Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Kävijät

Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten (18 kommenttia)
Ilmeisesti foorumilla ja pääsivustolla on omat kävijämittarinsa, kun huomasin eilen että foorumilla oli enemmän vierailijoita läsnä kuin koko sivustolla vaikka onkin osa sivustoa. En mä tiedä, miksi tästäkin kirjoitin.

+/- saldo : 0 |

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tarkoittanet forumin alalaidasta löytyvää online näyttöä? Saattaa tulkita käyttäjän eri aikaan poistuneeksi kuin tuo sivupalkin laskuri. Vaan onko tällä jotain merkitystä?

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt kun tuli puheeksi...

    "Foorumissa on 4 vierailija(a) ja 4 rekisteröitynyttä käyttäjä(ä) linjoilla."

    Pitäisi olla...

    "Foorumissa on 4 vierailija(a) ja 4 rekisteröitynyt(tä) käyttäjä(ä) linjoilla."

    Tosin, tuollainen sulkujen käyttö näyttää aika tökeröltä ja jokin toinen muoto (vierailijoita: 4 tms) olisi tuotakin parempi.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No on se kauhiaa... Eikö teillä ole muuta tekemistä?

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jake kirjoitti 16/2/2003 klo 23:46: Entäs nyt? Mistä sitten korjataan? :)

    Tällainen testiorganisaatio pitäisi saada duuniinkin...



    Kauas on tultu noista ajoista. :D

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No vittu joo, rajansa taas kaikella. Ihme ipinää jostain sanamuodoista kun samaan aikaan taustalla väkerretään levypeilauksia ja muita että pysyy sokrun viestit tallessa myös levyrikon sattuessa. Tuhlaisit aikaasi vaikka levyarvosteluiden tai artikkelien kirjoittamiseen...

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jake kirjoitti 11/1/2004 klo 14:12: Ihme ipinää jostain sanamuodoista kun samaan aikaan taustalla väkerretään levypeilauksia ja muita että pysyy sokrun viestit tallessa myös levyrikon sattuessa.[/quote]

    Pikkuasiat on helppo korjata ja olisikin aika lapsellista jättää ne korjaamatta vain periaatteen vuoksi.


    [quote]Tuhlaisit aikaasi vaikka levyarvosteluiden tai artikkelien kirjoittamiseen...


    Tässä asiassa olemme samaa mieltä.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Forum on vaihtumassa näillä näppäimillä uuteen (lienee aika mainostettu juttu), en näe mitään syytä alkaa tuunaamaan vanhaa paskaa.

    Harvinaisen motivoivaa uhrata viikonloppu varmistusten virittelyyn ja palvelun parantamiseen ja törmätä tämän jälkeen pilkunnussintaan. Tuollaisia käännöksestä johtuvia virheitä löytyy varmaan satoja täältä jos alkaa oikein etsimään, joten jos kaikki alkaisivat harrastaa samaa, kuluisi kaikki liikenevä aika suhteellisen turhiin korjailuihin.

    Kiittämättömyys on maailman palkka?

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oletko tutkinut mahdollisuuksia ottaa käyttöön joku Paypal tms. juttu, jolla voi lähettää juomarahaa Palasokerin ylläpidolle? Heh, minkähän takia tuo juomaraha tuntuu tässä kohtaa jotenkin kaksimerkitykselliseltä..

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan ulkopuolisena täytyy todeta, että hyvät naurut irtosi tästä ketjusta. Jos nyt suoraan sanotaan, niin en minä palautteiden harmittomuudesta huolimatta oikein tajua näitä Jaken toistuvia purkauksia.

    Itsekin jatkuvasti vapaaehtoistyötä tekevänä olen tottunut siihen, että kiitosta saa harvoin, mutta risuja heitellään pienimmästäkin aiheesta. Harvemmin silti tulee mieleenkään suhtautua palautteeseen tuolla asenteella.

    Jaa mutta ei tämä ollutkaan Fight Clubissa...

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jake kirjoitti 11/1/2004 klo 14:27: Kiittämättömyys on maailman palkka?


    Kiitoksien takia ei tällaisia juttuja kannata tehdä. Siinä pettyy yleensä pahasti. Voit kuitenkin olla varma siitä, että jos minä joskus kiitän tai kehun, niin myös tarkoitan sitä.

    Huomasin muuten tuon mainitsemani pikku virheen jo ajat sitten, mutta kuten ensimmäisessä viestissäni totesin: "Nyt kun tuli puheeksi". Kiitoksien toivossa en asiasta kuitenkaan huomauttanut, sillä reaktiosi oli ennalta arvattavissa. :)

    Tämä tästä.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täällähän on reilu meininki... Tehdään sitten kuten haluatte.

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jakelle hieman kredittiä, sillä minulta pääsi unohtumaan tuon uuden foorumin tuleminen ja siinä mielessä huomautukseni oli turha.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olokaas ny, piis änd laav.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huomautan, että alkuviestilläni en sinänsä ajanut takaa mitään muutostoimenpiteitä, kunhan ajattelin ääneen. Vaikka Jake tässä nyt repikin hieman liikaa pelihousujaan, niin itse ainakin olen riemuisan kiitollinen siitä, että joku jaksaa pakerrella tätä sivustoa omalla ajallaan.
    Teille muille lainaan hieman muuntaen mr. saigonia:
    "Paatoimittaja on painanut todella pitkaa paivaa parantaaksensa sivujen toimivuutta ja kayttajaystavallisyytta. Kiitokseksi lukijat voisivat vaikka lahettaa Jakelle tyttoystavansa alastonkuvan tai jos ei ole tyttoystavaa, niin omansa. Talla emme tarkoita, etta ne aiemmin lahetetyt alastonkuvat olisivat jaaneet huomioimatta."

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itse en kyllä oikein ymmärrä, että minkä mittarin tai standardin mukaan voi sanoa, että Jaken reaktio oli jotenkin liioiteltu.

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Doc.B.D kirjoitti 11/1/2004 klo 17:48: Itse en kyllä oikein ymmärrä, että minkä mittarin tai standardin mukaan voi sanoa, että Jaken reaktio oli jotenkin liioiteltu.


    Esimerkiksi sen tähden, että samassa ajassa, kun kirjoittaa vastineita tähän keskusteluun, olisi tuon pikkuvian korjannut moneen kertaan.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voi sen varmaan noinkin laskelmoida, mutta minusta tuo on Jakea kohtaan aika vaativa asenne. Olen itse kerran sanonut eräälle projektipäällikölle että tekee itte ja suksii suolle, kun kuukauden mittaisen webbiprojektin jälkeen ei ollut muuta sanomista kuin että sivuston väriskaala ei sovi yrityksen logoon, jonka osuus koko lay-outista oli noin promillen verran. Eli tuossa suhteessa Jaken kommentista ei minulla tullut mieleen muuta kuin että "tiedän tunteen".

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin ja kuten tuolla yllä sanoin - viestin sanoma on ilmeisesti hukkunut muun höpötyksen sekaan - niin pitäisin aika kohtuullisena jos ylläpidolla olisi Paypal -accountti tai tilinumero, jonne voisi ohjata tukiaisia kännissä. Jos katsotte suuren maailman vastaavia juttuja, niin ylläpidon Paypal -"kerjuutili" on aika yleinen käytäntö.