Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Osta essee

Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten (11 kommenttia)
http://www.directessays.com/

Mitäköhän nämä nykyisin sangen yleiset palvelut, joista saa ostaa valmiita tutkielmia yms. kertoo isäntämaansa koulujärjestelmästä ja ihmisten arvomaailmasta.. pohtii nimimerkki "jouduin itse tekemään graduni". Arvatenkin tällainen systeemi edistää kriittistä ajattelua yms. kivaa..?

+/- saldo : 0 |

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Blop.. mulla taitaa olla menossa jokin Yhdysvallat-antipatia-neuroosi. No ei mulla mitään maata vastaan ole, itse asiassa olen jopa joskus 90-luvun puolivälissä voittanut sinne green cardin.. mutta asia jäi sikseen sillä kertaa.

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta onneksi olet siellä. Minullakin joskus antipatia vaivaa, kuuluisan presidentin sun muiden neocon tyyppien takia. Mutta kohta saan olla taas kaksoiskansalainen, sitten olen kai enää 1/2 amerikkkalainen...

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noh, yksi tuttu vuosien takaa on tulossa sieltä takaisin Suomeen, kun huomasi että kahden lapsen kouluttaminen tulee hieman kalliiksi, jos itse on kotiäiti ja mies sotilas. Veroista on kiva valittaa, mutta kyllä tässä systeemissä on jotain hyviä puoliakin.. samoin pari puolituttua on tulossa Espaniasta takaisin, kun terveys petti ja yhtäkkiä sairaalapalveluista yms. hoidosta pitää maksaa markkinahinta.

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos on ulkomaihin tottumut, voisihan sitä tulla jonkun verran pohjoiseen päin Espanjasta. Tanskassa ja Ruotsissa on melko hyvät edut, ehkä jo Saksassa. Monella alalla kelpaa englanti, jossei osaa paikallist kieltä.

    Pressanne, Haloska, EI tykkää, jos shoppailee etunsa, sairastelee kotona, duunailee muualla, tarpeen mukaan.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin.. Ruotsi ja Tanska. Mitäköhän ne tekevät toisin kuin Suomessa, kun niillä näyttää riittävän rahaa sosiaalipalveluihin - ainakin toistaseksi.

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Luulen että ne odottavat jonossa samaan tapaan kuin Suomessa palveluita.

    Alkuperäiseen kysymykseen liittyen..kun ollaan Amerikoissa, kaikki on bisnestä.

    Kun on valmiita aineita, on myös softaa, jolla opettaja voi hakea sanaryhmiä ja paljastaa mistä valmiista aineesta oppilas on lainannut tekstinsä. Parhaiten siis lainaa ideat valmiista aineesta mutta kirjoittaa kaiken uudestaan täysin eri sanoin. Yksikään lause ei saa olla täysin sama.



    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    EsaJii kirjoitti 2/11/2003 klo 18:28: Alkuperäiseen kysymykseen liittyen..kun ollaan Amerikoissa, kaikki on bisnestä.


    Juu, "toivokin" on bisnestä näemmä. Eräs tuttu sairastaa siellä maksasyöpää ja sitä hoidetaan koko ajan täydellä teholla, vaikka lääketieteellisesti tila on sellainen, että Suomessa kädet olisi nostettu pystyyn jo heti alussa..

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No mutta voidaanhan tämä esseen ostamisjuttu nähdä noinkin, että ostajassahan on todellista johtajan ja suunnittelijan ainesta, kun tuo hikisemmän työn delegointi sujuu jo tuossa opiskeluvaiheessa.....
    Ei paha...!

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    College of Southern Idahossa on tarjolla kurssi "Yesologysta": http://www.csi.edu/ip/ce/yesology/


    MZ kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Parempi olla kauheasti kommentoimatta, mutta toivottavasti katsoitte ulkolinjan Yhdysvaltojen "terrorisotaa" käsittelevän ohjelman. Eihän siinä hirveästi uutta ollut, mutta kuitenkin...

    Toinen asia, eli tänään julkaistiin EU-alueella tehty kysely, jonka mukaan Israel on suurin uhka maailmanrauhalle. USA taisi sijoittua neljänneksi. Minä taitaisin sijoittaa Usa ykköseksi Israelin edelle.
    Asiasta nousseen metelin vuoksi nyt oltiin jossain "korkealla" EU:n tasolla ilmoitettu, että vastaisuudessa Israelia ei saa ottaa mukaan vastaaviin kyselyihin.
    Että sellaista sananvapautta.

    darshan kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    EsaJii kirjoitti 2/11/2003 klo 18:28 Parhaiten siis lainaa ideat valmiista aineesta mutta kirjoittaa kaiken uudestaan täysin eri sanoin. Yksikään lause ei saa olla täysin sama.



    Tuota sanotaan referaatiksi.

    Mitä Ruotsin terveydenhoitoon tulee, muistelisin juuri kuulleeni, että siellä on terveysasema/sairaalapalveluita paljon harvemmassa kuin Suomessa, eikä raha-asioidenkaan laita taida kovin juhlava olla - mutta siitä ei oikein tunnu minun korviini asti tietoa kantautuvan; minua kismittääkin kovasti se, etteivät suomalaiset tiedotusvälineet osaa pohjustaa juttujaan Suomen yhteiskunnallisista ja taloudellisista rypemisistä tiedoilla muiden pohjoismaiden vastaavista. Kun mitään laajempaa kontekstia ei anneta, tulee ainakin minulle uutisia seuratessa tunne, että Suomella menee kaikki paskasti ja muut maat porskuttavat ilman minkäänlaisia ongelmia.\n[Muokattu 5/11/2003 / darshan]