Joulu
Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (15 kommenttia)
Ensimmäiset joulukoristeet bongattu katukuvassa.
+/- saldo : 0 | Tweet
"Ai päivää! Me ei ollakkaan aikaisemmin tavattu...?" Sano Joulupukki Jehovantodistajalle.......
Ensimmäinen jouluaiheinen mainos bongattu televisiosta pari viikkoa sitten. Voi vittu. Tiimari oli asialla.
Ei ne mainokset niin vaivaa, mutta ihmisten jouluhössötys. Tapaa näitä täti-ihmisiä jotka uskovat joulun taikaan, enkeleihin ja muuhun. Ei sitten osaa kuin vähän yrittää virnuilua hallita. Jouluun kuuluu lasten narraus Joulupukilla, jouluruuat ja lahjat ja kuusi. Kaikki tää kodin ulkopuolella tyrkytetty joulu on kauheeta. Ja joulukirkkoon mua ei saa edes pakolla..
Poika myy partion hyväksi jouluseppeleitä oviin...:o:D:(
Ja joulukirkkoon mua ei saa edes pakolla...
Minä olen ensimmäistä kertaa joulukirkkoon pari vuotta sitten. Tarjolla oli näet töitä silloin ja pyhiltähän saa isomman palkan - etenkin jos tekee hommansa joulun yökirkossa. Siinä alkoi kaupallisen joulun merkitys seljetä kummasti. :D
No mulle joulu taas aina ollut suurta pakkopullaa. Ite oon pitäny periaatteena etten osta lahjoja, vaikkakin siitä on usein lipsuttu. Kaipa sitä vois laittaa jonkun joulun vastaisen vastarintaliikkeen vireille.:)
Jouluaatto on ainoat päivä jolloin tytöt hymyilevät minulle kadulla vastaan tulessaan.
Joulun tuloa ei voi estää, mutta hyvä naamiointi auttaa sulautumaan joukkoon :D
Tämä kuva avaa eteemme kysymyksiä, jotka horjuttavat kaikkea mitä olemme tottuneet pitämään itsestäänselvänä.
Oikeastaan voisi sanoa, että tämä kuva on eräänlainen ikkuna sellaiseen käsitetodellisuuteen, jossa mikään ennaltaomaksuttu ei enää päde.
Jos et ole ollut kiltti, niin pukki saattaa tuoda tämän levyn:

Mitäs nyt tuosta. Helmutillahan on ihan mukava ääni. Tämä sen sijaan olisi kauhistus

lasin alusia aina tarvitaan. Vaikka tuo voi olla kallis lasinalunen.
Ensimmäiset jouluvalot havaittu naapuritalon ikkunassa.
Jaakob kirjoitti 13/11/2003 klo 22:25: Ensimmäiset jouluvalot havaittu naapuritalon ikkunassa.
Tuollaiset roikkui oman työpaikkani toimiston ikkunassa jo viime viikolla. Olen syytön tapahtuneeseen. :)
Edit: Niin, orpo joulukoristepallo roikkui läheisen K-kaupan lihatiskin kattolampusta. Lämmitti lähes yhtä paljon kuin tiskissä tirisevä grillikylki.\n[Muokattu 13/11/2003 / Jimi]
Kauhulla odotan vastapäisen naapurin suurtehoisia jouluvaloja, menee pimennysverhon hankintaan ainakin naapureiden mukaan.. :o