Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Miehet ja naiset

EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten (10 kommenttia)
Vitsejä kyseisestä sukupuolien välisestä erosta. Lisää oma vistisi.

SIVU AVIOVAIMON PÄIVÄKIRJASTA

Lauantai-ilta - mieheni käytös on outoa.
Olimme sopineet tapaavamme Achsanilla yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään. Keskustelu ei
sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa. Kysyin häneltä oliko
hänellä murheita- hän vastasi: "Ei tässä mitään. "Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro. Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla huolissani. Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään, enkä tiedä miksi hän ei vastannut rakkaudentunnustukseeni. Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä.
Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme, mutta silti hän tuntui omituisen poissaolevalta. Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen. En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde.
Elämäni on katastrofi.

SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA
Lauantai-ilta: Tänään Tappara hävisi, mutta sainpahan pillua.

+/- saldo : 0 |

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kun muija on kuin ankkuri, tai toisinpäin
    http://www.theonion.com/3947/news2.html


    apazuzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aika hyvä.
    Luettiin juuri tyttökaverin kans ja minua nauratti ja se tuhahti!


    jooxa kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    apazuzu kirjoitti 3/12/2003 klo 22:13: Aika hyvä.
    Luettiin juuri tyttökaverin kans ja minua nauratti ja se tuhahti!


    Sama juttu :D

    YrjöAlkio kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ei edes tahtonut lukea. mutta oli tosi kiva itse nauroin hetken.

    TT kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Tämä oli paikallisen kebabravintolan mainoksessa:

    Edustaja myöhästyi lentokoneesta. Hän ei saanut yhteyttä vaimoonsa, jonka tiesi olevan matkalla lentokentälle häntä vastaan.
    Kun vaimo huomasi, ettei mies tullutkaan lupaamallaan lennolla, hän lähetti viidelle miehensä ystävälle ja liiketuttavalle sähköpostin, jossa luki:
    "Mieheni ei tullut kotiin, onko hän teillä yötä?"
    Mies onnistui saamaan liput seuraavalle lennolle ja oli kotona pari tuntia myöhemmin. Ovella oli vastassa hänen vaimonsa, jolla oli kädessään viisi tulostettua sähköpostia, joissa jokaisessa luki lyhyesti: "On."

    :D


    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    EI VITSI, valitettavasti, vain todellinen tilanne. Nettituttava selostaa naisen ajatusmaailmaa:

    Kun nainen haluaa vain puhua ja puhua, vaikka spekuloida millaiset värit sopisivat minkinväristen huonekalujen kanssa, mies ymmärtää, että hänen pitää ratkaista joku ongelma, ja ahdistuu, kun mikään, mitä hän ehdottaa ratkaisuksi, ei kelpaa. Siksi kannattaa esittää "ratkaisunsa" tiivistettynä esim. "yhym", "jooo, tuota...", "hmmm....njooo", jne.


    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    teoriassa: "NAINEN. aktiivin potentiaalin preesens, yksikön ensimmäinen persoona"
    käytännössä: "Saan turpiin"....:cool:

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pari avioitui.Mies uhosi:
    Jos pojat pyytää kalaan, menen. Jos pojat pyytää kaljalle, varmasti menen!
    Vaimo kuunteli ja sanoi:
    Meillä naidaan klo 19, olitpa kotona tai et.

    (Palasokerin jäsenen taululta)

    piripinta kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Koulussa:

    - Mainitse joku Jeesuksen ihmeteko?
    - Hän osoitti, että miehet ja naiset ovat samanarvoisia.

    Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    EI VITSI, valitettavasti, vain todellinen tilanne. Nettituttava selostaa naisen ajatusmaailmaa:

    Kun nainen haluaa vain puhua ja puhua, vaikka spekuloida millaiset värit sopisivat minkinväristen huonekalujen kanssa, mies ymmärtää, että hänen pitää ratkaista joku ongelma, ja ahdistuu, kun mikään, mitä hän ehdottaa ratkaisuksi, ei kelpaa. Siksi kannattaa esittää "ratkaisunsa" tiivistettynä esim. "yhym", "jooo, tuota...", "hmmm....njooo", jne.


    Siis tuo on valitettavasti NIIN totta! Nainen esittää ongelma- ja valintatilanteita ja saadakseen aikaan keskustelua, mies ymmärtää ne tehtävinä, joihin pitää äkkiä keksiä selkeä ratkaisu. Ja hitto, kun ne naiset eivät tajua kertoa, että tällä kertaa ei tarvitse ratkaista "ongelmaa" heti, vaan keskustella ihan rauhassa...

    Sitten on tämä:
    "Nainen purjeveneessä, purjehtinen myös."