Omat kuvat muille?
YrjöAlkio kirjoitti noin 22 vuotta sitten (14 kommenttia)
Kun te tiedätte.
Niin minne voisin lähettää omia sarjakuviani? Onko mitään linkkilistaa jossa olisi kustantajien kotisivuja.
Tai onko missään näin nuorille mitään kustantajaa joka ottaa vastaan itse piirrettyjä ?sarjakuvia/cd-kannen kokoisia? kuvia?
Niin minne voisin lähettää omia sarjakuviani? Onko mitään linkkilistaa jossa olisi kustantajien kotisivuja.
Tai onko missään näin nuorille mitään kustantajaa joka ottaa vastaan itse piirrettyjä ?sarjakuvia/cd-kannen kokoisia? kuvia?
+/- saldo : 0 | Tweet
Kustantamisesta en tiedä mitään, mutta Palasokeri ottaa vastaan ja julkaisee käytännössä mitä tahansa.
Jep. Tosin rahaa ei kannata odottaa julkaistusta materiaalista saavansa. Mainetta ja kunniaa senkin edestä. Maineella kai sitä aukeaa sitten ovia rahakkaampien kustantajien luokse...
Sarjakuva-asioissa kannattaa ehkä kääntyä sarjakuvaportaali Kvaakin puoleen: http://www.kvaak.fi/
Tuolta löytyy myös vireä foorumi jossa harrastelijat ja jopa muutamat ammattilaiset turisevat sarjakuvista.
niin missä muodossa Palasokeri ottaa piirustuksia vastaan? Pitääkö skannata vai lähettää kopioita?
No skannattuna tietysti mieluiten, mutta voin mä niitä skannailla jos on kovasti vaikea saattaa teoksensa digitaaliseen muotoon.
Paas Jake mulle sähköpostilla tuleen se posti-osoitteesi, niin pistän sulle ensviikolla sarjakuvia tappoannoksen kirjekuoressa: Niitä on helpompi xeroxoida kuin skannata täällä päässä, se skanneri kun puuttuu työpaikalta sekä kotoa.....:cool:
Noiden sarjakuvien myötä Sokruun voi tulla sellaista sisältöä, joka kiinnostaa myös normaaleja ihmisiä.
Jos niitä tekeleitä alkaa tulla tarpeeksi, niin voin kantaa korteni kekoon skanneriapinana, koska olen muutenkin naimisissa skannerin kanssa. Tämä siis ensisijaisesti Jaken tietoon.
Jake kirjoitti 21/11/2003 klo 02:32: No skannattuna tietysti mieluiten, mutta voin mä niitä skannailla jos on kovasti vaikea saattaa teoksensa digitaaliseen muotoon.
jos mie nyt ensi viikolla saan ne kuvat skannattua niin pitääkö ne lähettä sun henk. koht. sähköpostiin?
kuinka kaun voisitte näyttää niitä? kaksi päivää (eri kuva joka päivälle) vai uskaltaisitteko ihan viikon?
Kuvat voi lähettää esim. osoitteeseen [email]toimitus@palasokeri.com[/email].
Kuvien määrästä riippuen voisin niistä viritellä jonkun päivittäin vaihtuvan esityksen ja mun puolesta ne voi jäädä rotaatioon vaikka pidemmäksikin aikaa jos haluat.
joo mie lähetän ne joko maanantaina tai tiistaina kun käyn koululla skannaamassa.
mie lähetän nyt alussa seitsemän kuvaa ja sanotte sitten saako lähettää lisää.
vielä piirustuksista sen verran että ne eivät ole esim. kolmen ruudun vitsin kerrontaa vaan ne ovat yhden noin cd-levynkannen kokoisia.
mie lähetin ne kuvat nyt sähköpostilla ja vielä ZIP liitteenä.
Hyvältä näyttää, virittelen nuo todennäköisesti tuonne Päivän kuvat -linkin alle (tuossa päävalikossa). Ja etusivulle tietysti mainosta. Saattaa mennä päivä tai pari ennenkuin ehdin (lue: jaksan) tehdä. Katsotaan vielä mitä tuo kptikkarin paketti pitää sisällään josko eri taitelijoiden teoksia voi esittää samassa "sarjakuvakavalkaadissa" vai avataanko erilliset "näyttelyt"
Mun pitäis skannata se vanha sarjikseni, jonka löysin vastikään.. "Rähkä-Mäntti ja Pöhkö-Möntti kohtaavat Orsi-Polion"..
mie olen niin uusi täällä että k.p saa päättää.