Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Soitatko itse?

YrjöAlkio kirjoitti noin 21 vuotta sitten (17 kommenttia)
Soitatko itse missään orkesterissa?

Itse olen niin piltti täällä foorumilla että haluan vähän tonkia tietoja.



+/- saldo : 0 |

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En. Mutta täälähän pyörii muusikoita kokonaisen big bandin verran ;)

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jep. Palasokeri Big Band / rummut. Lähitulevaisuudessa kotimaisen taidemetallin kärkinimiä... ;)

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Manogurgeil / sähköpieno

    Kai kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vuosien aikana olen säveltänyt puolisentoista tuntia musiikkia, mutta en soita itse mitään instrumenttia. Jätän soittamisen suosiolla koneille: sitä vartenhan ne ovat, että vapauttaisivat ihmiset kaikesta likaisesta, herrasmiehelle sopimattomasta raadannasta. :D

    Astro kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, Dark Sunissa (www.darksunband.com) bassoa. Ja vitsejä on kuultu, joo!:D\n[Muokattu 19/11/2003 / Astro]

    Mixu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Palasokeri Big Bandin flunssainen vokalisti ilmoittautuu...

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Viukkis kirjoitti 19/11/2003 klo 11:10: Manogurgeil / sähköpieno


    Onko pieno pienenpi versio pianosta??

    Nimimerkki "soitinliikeen tarkka webmaster Turusta"

    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kitaralla soitan progea Prime Moverissa. Sen lisäksi laulan nykyään leadiä turkulaisessa coverbändissä, lähinnä 70-luvun hard rockia. Ja tietenkin vähän syntikkahäröilyä Men in the Moon-kummajaisessa. Jne, jne.


    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itse sävellän ja esitän epälineaaris-sarjallista satunnaisgeneraattorimusiikkia. Luomistyön tuskat on tänäänkin olleet hirveät.

    apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rummut, bändi hommat katkolla tällä hetkellä.

    Soittanu Blackkiä, heavyä ja hc:ta

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Instrumenttina rummut, bändinä Lindenhurst.

    Muitakin projekteja on olemassa, soitan rumpuja myös eräässä tulevassa rokkidokumentissa, dokumentin kohteena olevassa bändissä.

    Lisäksi harrastelen kotistudiota ja biisien tekoa, eli sävellystä ja sanoittamista.

    Pekka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Bassoa tullut soitettua kohta 15v. Pääbändi on Blue Trash, jonkinlaista bluesia se kai sitten on...
    Sitten kaikissa projekteissa mihin tarvitaan, esim. tällä hetkellä soitan Imatran teatterissa.
    Rumpujakin osaan jotenkin soittaa ja kitaraa, mutta basso on kuitenkin se pääsoitin.

    Jaakob kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yli 13 vuotta olen näppäillyt hanuria, lähinnä soolona. Ryhmäsessioita en ole aikoihin suuremmin harrastanut.

    Hmm, kulostipa pahalta... Mutta juu, haitaria soitan ihan oikeasti. Ei ehkä kaikkein seksikkäin soitin tässä seurassa, mutta minkäs teet.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hanurin näppäilyhän se vasta seksikästä onkin! Tai kai se vähän riippuu hanuristakin... :D

    YrjöAlkio kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kcrimso kirjoitti 19/11/2003 klo 05:32: Hanurin näppäilyhän se vasta seksikästä onkin! Tai kai se vähän riippuu hanuristakin... :D


    niin riippuu hanurista.

    mutta harmonikka soittimena on hieno jos vielä on lapsesta asti soittanut, pappa soitti aina hanuriaan ja huuliharppua.

    soitan A.I.V duossa rumpuja tyyli hortoilee kuin juoppo selvinpäin.

    Beowulf kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kitaraa soitan GRENDEL yhtyeessä.

    On tullut myös bassoteltua jonkin verran hää-/coverkeikoilla.

    Klassista kitaraa olen myös soitellut vuosia, lähimenneisyydessä kuitenkin yhä harvemmin.

    joge kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minäkin oon "soittanu" syntikkaa jonkun verran, kaks keikkaakin on tullu heitettyä. Mut ihan harrastepohjalta, levydiili viel kymmenien vuosien päässä.:)