Punk-ksi-punk!
k.p.tikka-ri kirjoitti noin 22 vuotta sitten (11 kommenttia)
Kun toi Pekka näkyi kuuntelevan Buzzcocksien kaunista ekaa ep:tä, rupesi vaivaamaan, mikä se oli sen niiden bootzin nimi, jolla noi epn biisit oli kans, piti tsekata... No se oli Time´s up. Siinä sivussa havaitsin, että hyllyssä oli ne 3 studiolptä, Singles going steady ja joku Live at Roxy... niin ja se Spiral Scratz kanssa. Pitäsköhän ruveta kuuntelemaan noita? Sit vois kanssa The Boyseja, Lurkerseja, The Fallia, ja mitähän niitä kaikkia löytyiskään vielä.... Magazine oli kans kova, se Devoton bändi Surinapippelien jälkeen.... Boredom-boredom..! :cool:
+/- saldo : 0 | Tweet
Kaiva tikkari vaan ne Buzzcocksit esiin. Pitäis itsekkin ostaa ne studioälpyt. Mitäs The Fallin levyjä muuten suositellaan, eikös niitä ole aika läjä?
Ja tykkäskö täällä The Stranglersista kukaan? Eihän ne nyt mitään punkkareita oikeasti olleet, mutta hyviä biisejä tekivät. Aika progea oikeastaan, varsinkin joku The Raven. Ja Meninblack -levy on kuristajien Topographic Oceans, mopo karkasi käsistä!:P
Tilasin The Stranglers And Friends Live In Concert cd:n, jossa linnatuomiota kärsivää Hugh Cornwellia ovat paikkaamassa mm. Robert Fripp ja Peter Hammill (oisko vielä ollu Steve Hillagekin?). Mielenkiinnolla odotan.
Buzzcocksien proge-versiohan oli sitten se Devoton Magazine, niistä oon kans aina tykänny kovasti. Fall... no mulla on alkupuolelta joku puolentusinaa, ja älytöntä koheltamistahan tuo on ollut koko ajan, paikoitellen oikein hauskaakin kuuneltavaa... Jonkinlainen älykköjen SliippiSliippers tämä Mark E.Smith. Kokeile! Olipa mulla joku Stranglerskin... No more heroes! Poppia! Jaa, mites Clashin Sandinista! Siinä on aika monenlaista kuultavaa...
Boys oli kans mukavaa poppia, Buzzcockseja lähellä. Joo ja toi Adverts! ...valitettavasti toi Grazhdanskaya Oborona ei ole täällä kovin tunnettu punkorkesteri, paitsi nimeltä....
NME:n mukaan Stranglers palaa EMIlle.
Janus kirjoitti 4/11/2003 klo 15:10: NME:n mukaan Stranglers palaa EMIlle.
Eipä paljoa kiinnosta, ellei sitten Cornwell palaa bändiin?
Pekka kirjoitti 4/11/2003 klo 15:12: Eipä paljoa kiinnosta, ellei sitten Cornwell palaa bändiin?
Ei kiinnostakaan, mutta se kiinnostaa, että miksi EMI antaa bändille mahdollisuuden? Nykyäänhän Stranglersin kaltaiset veteraanit joutuvat kiltisti menemään Eagle Recordsille tai vastaaville.
Janus kirjoitti 4/11/2003 klo 15:18:
Ei kiinnostakaan, mutta se kiinnostaa, että miksi EMI antaa bändille mahdollisuuden? Nykyäänhän Stranglersin kaltaiset veteraanit joutuvat kiltisti menemään Eagle Recordsille tai vastaaville.
Oikeassa olet, eipä bändi tosiaan Cornwellin lähdön jälkeen ole mitään ihmeellistä saanut aikaiseksi ja todellinen kultakausi sijoittuu sinne 70-luvun loppuun (musiikillisestikin). Antoipa se EMI toisaalta Marillionillekin mahdollisuuden...;)
Poison Girls! Vieläköhän Vi Subversa on hengissä? Ainakin se on jo eläkeiässä. Muistaakseni eestiläisen Mättä-Fondin kokoomakassulla oli kans joku vironvenäläinen punkbändi, jolla oli mummoikänen ja -näkönen laulusolisti, ja meno oli tosi reipasta! Sekkasta, niinkuin Pekka & Pätkä-elokuvissa sen Justiinan kalatus, kun se oikein suuttuu äijille.....
Pekka kirjoitti 4/11/2003 klo 15:29:
Antoipa se EMI toisaalta Marillionillekin mahdollisuuden...;)
Antoipa se EMI toisaalta Marillionillekin mahdollisuuden...;)
Mutta Marillionin tapaus onkin hieman erikoisempi kun bändi kustantaa itse levynsä ja EMI vaan levittää.
Kcrimso kirjoitti 5/11/2003 klo 12:32:
Mutta Marillionin tapaus onkin hieman erikoisempi kun bändi kustantaa itse levynsä ja EMI vaan levittää.
Siis fanit kustantaa...:P
Pekka kirjoitti 5/11/2003 klo 14:18:
No niinpä.
Mikäs tämmöinen svenskapoppoo on kuin DAG VAG? Ilmeisesti jonkin sortin uutta aaltoa? Onko kuulohavaintoja?