k.p.tikka-ri huom!
Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten (3 kommenttia)
Hey! Pistän tään nyt typerästi tänne foorumille, kun en tohi sulle postia lähettää :o
Epäilen että sun tietsikkaan on iskeny viirus! Sulta on tullu jo kolme epäilyttävällä otsikolla ja liitteellä varustettua viestiä tänä aamuna ihan peräjälkeen tuossa puoli tuntia sitten (en avannu niitä). Otsakkeina oli:
"Spader ess"
"Quit complaining about your job!"
"TEST YOUR KNOWLEDGE & BRAINPOWER CAPABILITY"
Epäilen että sulla on sielä pöpö joka lähettää eteenpäin kaikki maholliset sulle tulevat viestit tyypeille, joitten osote löytyy sun osotekirjasta, noikin on tuota tavallista spämmiä.
Nää viestit on tullu siittä joutsenon osotteesta, ei hotmailista.
Sori ku tähän tään tällee tyrkkäsin, mutta....
Epäilen että sun tietsikkaan on iskeny viirus! Sulta on tullu jo kolme epäilyttävällä otsikolla ja liitteellä varustettua viestiä tänä aamuna ihan peräjälkeen tuossa puoli tuntia sitten (en avannu niitä). Otsakkeina oli:
"Spader ess"
"Quit complaining about your job!"
"TEST YOUR KNOWLEDGE & BRAINPOWER CAPABILITY"
Epäilen että sulla on sielä pöpö joka lähettää eteenpäin kaikki maholliset sulle tulevat viestit tyypeille, joitten osote löytyy sun osotekirjasta, noikin on tuota tavallista spämmiä.
Nää viestit on tullu siittä joutsenon osotteesta, ei hotmailista.
Sori ku tähän tään tällee tyrkkäsin, mutta....
+/- saldo : 0 | Tweet
Hezzu!
Avaa vaan noi, ne ei oo viiruksen (paitti sen, mikä jyllää mun aivoissa...) vaan mun ihan itte lähettämiä! Siel on joulukortin sijaisia... Sano KPT itte.:cool:
AAARRRGGHHHH!!!!
Olin 101 % varma että ois viiruksia, joten deletoin ne. Lähetä uusiks :D Ja jos mahollista niin pistä erilaiset otsikot, mulla on herkkä delete-nappi :P
Hezzu! Nyt niitä tulee 4.......kpt