Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Miksi?

Anonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten (18 kommenttia)
Niin, siis miksi?

+/- saldo : 0 |

    Oraakkeli kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miksikäs ei? Kokeileppa vaihteeksi tällaista positiivista lähestymistapaa...

    YrjöAlkio kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kysymys johon vastaaminen on mahdotonta

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kysymyshän on turha ja siis väärä; Oikea olisi; Miten minä toimin tästä eteenpäin?

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Reseptin mukaan?

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Maailamassa on paljon kysymyksiä, joihin ei ole ymmärrettävää vastausta. Joko siis kysymys tai käyttöjärjestelmä on väärä.:D

    Yeti kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miksi en saa tuohon allekirjoitukseen url-tageja toimimaan?

    esim:

    MISF*TS Mixtape #3

    ^ tuossa toi toimii, mutta ei allekirjoituksessa..

    Hezzu kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaatineeko se html-koodin? En tiä...

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, siis miksi?

    Siksi, koska Rkp:n puoluesihteeri Ulla Achrén haluaa kieltää nimettömät keskustelut netissä.

    EsaJii kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Anonyymi on kyllä hyvä salanimi. Itse olen paljastanut ihan liikaa, ja koko nimellä löytyy kaikenlaista osoitteineen. Jopa tää lyhyt versio on googlettamalla löydettävissä, palasokeri oli ekan kymmenen joukossa
    http://www.google.com/search?hl=en&q=EsaJii&btnG=Google+Search&aq=f&oq=


    JiiPee kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, siis miksi?

    Siksi, koska Rkp:n puoluesihteeri Ulla Achrén haluaa kieltää nimettömät keskustelut netissä.


    Mä haluan kans kieltää täysikuun kokonaan... ja sateet kanssa. Ja mä aion äänestää jotain RKP:laista oikeanpuoleisen etulobotomian läpikäynyttä kilttiä päiväkodin tätiä seuraavissa vaaleissa, koska mä uskon että nää henkilöt pystyy todella vaikuttamaan ja suojelemaan kaikkia maailman lapsia pahalta.

    PS: Kiellettäiskö Palasokrukin sitte? En mä sittenkään ala!

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kysymys: Miksi jonkun nuoren VT-demarin nimi voi olla Pilvi Torsti? Eiks se ollut Torsti Koskisen kutsumanimi...?
    Vastaus: Huono karma...?

    Yeti kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaatineeko se html-koodin? En tiä...


    Enhän minä mitään ymmärrä HTML -koodista, en edes tiedä mitä se on. Valaistuneiden sokrulaisten salakieltä?


    Miksi vastausta kirjoittessa on vaihtoehdot "Älä salli HTML muotoiluja tässä viestissä" ja "Älä salli BBCode muotoiluja tässä viestissä?"

    [u:a872f58083]edit[/u:a872f58083]

    Juu katselin wikipediasta tuota HTML -juttua.

    Muille näkyvä linkki

    Mitenkönhän tuo käännetään HTML-koodiksi?

    Hezzu kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Muille näkyvä linkki

    Mitenkönhän tuo käännetään HTML-koodiksi?


    <a href="http://www.seosoiite-vaimikaseoli.com">Muille näkyvä linkin nimi</a>

    Yeti kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tattis!

    :)

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [quote]Niin, siis miksi?

    Siksi, koska Rkp:n puoluesihteeri Ulla Achrén haluaa kieltää nimettömät keskustelut netissä.[/quote]

    Mä haluan kans kieltää täysikuun kokonaan... ja sateet kanssa. Ja mä aion äänestää jotain RKP:laista oikeanpuoleisen etulobotomian läpikäynyttä kilttiä päiväkodin tätiä seuraavissa vaaleissa, koska mä uskon että nää henkilöt pystyy todella vaikuttamaan ja suojelemaan kaikkia maailman lapsia pahalta.

    PS: Kiellettäiskö Palasokrukin sitte? En mä sittenkään ala!


    No tosta etulobotomiastakin voisi jaaritella, mutta antaa olla...
    otetaas tosta toi lasten suojelu pahalta...
    Pitääkö lapsia suojella pahalta?
    Jos lapsia suojellaan pahalta niin vääristyykö heidän maailmankuva ja aiheuttaako se aikuistuessa totuuden paljastuessa traumoja ja sitä kautta lisää pahaa?
    Mielestäni pahatkin asiat pitää selvittää lapsille (tietyillä rajoituksilla tietenkin) ja sitä kautta opettaa mikä on oikein ja mikä väärin.

    Yeti kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miksi JYP:in alamäki alkaa aina Joulutauon jälkeen, hä?

    JiiPee kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miksi JYP:in alamäki alkaa aina Joulutauon jälkeen, hä?


    Enpä ole viime aikoina liigaa seurannut, mutta IFK:ta olen kannattanut koko ikäni.

    Ryhtymällä IFK:n kannattajaksi saa varman kestovitutuksen, ainakin mitä jääkiekkoon tulee.

    Miten IFK voi olla NIIN paska, vaikka vuodesta toiseen on liigan suurin pelaajabudjetti?

    Sami kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten IFK voi olla NIIN paska, vaikka vuodesta toiseen on liigan suurin pelaajabudjetti?


    Syynä on harhaisuus ja kusipäisyys. IFK yrittää olla Suomen Kanadalaisin joukkue. Ongelma on se että paukut ei vaan riitä. Se että omasta mielestä "Stadin petolauma on Suomen kovin jengi", ei tarkoita että asia todellisuudessa näin on.

    Lisäksi veikkaisin että IFK:n jampat viettävät enemmän rockstara elämää, kun vaikka HPK:n vastaavat. Mutta sekin liittyy tohon ensin mainittuun. Eli luullaan että homma hoituu ns. pintakaasullakin.