen paholaiseni jo toista kuukautta sitten. Ei vaan, vituttaahan tuollaiset, jos se lommo on pakko tehdä niin mieluiten sen tekee sitten itse. On perkeleen paljon helpompaa katsoa peilistä syyllistä ja monotella itseään hanuriin tempun johdosta.

    Olli kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ou shit! Kyllä mahtaa ketuttaa... ja vielä kun päästiin sanomasta kadulle parkkeeraamisen hintavuudesta/riskeistä. Mutta peltikorjaaminenhan on Suomessa halpaa kuin saippua...

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen kovin iloinen että AMMATTILAINEN ryösti kameralaukun ja kameran sekä työkalupakin automme takakontista viiikonloppumatkalla tossa kesällä. Ikkunaan, oveen eikä konttiin ei tullut naarmuakaan...