Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Iltapäiväkännit

Mixu kirjoitti noin 21 vuotta sitten (11 kommenttia)
Ai tätä autuutta kun saa korkata näin iltapäivällä... Kyllä pyhäpäivät on mukavia.

+/- saldo : 0 |

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Dang, eipäs kehuskella siellä. Mulla on ensin yhdet ristiäiset ja sitten ruokailuvierailu tyttöystävän porukoilla ja sitten vasta pääsee korkkailemaan. Illalla vasta... :(

    MZ kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pyhäpäivät ovat surkeita! Aamuyö meni assalla ensimmäisen junan lähtöä odotellessa ja nyt ei saa punkkua mistään!:mad:

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noin viinaamisen kannalta Pääsiäinen se varsinainen hitti on noin harrastelijan kannalta (ammattilaiset ei päivää kato!), kun on monta pyhäpäinää peräjälkeen...
    Tuo taas tuo ruokavierailu tyttöystävän porukoilla, tästä mulla on kans yksi varsinainen klassikko: Kolleega nappasi lapun nk. karhuasperiinia, ja meni sen jälkeen ruokavierailulle. Muistoja syntyi.

    kite kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aamuoksentelun jälkeen muutama parantava maistui tänään loistavalta. Äsken oltiin kuuntelemassa Gustavsonin soundtseckia ja kohta keikalle. Vähän liian free-meininkiä vaikutti olevan mun makuun, mutta Gustavson on kyllä huippu!!! Käsikarvat nousi pystyyn hammondien myötä :D

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toivottavasti gradussasi käsitellään myös progekeikkojen jälkeistä krapulaa. :)

    waka/jawaka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olisi ollut kiva nähdä tuo Gustavsonilla piristetyn Gnomuksen keikka - kuten olisi ollut kiva nähdä myös Uri Caine Bedrockin tykitys. Vaan kun se kuuluista budjetti tuli vastaan, niin ei voi mittään. Tampere Jazz Happeningit jäivätkin osaltani eiliseen Pakkahuoneen konserttiin, jonka kruunasi ällistyttävän huikea the Bad Plus. Vieläkin olen huuli pyöreänä David Kingin paukuttelun jäljiltä...

    Ja jottei aivan off topiciksi menisi, niin minäpä selvisin eilisestä keikkakokemuksesta pelkän veden voimalla. Suosittelen saman kokeilemista, jos kantti kestää.

    MZ kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taitaa olla hieman aiheen vierestä, mutta tietääkö kukaan, onko kaupat tänään auki? Siis sellaisetkin, jotka eivät "siwalain" perusteella saa yleensä sunnuntaisin olla.

    Aranwe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Käsittääkseni eivät ole auki, sillä Lex Siwa sallii aukiolon vain kesällä ja joulusesongin aikana.

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitäisi olla useampien kauppojen auki, tämä kai on se ensimmäinen sunnuntai joka luetaan joulusesonkiin. Nimim. krapulalimut noutanut.

    joge kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Gustavson tosiaan oli aivan loistava, ja loppuunmyydyssä Telakassa mahtavan intiimi tunnelma.. Ja Hammond sai kunnolla kyytiä myös myöhemmällä Organ Highin keikalla. Tajunnat laajenee..:)

    MZ kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No kyllä alkaa joulusesonki hyvissä ajoin. Pitäisiköhän aloitella kohta glögikausi.