Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Colossus issue #23

Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten (34 kommenttia)
Colossuksen sivuilla sanotaan, että Issue #23 on OUT NOW. Onko kellekään saapunut jo? Onko täällä enää jäseniäkään? Tuliko sulle, Hezzu, vai palauttivatko rahat uudestaan? Kiinnostaisi tietää, kun ei ole lehteä vielä tullut luukusta.

+/- saldo : 0 |

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko täällä enää jäseniäkään?

    Minä en enää uudistanut jäsenyyttäni.

    (Eikös tämä ollut kielletty puheenaihe? ;) )

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei ollut ainakaan eilen vielä tullut. Olen jäsen, enkä häpeä sitä yhtään!;)

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sunkka kirjoitti 18/12/2003 klo 15:09: Colossuksen sivuilla sanotaan, että Issue #23 on OUT NOW. Onko kellekään saapunut jo? Onko täällä enää jäseniäkään? Tuliko sulle, Hezzu, vai palauttivatko rahat uudestaan? Kiinnostaisi tietää, kun ei ole lehteä vielä tullut luukusta.


    Ei oo tullu rahoja eikä lehteä. Vielä....

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei tullut lehteä eilenkään, josko jo tänään?!

    Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, tätä siis hain kysymykselläni: Eli jos jäsenille olisi jo kolahtanut lehti luukusta, olisin huolestunut. Mutta kun ei ole kelleen vielä tullut, eipä tässä ilmeisesti vielä hätää.

    Olis kyllä hieno "joululahja" saada Colossus vaikka maanantaina, kelpaa tietysti jo tänään perjantaina, ja tuntuu silti joululahjalta. Edellisen numeron vein juuri eilen keittiön pöydältä pois, se on tutkittu tarkkaan...

    Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei tullut uusi Colossus tänäänkään. Ehkäpä ensi vuonna sitten? Onko joku jo saanut?

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yhdelle kaverilleni lehti tuli jo ainakin viime viikolla.

    joge kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, viime viikollahan se laatikkoon kolahti..

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä oo lehtee näkyny.

    Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu kirjoitti 31/12/2003 klo 12:56: Eipä oo lehtee näkyny.


    Niin, meillä on Hezzun kanssa tämä historia, että molemmilla on niin negatiivinen asenne progeen, että meidän temput aiheuttavat vain vahinkoa. Ymmärrettävästi siis omien lehtitilaus kappaleidemmekin saapuminen voi vähän viivästyä.

    Kohta tässä alkaa rauhallinenkin aikuinen hiiltyä jossei se lehti ihan kohta tule. Tuntuu ihan rangaistukselta.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, mähän oon tuhonnu Suomen proge-scenen:

    In confidence: I also think that you, with your negative and double-face attitude towards us (through Palasokeri), have done enough damage to the Finnish Progressive-Rock scene to “possibly” deserve the rejection from our association.

    Have fun with your inner-circle and good luck.

    Marco


    Jonkulainen saavutus kai sekin?

    Jäsenmaksun oon kyllä maksanu....




    Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu kirjoitti 31/12/2003 klo 13:15: Jäsenmaksun oon kyllä maksanu....


    Tänä vuonna peräti kahdesti ;)

    Joo, nyt pitää alkaa taas jarrutella, ettei vahingossa kirjoita, mitä ajattelee. Siinä voi käydä niin, ettei saakaan lehteä...

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä tuo lehti mulle tuli jo ennen joulua. Positiivista oli Porcupine Tree -haastis, ja että mun Kuusumun profeetta -juttukin saatiin nyt julkaistua!:D Lehdessä todettiin, että irtonumeromyynti on tosiaankin lopetettu kannattamattomana.:(

    Korpinen kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oon ollu vähän pihalla siitä demobändien cd-jupakasta. Eli onko se tulossa ja jos on niin milloin? Piti tuon Manifold Objectin kanssa esiintyä sillä lätyllä nääs!

    Colossuksen jäsenyyttä on harkittu täälläkin suunnalla vähän joka kannalta, mutta tuo irtonuomeromyynnin lopettaminen taitaa kyllä pakottaa jäsenyyteen...

    Hopkins kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, toi demokokoelma kaatui hieman nihkään osanottoon. Demon lähettäneet bändit ja muut projektissa häärineet kuitenkin saivat kopion, Manifold Object muiden muassa. Ihan mielenkiintoinen kokooma!

    Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, eipä tullut tänäänkään lehti. Tämä menee nyt jo aika lapselliseksi touhuksi. Ihan totta, ollaanko me aikuisia vai pentuja? Minä olen todella pettynyt,

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt sitten tämmöistä kun kyselin nr. 23:n perään:

    Your subscription starts with issue #24 out in April, if this is not suitable just let us know and we'll refund you the money.


    Eli herra Isoherra on päättäny että en saa nr. 23:sta. Hohhoijaa.

    Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulle taas tuli Marcolta seuraavanlainen posti:

    I've sent your final issue few weeks ago, maybe it went lost. I can refund you the cost of the magazine or send you the next one when out (april)

    Let me know
    Marco
    www.colossus.fi


    Katos, miten sattuikaan, että juuri tämä postilähetys hukkui postissa!! Voi vittu, ihan totta! :mad: En minä nyt ihan mitä vaan usko!

    Ja Hezzu, olit sitten ilmeisesti merkinnyt siihen tilaukseen, että tilaus alkaa vasta seuraavasta numerosta. Colossuksen saitin mukaan systeemi etenee näin:
    COLOSSUS-JÄSENYYDEN VOIMASSAOLOAIKA ON 1 VUOSI LIITTYMISHETKESTÄ. SE SISÄLTÄÄ KOLME COLOSSUS-LEHDEN NUMEROA, MUKAANLUETTUNA VIIMEISIN NUMERO, JOKA SAATTAA OLLA KOLMEKIN KUUKAUTTA "VANHA", RIIPPUEN LIITTYMIS-AJANKOHDASTASI. MIKÄLI OLET OSTANUT KO. LEHDEN IRTONUMERONA JA OLET LIITTYMÄSSÄ JÄSENEKSI, ETKÄ HALUA KAHTA KAPPALETTA SAMAA NUMEROA, VOIT ILMOITTAA ASIASTA PANKKISIIRTOKUITIN VIESTIOSUUDESSA, OSOITETIETOJEN JÄL-KEEN (ESIM. HALUAT KOLME NUMEROASI VASTA SEURAAVASTA LEHDESTÄ ALKAEN).

    Eli hauskasti sinun tilauksesi hyppäsi yli tavallaan peräti kaksi numeroa ;)
    No, mikäs Colossuksen säännöistä olisikaan viimeaikoina pitänyt paikkansa ;)

    Elämme jännittäviä aikoja.

    Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ei tarvinne enää todistella, että koko järjestö on läpimätä paskatunkio, minkä saisi tunkea sinne, missä aurinko ei paista ja italodisco soi 24 tuntia vuorokaudessa.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noh, viestiksi oon laittanu osotteen lisäksi seuraavaa:

    jäsenmaksu / lehdet nr. 23-25

    Ilmeisesti sillä ei kuitenkaan oo mitään merkitystä, hra Chairman päättää yksinään kaikesta ja ei välitä säännöistä tai mistään muustakaan yhtään mitään. Ihmettelen vain mikä rooli niillä hallituksen muilla jäsenillä on?

    Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitäisiköhän nuuskia hieman järjestötoimintalakeja ja käskeä veroviranomaisia tutkimaan Colossuksen tilit.

    Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on tässä kanssa vähän sellainen viimeinen niitti-tunnelma. Marco olisi voinut antaa asian olla ja lähettää lehdet ihan asiallisesti, mutta piti alkaa kikkailla. Onko nyt hyvä? Enpä minä nyt koskaan mikään progemies ollutkaan... Kiitos vaan ja hyvästi. Huomenna mennään katsomaan Thunderstonea ja muuta metallia ja voi olla, ettei enää ikinä palata progen pariin ;) Pitäkää ne kummalliset tahtilajinne ja ne saatanan hammondit!

    :P

    Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei kai nyt yhden idiootin takia tarvitse musiikkilajia vaihtaa ;)

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuka nyt progea kuuntelee muutenkaan? Sellaista vingutusta kestä erkkikään.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taas tule varmaan syytöksiä rasismista, mutta Italiassa mafia on ainut tunnettu yhdistystoiminnan muoto, joten ei ole ihme, jos arktiseen paimentolaiskulttuuriin pohjautuva avoin yhteistoimintamalli ei mene kaikilla jakeluun.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No on siellä tietenkin vielä katolilainen kirkko, joskin sielläkin tosin harrastetaan takaapäin tökkimistä.

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä jopa harkitsin Colossukseen uudelleen liittymistä, mutta en harkitse enää, jos meininki on vieläkin tuota luokkaa.

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    MZ kirjoitti 3/1/2004 klo 12:20: Minä jopa harkitsin Colossukseen uudelleen liittymistä, mutta en harkitse enää, jos meininki on vieläkin tuota luokkaa.


    Hah! Meininki on ollu tuota luokkaa ansiokkaasti jo v.99 kun itse en enää uusinut jäsenyttäni.;) Unohtakaa koko juttu hyvät ihmiset.

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tästä keskustelusta tuli mieleen viimeisin South Parkin jakso ja mr. Garrisonin huudahdus: "Hey, there he is! Beating that dead horse!" ;)

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on ainakin sellainen mielenlaatu, että jos törmää kuolleeseen hevoseen, niin ryhtyy pohtimaan onko se kuollut vanhuuttaan, tapettu tai syönyt jotain sopimatonta.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikö tämän keskustelun voisi käydä kyseisen yhdistyksen nettisivuilla?

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oliko tuo ensisijaisesti kysymys vai toive?

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toiveikas kysymys.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No joo, mullahan ei tietenkään ole kyse edes kuolleen hevosen ruoskimisesta vaan ihan tavallisesta suun pieksemisestä. Että tämä täältä tällä erää minun puolesta.