Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Radioiden soittolistat

Belgarion kirjoitti noin 20 vuotta sitten (4 kommenttia)
Hermot hieman palaa kun soi tuo ratio töissä (kun on muitakin täällä kuin minä) ja siis alkaa pikkusen palaa hermot rafaelin enkeliin ja petolliseen ja kaikkeen muuhun paskaan. Kun vielä kaikenlisäks ei tuu YleX:ltä mitä usein tulee kuunneltua mitään erikoisohjelmiakaan. Sitä myös oon ihmetelly että miks ihimeessä ei noita albumilistoja seurata ollenkaan kun noita soittolistoja siellä rustataan... ja eikö noi soittolistojen tekijät ite kuuntele koskaan radiota... perkele!:mad:

+/- saldo : 0 |

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen kuullut sellaistakin, että joidenkin toimittajien mielestä soittolistat ovat hyvä juttu, sillä on niin vaikea keksiä soitettavaa... :o

    Tässä aikaisempi keskustelu aiheesta:
    http://www.palasokeri.com/modules.php?op=modload&name=XForum&file=viewthread&tid=50

    Belgarion kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    arvelinkin että löytyy jostain... :P Ei vaan simppeli haku tuattanu tulosta (kädetön) ja vitutti niin kovin :D

    Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toki soittolistoilla hyvätkin puolensa ovat (toimittaja säästää aikaa kun ei tarvi valita kaikkia biisejä, tulee uutuudet tutuiksi), mutta liika on aina liikaa. Vaihtelu virkistää, oli kyseessä sitten radion musiikkitarjonta tai makaronilaatikko. YleX:n foorumilla on aika monta ketjua, missä kritisoidaan soittolistapolitiikkaa ja kanavauudistusta. Talossa on kuitenkin ilmeisesti brezneviläinen käytäntö, kun esim. palautepalsta pistettiin kiinni.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Luulis kuitenkin radiopomojakin jo mietityttävän kun levy-yhtiöt ja artistit ovat huolissaan biisien puhkisoitosta. Radio Novallehan yrittivät muistaakseni korkeampia Gramex-maksuja säätää juuri sen takia että biisien tolkuton puhkisoitto Novassa vähentää levymyyntiä (miksi ostaa sinkku tai levy jonkun hittibiisin takia kun se tulee Novasta 3 kertaa tunnissa). Sittemmin taisi tulla päätös että Gramex ei voi hinnoitella Novalle biisejä eritavalla. En nyt tähän hätään löytänyt sitä uutista missä asia esitettiin näin, virallisissa tiedotteissa ei tarkemmin spekuloida syytä erilaisiin maksuihin.