Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

CD -vaihtaja

Beowulf kirjoitti noin 21 vuotta sitten (13 kommenttia)
Kyselen jos täältä löytyisi minua viisaampia ihmisiä?

Eli mielessäni on pyörinyt uuden CD -soittimen osto. Tällä hetkellä kuuntelen levyjäni Philipsin DVD -soittimen kautta ja se on loppujen lopuksi aika hidasta hommaa vaihdella niitä levyjä.

Eli kysyisin, onko kellään kokemusta CD -vaihtajista ja nimenomaan useamman sadan levyn vaihtajista? Olen miettinyt esim 400 cd:n vaihtajaa. Sonylta tuollainen näyttää ainakin löytyvän.

Niin, että kellään kokemuksia? Minkälaisia ovat käyttää jne.\n[Muokattu 19/11/2003 / Beowulf]

+/- saldo : 0 |

    YrjöAlkio kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kyllä se on aika rouskutusta kun ystävälläni on tuollainen ja hän kuulema pitää laitteesta, että en tässä voi kertoa mitään huonoja ja hyviä puolia mutta kyllä se ääntä pitää.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuvittelisin että ei tuossa aikaa säästy verrattuna perinteiseen menetelmään. Mutta en ole kokeillut.

    eemelix kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itsellä oli alkuun Sonyn 200 cdn vaihtaja, loistopeli, mutta jo viiden vuoden jälkeen laukesi. Ostin uuden, 400 cdn vaihtajan, joka on edelleen toiminnassa.

    Loistovärkki, jos ei viitsi alkaa CD:itä turnuttamaan kovalevylle. Omassani on liityntä näppikselle, että levyjen nimien nakutus käy joutuisaan. Joissain levyissa CD-info onkin jo valmiina.

    Suurin etu tässä on se, että tulee kuunneltua levyjä, jotka muuten saattaisivat hautautua muitten alle. Oma suosikkiasetukseni on randomdisk, jolloin soitin soittaa koko levyn ja valkkaa sitten toisen satunnaisesti. totaali satunnaisuuskin on ihan oiva, tosin saattaa mennä pää sekaisin.

    E

    Beowulf kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minkälaista meteliä se sitten pitää cd:tä vaihdettaessa?

    Ja itse kuuntelen tosiaan levyjä tyylillä 1-2 biisiä/levy ja sitten vaihdan levyä, joten tällainen vaihtaja olisi kyllä tarpeen.

    YrjöAlkio kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    no kaverillani on aika vanha, silloin osti kun nuo ?megavaihtajat? tulivat markkinoille mutta kuitenkin sellaista ääntä niin kuin joku neljän lasinalusenvaihtajan ?naksutusta?.
    Mutta ei häiritse, mutta ääntä kuitenkin. Ostaisin, mutta jurnutan kappaleet kovalevylle.
    Se on liian tyyris minulle.



    Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paljonkos tuollainen 400 levyn vaihtaja kustantaa?

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aranwe kirjoitti 20/11/2003 klo 21:28: Paljonkos tuollainen 400 levyn vaihtaja kustantaa?


    Kruunuradiossa Sony CDP-CX455 629 euroa. Kruunuradio ei taida kuitenkaan olla niitä halvimpia ostopaikkoja.

    Anonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Saksasta saa samaa laitetta hiukan halvemmalla:

    http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/26732.html

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pari viikkoako tuon tunnistautumisen pitäisi pysyä muistissa?
    Sivullekirjoittanut oli tuo äskeinen.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Veikkaisin tietokantarobleemoa syylliseksi uloskirjautumisiin tänään.

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jake kirjoitti 20/11/2003 klo 22:05: Veikkaisin tietokantarobleemoa syylliseksi uloskirjautumisiin tänään.


    "Et ole kirjautunut palveluumme"

    Tuon jos laittaisi isommalla ja vaikka punaisella siihen viestinkirjoitusformiin, niin eiköhän nämä pseudo-anonyymi- ja niitä seuraavat minä se olin -viestit vähenisi.

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Beowulf, tarttetko tosiaan sellaista? Soittelen CDni neljässä eri soittimessa, joskus tietokoneessa myös. Jos pitkän ajan haluan kuunnella, olohuoneen 5 CDn vaihtaja riittää.

    Autossa se monen CDn vaihtaja tuo turvaa, jos on takaluukussa. CDt eivät ole näkyvillä.

    Beowulf kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    EsaJii kirjoitti 21/11/2003 klo 15:31: Beowulf, tarttetko tosiaan sellaista?


    Sitä tässä yritänkin pähkäillä, että mikä olisi paras vaihtoehto. Anyway tarvitsen uuden cd -soittimen. Onko se sitten tällainen multimegavaihtajahärdelli vai basic yhden pesän soitin niin en vielä tiedä.