Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Super Furry Animals

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (10 kommenttia)
..kaksi ensimmäistä on kovaa; Radiator minulle jopa mielenterveyttä horjuttavissa määrin: yksi CD kuunneltu melkein puhki. Guerillaa en jaksanut kuunnella yhtään. Mitenköhän nuo pari viimeistä levyä?

Kuunteleeko täällä kukaan ylipäätään SFA:aa.

+/- saldo : 0 |

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ..no se nyt oli tiedossakin että ei täällä ymmärretä hyvän päälle.

Ps. Helwetin hyvä selain tämä Mozilla Firebird. Terv. Doc.B.D

Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Uusin on heikonnusta. Liian kenkiintuijottelua ainakin mulle. Periaatteessa ihan hyviä sävellyksiä, mutta ei jaksa. Jojoon tässä muutenkin ollaan menossa.

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten kenkiintuijottelu poikkeaa muniinpuhaltelusta?

Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No höh, molemmissa on toki pää alaspäin käännettynä, mutta katse hieman eri kohtaan ja edellämainitussa ei puhalleta.

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No hyvä että ovat menneet alamäkeä: säästyy rahat. Öhöh. Sitä paitte parhaimmat biisit taitaa löytyä Radiatorin tuplaversion bonuslevyltä.

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pari ekaa mulla oli joskus, mutta sitten alkoi yhtäkkiä jotenkin ottaa päähän se temppuilu. Olihan siellä muutama kiva numero, mutta ei oikein tuntunut tärkeältä. Uudemmilla levyillä touhu on kai liukunut sovinnaisempaan suuntaan, näin olen kuullut.

Pekka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Löytyy pari uusinta. Uusin on aika mellow, edellinen kokeilevampi. Kumpikin ihan hyviä, mutta ei ole kuitenkaan tullut kauheasti pyöriteltyä. Vanhempaan tuotantoon vielä tutustuminen kesken. Kannattaa nuo kuitenkin midprice -hyllyistä korjata talteen.

Oliskohan sitten niin, että Radiatorista parempaa on turha odottaa. Siinä mielessä itselle tärkeä kymysys, että näistä uusista rock-rock -bändeistä ei juuri kiinnosta kuin Radiohead ja SFA..

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmm, rock-rock? Tuo synnyttää mielikuvia ihan peruskamasta, ei nyt ensimmäisenä tule mieleen SFA ja Radiohead.

Juu, se oli nyt vähän itseironinen veto; oma musiikkimaku on tällä hetkellä niin kaukana rock-musiikista, että Radiohead kuulostaa minusta ihan peruskaava-bluesilta.