Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

The Strawbs

Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten (10 kommenttia)
Mitäs mieltä porukka on tästä folkproge pumpusta?

+/- saldo : 0 |

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on jokunen vinyyli, eipä noita oo kyl tullut paljon viimeaikoina kuuneltua... Hero & Heroin, Chosts... ja Grave New World, jossa on oikein komeet kannet! ja joku muukin... Jotenkin noi ei niinkuin kokonaan vakuuttanu mikään. Hienoja hetkiä kyllä löytyy, se täytyy sanoa.

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hero and Heroine (ei siis "heroin"!) on kuulemistani oma suosikkini. Enpä ole kuunnellut pitkään aikaan. From the Witchwood on yhä kuulematta.

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    k.p.tikka-ri kirjoitti 3/1/2004 klo 19:25: Mulla on jokunen vinyyli, eipä noita oo kyl tullut paljon viimeaikoina kuuneltua... Hero & Heroin, Chosts... ja Grave New World, jossa on oikein komeet kannet! ja joku muukin... Jotenkin noi ei niinkuin kokonaan vakuuttanu mikään. Hienoja hetkiä kyllä löytyy, se täytyy sanoa.


    Itselleni on suht. uudempi tuttavuus, mutta ainakin Grave New World kuulostaa ehkä kokonaisuutena parhaalta.:P

    Kluge kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Bursting At The Seams" on oma Strawbs-suosikkini. "Hero & heroine" tulee hyvänä kakkosena. Hyviä melodioita ja hienoja lauluharmonioita molemmissa.

    Adam kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Hero And Heroine" on oikein hyvä. Mulla on lisäksi Wakemanin aikaiset "Just A Collection Of Antiques And Curious" ja "From The Witchwood", jotka ovat sekä biisien että soundien puolesta vielä voimakkaammin folkiin kallellaan kuin uudemmat.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Muutaman oon kuullu: Antiques, Witchwood, Grave, Bursting, Heroine, Ghosts. Eivät innostaneet hankintoihin, vaikka ei nyt huonoiksikaan voi sanoa. Ei vain tuntunut tärkeältä.

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hero ja Heroine on hyvä biibi mutta koko albumi pikkuinen pettymys. Eniten soitan kokoelmaa. Kokoelmissa on pari versiota melkein samalla kannella, kai toisessa vähemmän raitoja.
    http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDMISS70312020911482122&sql=A2p1uak4khm3b


    Kaunis biisi Still waters flow on osana semmoista "suite" pätköä, en muista sen suiten nimeä.

    ..Curios on hyvä, Wakeman uruissa.\n[Muokattu 5/1/2004 / EsaJii]

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkos ne nuo myöhemmät sitte kuin rokkia vai/tai progea? Siis nuo Grave New Worldin jälkeen ilmestyneet? Amg:n mukaan olivat melko massiivista verrattuna alkupään levyhin.

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itellä noista myöhemmistä on vain Deep Cuts ja Deadlines.Ihan kelpo levyjä, mutta ei sentään mitään Graven tai Heron kaltaisia mestaritoksia sentään.Mutta hyviä silti.Bändi kuulostaa melko poppikselta noilla.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos joku kaipaa Deep Cuts ja Deadlines vinyylejä, voi tarjota mulle jotain.