Trey Gunn lähtee Crimsonista
Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten (29 kommenttia)
Trey Gunn on ilmoittanut lopettavansa King Crimsonissa.
http://www.treygunn.com/word/letter.html
Mitenköhän bändin nyt käy. Palaako Tony Levin? Hankitaanko bändin joku aivan uusi nimi? Vai laittaako Fripp Crimsonin telakalle mikä ei sinänsä olisi kovin ylllättävää koska hän on monesti vihjaillut, että keikkailu ei enää kiinnosta.
http://www.treygunn.com/word/letter.html
Mitenköhän bändin nyt käy. Palaako Tony Levin? Hankitaanko bändin joku aivan uusi nimi? Vai laittaako Fripp Crimsonin telakalle mikä ei sinänsä olisi kovin ylllättävää koska hän on monesti vihjaillut, että keikkailu ei enää kiinnosta.
+/- saldo : 0 | Tweet
Muistaakseni Fripp on tiedottanut päiväkirjassaan, vähintäänkin epäsuorasti, että KC on saanut jonkun syklin päätökseen ja sitten alkaa seuraava. Eiköhän bändi hajoteta kohtapuoliin.
no aikansa kutakin
Kävi kuten uumoilinkin eli Tony Levin palaa King Crimsoniin. Hyvä homma. Fripp kertoi asiasta päiväkirjassaan:
http://www.disciplineglobalmobile.com/diary/
(Thursday 20th. November, 2003)
No toivotaan kaikki kovasti että John Wetton pyrkisi takaisin ja vielä kovemmin että F(T)rippi hänet ottaisi, ja samantien potkut vielä mastelottolle ja Bruford IN! Ainakin meikäpojan se saisi taas iloiseksi mitä kyllä ei järjestään ole saaneet U.S.A:n jälkeiset Crimson tuotokset Thrakia lukuunottamatta.Ja vanhojen klassikoiden minimointi on ollut jo pitkään Frippin tie......ja syy siihen miksen vaivautunut Finlandiatalolle konserttipäivänä.Olkoon sitten vaikka regressiivistä ajattelua, mutta minkäs minä sille mahdan että King Crimson vuosimallia 1969-1975 on parempi kuin 1981-2003, kokoonpanoista huolimatta..;)
Itse en hirveästi kaipaa alkoholiongelmaista Wettonia pilaamaan Crimsonin keikkoja. Tony Levin kyllä täyttää basistin paikan King Crimsonissa paremmin kuin hyvin.
Kcrimso kirjoitti 3.12.2003 klo 08:03: Itse en hirveästi kaipaa alkoholiongelmaista Wettonia pilaamaan Crimsonin keikkoja. Tony Levin kyllä täyttää basistin paikan King Crimsonissa paremmin kuin hyvin.
Jos hieman ymmärrtäisit huumoriakin(mitä tällä olevinaan ylivakavalla palstalla ei ymmärretä, vai enkö minä ymmärrä SINUN huumoriasi)niin huomaisit että eihän sitä varmaan tosissaan tule ikinä tapahtumaan, nimittäin tuota Wettonin paluuta.Faktaa siinä tosin on se, että vuosien 69-75 bändit olivat oikesti parempia.Ja tämä on minun mielipiteeni.
Anonyymi kirjoitti 3/12/2003 klo 10:07:
Jos hieman ymmärrtäisit huumoriakin(mitä tällä olevinaan ylivakavalla palstalla ei ymmärretä, vai enkö minä ymmärrä SINUN huumoriasi)niin huomaisit että eihän sitä varmaan tosissaan tule ikinä tapahtumaan, nimittäin tuota Wettonin paluuta.Faktaa siinä tosin on se, että vuosien 69-75 bändit olivat oikesti parempia.Ja tämä on minun mielipiteeni.
Kcrimso kirjoitti 3.12.2003 klo 08:03: Itse en hirveästi kaipaa alkoholiongelmaista Wettonia pilaamaan Crimsonin keikkoja. Tony Levin kyllä täyttää basistin paikan King Crimsonissa paremmin kuin hyvin.
Ja tämä meni vahingossa Anonyymiksi, mutta minä se olin niin voidaan kommentoida oikeilla nimillä
No enpä minä tuota huumoriksi ymmärtänyt. Ehkäpä huumori ei ole vahvin lajisi?:D Niin, tietenkään tuota Wettonin bändiin liittymistä ei tule koskaan tapahtumaan, mutta ajattelin kuitenkin, että ihan vakavissasi sitä toivoit. Ja mikäs siinä.
Kcrimso kirjoitti 3.12.2003 klo 10:19: No enpä minä tuota huumoriksi ymmärtänyt. Ehkäpä huumori ei ole vahvin lajisi?:D Niin, tietenkään tuota Wettonin bändiin liittymistä ei tule koskaan tapahtumaan, mutta ajattelin kuitenkin, että ihan vakavissasi sitä toivoit. Ja mikäs siinä.
Taidat olla melko vittumainen progeilia! Katsos täällä on myös ihmisiä jotka ei ota kaikkea niin tosissaan..mutta jos haluat vittuilla minulle niin en varmasti tule ainakaan ekana luovuttamaan.Sovitaanko heti että kartetaan vastaisuudessa toistemme kommentointia puoleen ja toiseen koska näkemyseromme ovat ilmeisen valtaisat.Ok??:mad::mad:
No en minäkään kyllä oivaltanut, että Wetton-toiveesi oli huumoriksi tarkoitettu. Taidat kuule itse ottaa asiat vähän liian tosissaan...
No huh huh...
Janus kirjoitti 3.12.2003 klo 12:25: No en minäkään kyllä oivaltanut, että Wetton-toiveesi oli huumoriksi tarkoitettu. Taidat kuule itse ottaa asiat vähän liian tosissaan...
Voi-voi!kantsii EHKÄ lopettaa tää humorisoiminen tähän.Olkaa sitten ymmärtämättä.No Big Deal, ja on maailmassa sitä paitsi parempiakin Progebändejä kuin yksi Crimson.
Kcrimso kirjoitti 3.12.2003 klo 12:27: No huh huh...
Niinpä...;)
Kandee ottaa uutena käyttäjänä vähän iisimmin. Toista päivää kun pyörit täällä, emme voi täysin tietää mitä mielessäsi liikkuu. Vanhoille käyttäjille ihme jutuista aukominen (ensin Janus ja nyt kcrimso) ei ole ehkä oikea tyyli valloittaa foorumi.
Palasokerin foorumi on yksi harvoista suomenkielisistä sivustoista jossa voi vaihtaa mielipiteitä vähänkään kiinnostavammasta musiikista, siitä pointsit! Asiallisuus ja selkeys viesteissä kunniaan.
Huumoripuoleen en sitten kajoakaan;)
Lazer kirjoitti 3/12/2003 klo 12:32: Kandee ottaa uutena käyttäjänä vähän iisimmin. Toista päivää kun pyörit täällä, emme voi täysin tietää mitä mielessäsi liikkuu. Vanhoille käyttäjille ihme jutuista aukominen (ensin Janus ja nyt kcrimso) ei ole ehkä oikea tyyli valloittaa foorumi.
Jeps, niimpä minä vähän arvelinkin että tääläkin vallitsee nokkimisjärjestys, ja se kuka täällä on ollut pisimpään on luonnollisesti myös kaikkitietävin.Pyydän anteeksi sikamista käytöstäni.Ja mitäs minä en ymmärrä tuota valloitustermiä: En SUINKAAN ole valloittamassa foorumia, kävin vain eilen kattelemassa tätä teitsin sainttia, ja kun olen kokeilunhaluinen niin ryntäsin sisään.Mutta eipä ole hääppöset näkymät Suomalaisissa progeyhdistyksissä.colossus on jo varmaan kaikkien tiedossa mutta, eipä tainnut tämäkään olla meikäläisen heiniä.sanokaa vaa jos haluatte ääliön pois linjoilta sotkemasta tätä illegtuellia progepolitiikkaa niin minä häivyn.:shit:
Älä nyt Boogie ota tuollaista asennetta. Jos pidät itseäsi ääliönä niin mitä siitä seuraakaan... En minäkään tänne paljoa ole kirjoitellut, vaikka aktiivisesti olenkin foorumia seurannut siitä asti kun progekeskustelu tänne Colossuksesta siirtyi, ja aina olen saanut asiallisen vastaanoton kunhan olen itse jaksanut olla asiallinen. Ei kaikkea tule ottaa niin kirjaimellisesti.
;)
Eipäs nyt hermostuta. Varmasti millä tahansa foorumilla täytyy käyttäytyä hyvän tavan mukaisesti. Kyllähän täällä on hurtti huumori sallittu, mutta asiallinen täytyy olla. Lisäksi foorumin selkeyden vuoksi on suotavaa, että keskusteluihin asianmukaiset otsikot ja mielellään jos aiheesta jo on olemassaoleva keskustelu, niin sinne jatkoa mieluummin kuin aloitetaan uusi.
Tarkoitin valloittamisella enempi sellaista käyttäjien sydämien valloitusta tms.
niimpä minä vähän arvelinkin että tääläkin vallitsee nokkimisjärjestys, ja se kuka täällä on ollut pisimpään on luonnollisesti myös kaikkitietävin
Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa, ensimmäisen viestin nakkaaj voi tietää monistakin asioista enempi kuin tuhansia nakuttanut. Mutta jos alat heti kärkeen vittuilemaan syyttä suotta, niin on turha ihmetellä jos pidetään kusipäänä. Tervetuloa vaan palstalle, mutta pidetään ne pelihousut ehjinä.
Lazer kirjoitti 3.12.2003 klo 13:03: Tarkoitin valloittamisella enempi sellaista käyttäjien sydämien valloitusta tms.
Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa, ensimmäisen viestin nakkaaj voi tietää monistakin asioista enempi kuin tuhansia nakuttanut. Mutta jos alat heti kärkeen vittuilemaan syyttä suotta, niin on turha ihmetellä jos pidetään kusipäänä. Tervetuloa vaan palstalle, mutta pidetään ne pelihousut ehjinä.
niimpä minä vähän arvelinkin että tääläkin vallitsee nokkimisjärjestys, ja se kuka täällä on ollut pisimpään on luonnollisesti myös kaikkitietävin
Pyydän kaikilta anteeksi!Mulla on ollut aika paljon muuttopaineita, ja malja vuotaa helposti yli äyräidensä, mutta progeressiivinen rock on ystävät hyvät maailman parasta musiikkia, ja sen ymmärtäjiä Yleismaailmallisesti marginaalisesti. Niin puhalletaampa jäbät ja friidut vaan yhteen hiileen eikä räiskitä.Ok:):):):):):):):):):)
Ihan näin ystävällishenkisenä vinkkinä: hymiöiden ylenmääräinen käyttö on taitolaji, johon vaaditaan vähintään 1000 viestin pohjat. Eli täällä kyllä ymmärretään aika hyvin sääntöjen rikkomista, jos on ensin osoittanut osaavansa (kirjoittamattomat) perussäännöt.
Totta. Dockin alkuaikojen pocahontaksena vaikutti jopa asialliselta, nyt on tietty kaikki toivo mennyt.
...pocahontaksena...
Joo, olin aluksi innoissani, että nyt saatiin progefoorumille naisnäkökulmaa, mutta ei sitten ihan niin ollutkaan...
Mikäs tämä pocahontas juttu nyt oikein on? En muista ollenkaan.
Tohtorin ensiesiintyminen ezboardilla tapahtui Pocahontaksena.
Ah, hämärästi muistan nimimerkin. Teeskentelikö Doc suorastaan naista vai hämäsikö pelkkä nimi?
Homma taisi jäädä vain nimen tasolle.
Urgh.. itsellä kesti tovin, ennenkuin tajusin että P. oli initaaniPRINSESSA. :D Hommassa ei siis ollut mitään taka-ajatusta - eikä paremmin etuajatustakaan.
Hoh hoh, aika rankkaa tekstiä täsä topicisa :D Huumorintaju tai sen puute on hyvin yksilöllistä... mutta vittuilulla tuskin edistetään viestin perille menoa? Kannattaa edes yrittää käyttäytyä siivosti eikä heti olla aukomasa päätään ;) Varsinki uudelta tulokkaalta moinen tulkitaan helposti häiriköinniksi (varmaan täsä taustalla piilee kokemuksen syvä rintaääni tms.).
Jopas meni syvälliseksi ;)