Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Uudet käyttäjät huomio!

Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten (23 kommenttia)
Noniin ropelipäät. Pitänee ottaa järeämmät keinot käyttöön kun vihjailu ei auta. Eli : uudempien foorum-käyttäjien kannattanee vilkaista forumin UKK-osiosta (löytyy tuosta yläpalkista) hieman ohjeita miten olisi syytä käyttäytyä. Ja vanhemmat konkarit voivat kommentoida että mitä noihin ohjeisiin olisi vielä syytä lisätä.

UKK löytyy siis osoitteesta

http://www.palasokeri.com/modules.php?op=modload&name=XForum&file=misc&action=faq


Huoh. Tiesin tämän päivän vielä koittavan...

+/- saldo : 0 |

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Kun vastaat viestiketjuun, pysyttele otsikonmukaisessa aiheessa ja jos vastauksesi tuntuu olevan kovasti irrallaan aiheesta, aloita mieluummin uusi keskusteluketju."

    En mä nyt joka viestiin voi uutta ketjua alkaa..;)


    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oiskohan tosta apua.. ei mahtunut foorumilaatikkoon. http://www.karkkainen.org/pics/meh.gif

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitoksia, kuva kertonee harvinaisen havainnollisesti mihin kiinnittä huomiota kun työstää viestejä.

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ehdotan, että aloitteleville-sana poistetaan sääntöjen otsikosta. Eiköhän nuo säännöt pitäisi koskea kaikkia, varsinkin kun UKK:sta löytyy taulukko, joka kertoo, että jo kahden viestin jälkeen kirjoittaja ei enää ole Aloittelija vaan Perusviestijä.

    Nyt ei tarvita kuin kourallinen itse itsensä paikalle kutsumia sokeripoliiseja ja koko homma alkaa haista nyysseille. ;)

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kysehän ei ole säännöistä vaan [u:af86987e4e]ohjeista[/u:af86987e4e]. :P

    Kyllä se pilkunhyväily tästä vielä lähtee...

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitoksia, kuva kertonee harvinaisen havainnollisesti mihin kiinnittä huomiota kun työstää viestejä.

    Siitä tuli vähän kökkö, kun vetäsin ruudunkaappauksen viestin esikatselutilassa. Teen ajatuksen kanssa vähän paremman, kun seuraavan kerran on jotain tyhjäkäyntiä töiden suhteen.

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    JUMALAUTA! Korjasin noin kymmenestä Boogien ja Sirpapiin jättämästä viestistä (illan ja aamuun välillä jätetyistä) lainaukset kuntoon. Jos se lainaaminen ei saatana onnistu niin homma loppuu lyhyeen.

    Vitunvitun vittu. Ja hyvää huomenta kaikille.

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jake kirjoitti 6.12.2003 klo 10:21: JUMALAUTA! saatana Vitunvitun vittu.
    Tämä on lainattu suoraan UKK:sta: - Tappelusta, turhasta kinastelusta, vittuilusta ja muusta itsestäänselvästä foorumille sopimattomasta toiminnasta ei toivottavasti tarvitse erikseen mainita ettei ole sallittua. Mitäs tämä ylläpitäjän käyttämä sanarikas teksti sitten on, vai onko jo säännöt unohtunut. Jos hermot on noin riekaleina, niin ota breikki ja relaa.

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itse itseäni lainaten : pidätän itselleni oikeuden käyttäytyä kuin ehta kusipää niin kauan kun teistä ropelipäistä kukaan ei maksa tämän palvelun käyttämisestä mitään.

    Tietääkseni en ole velvoitettu järjestämään minkäänlaista harrastustoimintaa kaikenmaailman höyrypäille.

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jake kirjoitti 6.12.2003 klo 11:40: Itse itseäni lainaten : pidätän itselleni oikeuden käyttäytyä kuin ehta kusipää niin kauan kun teistä ropelipäistä kukaan ei maksa tämän palvelun käyttämisestä mitään.

    Tietääkseni en ole velvoitettu järjestämään minkäänlaista harrastustoimintaa kaikenmaailman höyrypäille.



    Olen melko varma, että tuolla tyylillä itsellesi koituu vielä ennepitkää ongelmia, sillä kaikki ei voi mitenkään sulattaa pitkänpäälle ylimielisiä ja alistavia neuvojasi(vaikkapahan olisit mikä boss omalla palstallasi) .Saattaa nimittäin olla joku semmoinen joukossa joka nyppii vielä siivet sinulta selästä pois, mutta onnea valitsemallanne tiellä.Kusipää.


    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sillälailla. Anteeksi, olen orjanne.

    apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minun mielestä Jakella on oikeus käyttäytyä ihan millälailla hän haluaa;)

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitäähän se nyt joku roti olla. Hyvähän se vaan on, että on jonkinlaiset pelisäännöt joita noudatetaan.

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jep, joku tolokku pitää olla. Sitäpaitsi luettavuus kärsii jos viestit on miten sattuu sekasin ja päin persettä.

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jake on tuolla moneen kertaan jo huomauttanut tuosta quote asiasta, mutta siitä huolimatta atk-opettaja ei niitä saa kuntoon. Jos saa toistuvasti ja enenevässä määrin korjata toisen samaa virhettä on oikeus hieman hermostua. Olen melko varma, että anonyymit kusipääksi nimittelijät jää heikolle arvolle. Onnea valitsemallasi tiellä.

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lazer kirjoitti 6.12.2003 klo 13:21: Jake on tuolla moneen kertaan jo huomauttanut tuosta quote asiasta, mutta siitä huolimatta atk-opettaja ei niitä saa kuntoon. Jos saa toistuvasti ja enenevässä määrin korjata toisen samaa virhettä on oikeus hieman hermostua. Olen melko varma, että anonyymit kusipääksi nimittelijät jää heikolle arvolle. Onnea valitsemallasi tiellä.


    no no no poitsu...elähän hämmentele asioita.

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eiköhän ne ole yli-innokkaat skitsofreenikot ja aivokuolleet anonyymit, jotka asioita yrittävät hämmentää

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lazer kirjoitti 6.12.2003 klo 14:12: Eiköhän ne ole yli-innokkaat skitsofreenikot ja aivokuolleet anonyymit, jotka asioita yrittävät hämmentää


    Anonyymistihän tuo itsekin haukut joitain yli-innokkaita keskustelioita, ole sanasi mittainen(?mies?) ja nimeä näiden käyttäjien nimet tässä ja nyt joita skitsofreenikoiksi haukut.

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No, anonyymeily päättyy sitten tähän.

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan hyvä, mutta muista tsekata että loggaus toimii, muuten muutoksissa Palasokerin alustassa voi käydä taas ettei joku pääse sisälle.

    Voithan kokeilla liittymistä uutena jäsenenä kun teet muutoksia.

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Iso punainen "viestisi julkaistaan anonyymina" -teksti tulee näköjään harhaanjohtavasti edelleen ennen pienempää "vierailijat eivät voi kirjoittaa viestiä" -ilmoitusta.

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jake kirjoitti 6/12/2003 klo 15:13: No, anonyymeily päättyy sitten tähän.

    Kannatettava ratkaisu. Ylipäätäänkin, ei vain tämän johdosta. Tehoaa yllätävän hyvin myös "edellinen olin minä" viesteihin.

    Jake kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihmettelen että miten voi edelleen tulla "oho, olin anonyymi" -viestejä kun viestiosan alussa lukee kissanpennun kokoisella punaisin kirjaimnin että ompi anonyymi.

    Ja viukkiksen kommenttiin sen verran että "viesti julkaistaan anonyyminä" -viesti ja "anonyymit eivät voi postittaa" ovat kaksi täysin eri asiaa. Eli joillekin foorumeille voi anonyymien postitus olla vielä sallittua, tällöin kerrotaan että anonyyminä on viesti lähdössä jos sellaisen runoilee...
    \n
    [Muokattu 6.12.2003 / Jake]