Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Joulu

Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten (15 kommenttia)
Ensimmäiset joulukoristeet bongattu katukuvassa.

+/- saldo : 0 |

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Ai päivää! Me ei ollakkaan aikaisemmin tavattu...?" Sano Joulupukki Jehovantodistajalle.......

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ensimmäinen jouluaiheinen mainos bongattu televisiosta pari viikkoa sitten. Voi vittu. Tiimari oli asialla.

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei ne mainokset niin vaivaa, mutta ihmisten jouluhössötys. Tapaa näitä täti-ihmisiä jotka uskovat joulun taikaan, enkeleihin ja muuhun. Ei sitten osaa kuin vähän yrittää virnuilua hallita. Jouluun kuuluu lasten narraus Joulupukilla, jouluruuat ja lahjat ja kuusi. Kaikki tää kodin ulkopuolella tyrkytetty joulu on kauheeta. Ja joulukirkkoon mua ei saa edes pakolla..

    Poika myy partion hyväksi jouluseppeleitä oviin...:o:D:(

    Jaakob kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja joulukirkkoon mua ei saa edes pakolla...


    Minä olen ensimmäistä kertaa joulukirkkoon pari vuotta sitten. Tarjolla oli näet töitä silloin ja pyhiltähän saa isomman palkan - etenkin jos tekee hommansa joulun yökirkossa. Siinä alkoi kaupallisen joulun merkitys seljetä kummasti. :D

    joge kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No mulle joulu taas aina ollut suurta pakkopullaa. Ite oon pitäny periaatteena etten osta lahjoja, vaikkakin siitä on usein lipsuttu. Kaipa sitä vois laittaa jonkun joulun vastaisen vastarintaliikkeen vireille.:)

    YrjöAlkio kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jouluaatto on ainoat päivä jolloin tytöt hymyilevät minulle kadulla vastaan tulessaan.

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0



    Joulun tuloa ei voi estää, mutta hyvä naamiointi auttaa sulautumaan joukkoon :D

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämä kuva avaa eteemme kysymyksiä, jotka horjuttavat kaikkea mitä olemme tottuneet pitämään itsestäänselvänä.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oikeastaan voisi sanoa, että tämä kuva on eräänlainen ikkuna sellaiseen käsitetodellisuuteen, jossa mikään ennaltaomaksuttu ei enää päde.

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos et ole ollut kiltti, niin pukki saattaa tuoda tämän levyn:




    Aranwe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitäs nyt tuosta. Helmutillahan on ihan mukava ääni. Tämä sen sijaan olisi kauhistus




    YrjöAlkio kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    lasin alusia aina tarvitaan. Vaikka tuo voi olla kallis lasinalunen.

    Jaakob kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ensimmäiset jouluvalot havaittu naapuritalon ikkunassa.

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaakob kirjoitti 13/11/2003 klo 22:25: Ensimmäiset jouluvalot havaittu naapuritalon ikkunassa.


    Tuollaiset roikkui oman työpaikkani toimiston ikkunassa jo viime viikolla. Olen syytön tapahtuneeseen. :)

    Edit: Niin, orpo joulukoristepallo roikkui läheisen K-kaupan lihatiskin kattolampusta. Lämmitti lähes yhtä paljon kuin tiskissä tirisevä grillikylki.\n[Muokattu 13/11/2003 / Jimi]

    Belgarion kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kauhulla odotan vastapäisen naapurin suurtehoisia jouluvaloja, menee pimennysverhon hankintaan ainakin naapureiden mukaan.. :o